GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11

Auteur Topic: PLOG beginnend ---> meer modellen te zien nu 40k eldar en sylvaneth AoS  (gelezen 12400 keer)

Broodje_Ham

• Sr. Member
Re: PLOG beginnend
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2019, 04:17:50 am »

is het deze https://www.games-workshop.com/en-GB/Citadel-Paint-Guide  daar staat idd een hoop in  :)
eens doorlezen/kijken.

edit* ; ik ben echt slecht met computers...maar hoe krijg ik nou een app om mun laptop, of heb je daar weer een ander programmatje voor nodig?

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2019, 05:04:29 am »

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #17 Gepost op: februari 04, 2019, 07:13:58 am »

Beetje pc heeft tegenwoordig wel windows10 eaar je wel app kunt neerzetten. Al ben ik zelf ook geen held met zulke dongen.

Scenery kun je van alles wel maken en gebruiken
 Draai je koffiebeker om dan heb je al een tent en roerstokje door de helht zijn al tentstokken.zo deed ik ooit mijn eerste demo op een ducosim.
Voor wat beter spul kun je kijken wat bij jouw leger past. Welk soort heuvels of gebouwen.

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #18 Gepost op: februari 04, 2019, 07:25:22 am »

het is voor;
 Fantasy;wood elves, wanderers, Sylvaneth en Sylvan

En voor40k ; eldar Saim Hann

En voor Killteam; Kroot

Ik ga de bergen/heuvels,forest voor allen maken... maar gebouwen en ruines e.d. ga ik wel meer passend maken per leger :)

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #19 Gepost op: februari 04, 2019, 10:37:20 am »

Heuvels en bergen maak je nog vrij eenvoudig van alle sorten en diktes piepschuim.  Voorzichtig snijden of met vingers gedeeltes mee af brokkelen voor een natuurlijk effect.
Eerst basislaag verven van goedkope afdekkende verf voor je gaat spuiten. Spuitverf tast ps aan al kan dit ook leuk effect geven.

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #20 Gepost op: februari 04, 2019, 10:42:27 am »

Dan vallen er gaten in?
Maaruh verder, kwa terrein moet het wel lukken....denk ik...

nu de modellen nog. :D

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #21 Gepost op: februari 04, 2019, 10:53:31 am »

:o is er ook nog een niveau onder tabletop kwality...want ik denk dat ik daar een primeur in heb ;)  ik zal later nog een plaatje toevoegen... maar ik denk dat ik pas aan het einde vd week een fatsoenlijke camera heb...

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #22 Gepost op: februari 04, 2019, 11:47:52 am »

Piepschiom zit vol met lucht lijm en plastic. De drijfgas van een spuitbus tast die verbinding aan. Vreet er gaten in of smelt het weg. Best leuk effect maar je weet niet wat je krijgt en doe het vooral niet binnen.  Komen wat rare dampen af.

Tabletop is geloof ik ook een merk maar wij bedoelen daar mee. Voldoende geschilderd voor een game. Kwaliteit daarvan mag best wat minde en als je vaker schildert gaat dit vanzelf beter en sneller. Mijn eerste goblins waren destijds ook leuk maar zijn later toch verbeterd.

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #23 Gepost op: februari 04, 2019, 12:32:47 pm »

ok,

dat met het schilderen, dit is niet de eerste keer ik ze ink, maar highlighten vind ik lastig...maaruh dur zijn weer wat dingen af of eigenlijk bijna af; 3 jetbike riders, de jetbike is  zo goed als klaar en nu de riders nog :)   als ik een fototoestel heb komen de plaatjes...grtz

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #24 Gepost op: februari 04, 2019, 02:22:55 pm »

Highlighten is voor velen even wemnen. Iets lichtere kleur alleen op wat uitstekende delen en uiteindes..
Met drybrushen krijg je met veel kledung vaak al wat beter resultaat. Msar ook dat is even oefenen. Verf op kwast met keuken rol veel er af halen en wapperen langs uiteinden tot gewenst resultaat.

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #25 Gepost op: februari 04, 2019, 04:00:08 pm »

ok, jmmr genoeg is de winkel vandaag gesloten, kheb nml wat nieuwe verf dan nodig. bedankt voor de tips!

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #26 Gepost op: februari 05, 2019, 01:52:35 pm »

https://nl.pinterest.com/pin/252272016604962707/

:o supermooi... hoe kom daarbij in de buurt... handsfree is echt top...eens zien of ik dat ook kan.... is het misschien beter dat ik eerst op papier probeer en daarna een testmodelletje pak ?

hm, op papier gaat het redelijk ( tenminste voor een eerste keer), maar zoals hierboven krijg ik het niet...

edit: ik wel een redelijk designtje...op papier, vrag me alleen af of het toch niet te groot is en het voortuigje er te druk uitziet.. ?

Jetbikes met freehand proberen... 2 riders klaar... nog 1 te gaan en dan zowel de bike als riders bijwerken.

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #27 Gepost op: februari 05, 2019, 05:57:51 pm »

ok, weet iemand of er ook eldar of anders elven hoofdjes te koop zijn zonder helm of ander hoofddeksel...oftewel met haar, of kaal dan maak ik het haar zelf wel..?? :)  ok ik heb wel wat gevonden kwa vrouwenhoofdjes nml https://www.games-workshop.com/en-GB/Sisters-of-the-Watch
nu nog een paar voor mannenhoofden en dan ka ik weer verder... tips zijn nog steeds meer dan welkom.

edit* ; --> Kzat te kijken naar het kleurenschema van shining spears…..blauw met wit.. heeft iemand daar ervaring mee, ben er zelf niet helemaal kappot van  :-\  ik dacht zelf aan; bonekleurig en donkergroen...die donkergroen zou dan in blauw kunnen veranderen....

heeft iemand daar ervaring mee... of eigenlijk; hoe zou jij ze schilderen?  :)

edit*

ik heb wat testjes op papier gedaan... het wordt bone kleurig met groen en retribution armour + detail kleuren.....

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #28 Gepost op: februari 06, 2019, 08:24:47 am »

nu nog een paar voor mannenhoofden en dan kan ik weer verder... tips zijn nog steeds meer dan welkom.

dit kan nog best lastig worden..de meeste boxsets hebben alleen een champion met wapperende  8) haren.

wardancers, maar die kan ik niet meer vinden ( of zijn deze uit collectie gehaald...?  )

edit: *  ok... kan voor wat oudere modellen gaan, eens zien of daar wat tussen zit...

Broodje_Ham

• Sr. Member
« Reactie #29 Gepost op: februari 06, 2019, 04:07:38 pm »

ben wat aan het rondkijken op ebay… wel prijzig, maargoed misschien doe ik iets fout.  ::) ???

is er iemand die veel van dit soort dingen weet? er lijkt een berg verzend kosten aan te zitten... het zijn dan 6 modelletjes op de foto, en als je wil gaan bieden en of betalen staat er 1 item bedoelen ze dan alle 6 of maar 1 uit de zes?  :-\

grtsz
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11