GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: wargear vraagje  (gelezen 668 keer)

Waicheun

• Sr. Member
wargear vraagje
« Gepost op: oktober 19, 2018, 06:48:59 pm »

hallo mensen!

het is al bijna 2 jaar geleden dat ik gestopt was met 40k. iets met kinderen,werk en al dat serieuze geneuzel. Maten en ik dachten 't weer op te pakken en dan maar goed gewoon eens een
ander volk. Zogezegd zogedaan, Tau boek gekocht, legertje gekocht wat globaal leuk leek en nu bezig dieper in de regels te springen.

al dan wel is er iets verandert inde regel boeken waar ik mijn vinger nog de weg moet vinden en klap dan even gelijk op een waarschijnlijk simpele vraag.

bij 1 van de tau crisis battlesuits staat globaal 't volgende. verwissel wapen x en je mag van de ranged and support list 3 items terug kiezen. Best leuk maar dan kom ik bij ''ranged'' en zie ik dus
dat daar ook wapens in staan die bv op de rug van de storm surge zitten(ben naam even kwijt) maar de experts hier weten vast wel wat ik bedoel. welke regel mis ik dat dit mag ? bedoel als ik
letterlijk lees wat er bij de miniatuur staat en letterlijk de ranged weapon list plus de weapon lees zou ik em theoretish er op kunnen knopen ?

wat o wat zie ik over het hoofd ?

aekold

• Elderlings
  • Hero Member
  • Meester der Bikers en Terminators
Re: wargear vraagje
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2018, 02:31:35 pm »

Als je bij de tau crisis suits kijkt wordt er verwezen naar bladzijde 89 (in het zwarte kader). Daar staan enkel de wapens voor een crisis suit.
Loyalty is its own reward.
     - Lion El'Jonson, Dark Angels Primarch
Pagina's: [1]