GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Schilder gezocht voor Gloomhaven (en de grootste miniat. draak ooit... denk ik)  (gelezen 948 keer)

Thomas de Boer

• Newbie
  • *

Hai,

Ik ben begonnen met het spelen van Gloomhaven en wil de figuren (18 stuks, +/- 30mm?) graag laten schilderen. Ik kom uit Rotterdam en houd als muzikant van creatieve dingen doen, maar heb helaas minder kaas gegeten van schilderen. Daarom hoop ik een persoon te vinden die het leuk vind om dit te doen. Het zou mooi zijn als de gewenste afwerking Tabletop+ is.

In de komende maanden kijk ik ook uit naar de volgende:
- The Faceless: 4 erg gave miniatures met 2 zijdig karakter en 8 rabbit servants
- Joan of Arc, Legendary Dragon: 1 belachelijk grote draak
- Black Rose Wars: Prachtige miniaturen in de stijl van de Italiaanse Renaissance en magiers / monsters

Uiteraard ben ik bereid om hier een vergoeding voor te betalen. Vind je het leuk om voor een vergoeding bij te schilderen en mij hier blij mee te maken? Stuur dan een bericht met een prijsindicatie en wellicht kunnen we met elkaar tot een deal komen.

Met vriendelijke groet,

Thomas de Boer

Dhrax

• Newbie
  • *
Re: Schilder gezocht voor Gloomhaven (en de grootste miniat. draak ooit... denk ik)
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2018, 01:12:48 pm »

18 modellen, gemiddeld 2+ uur per model tabletop+ ... word een duur grapje ;).

Wellicht ook even vermelden welke budget je hiervoor hebt ? Ik zie wel vaker dit soort vragen voorbij komen waarbij mensen denken dat iemand anders voor een appel en een ei wel even een volledig leger gaat schilderen, zo werkt het natuurlijk niet. Als je een budget van 100 EUR hebt bijvoorbeeld dan weet een commission painter ook waar hij aan toe is. Gemiddeld praat je toch wel over 15-30 EUR per model, grootte units gaan makkelijk naar 50-100+ EUR.
« Laatste verandering: november 16, 2018, 01:17:30 pm door Dhrax »
Warhammer AoS:
Maggotkin of Nurgle
Fyreslayers
Pagina's: [1]