GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 2 [3]

Auteur Topic: Leven zonder wargaming......  (gelezen 3356 keer)

Pellegrim

• Full Member
  • Waaaargh
Re: Leven zonder wargaming......
« Reactie #30 Gepost op: maart 13, 2019, 02:17:58 pm »

Toch leuk dat je vorig jaar op Bloodstorm was Lionhammer!

Ik moet eerlijk zeggen ik moet oppassen om mn toernooi attitude niet in prive games mee te nemen .. ! Wijze les van een poster hierboven ergens.

Lionhammer

• Full Member
« Reactie #31 Gepost op: juni 18, 2019, 02:34:12 pm »

Toch leuk dat je vorig jaar op Bloodstorm was Lionhammer!
Zeker.  Vond het ook leuk om met jullie te spelen :).

Ik moet eerlijk zeggen ik moet oppassen om mn toernooi attitude niet in prive games mee te nemen .. ! Wijze les van een poster hierboven ergens.
Ik speel met MtG ook af en toe harde lijsten decks, maar het valt wel mee. Het is geen probleem als je met anderen afspreekt om een keer wat flinke kaas in te zetten en te kijken hoe dat gaat ;) (powertests).

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #32 Gepost op: juni 18, 2019, 03:13:12 pm »

Ik speel met MtG ook af en toe harde lijsten decks, maar het valt wel mee. Het is geen probleem als je met anderen afspreekt om een keer wat flinke kaas in te zetten en te kijken hoe dat gaat ;) (powertests).

Denk dat het 'afspreken' daar het belangrijkste is. Als je tegen een maat zegt dat je ff een cheesy lijst gaat uitproberen kan hij zich daarop voorbereiden, en ofwel zelf een heel cheesy lijst samenstellen, ofwel alvast ervan uit gaan dat ie hard wordt  ingemaakt.

Of je zegt niks en je filmt het hele gebeuren om het moment waarop hun ziel breekt op internet te plaatsen voor likes. :)
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Lionhammer

• Full Member
« Reactie #33 Gepost op: juli 07, 2019, 02:33:37 pm »

Ik hoop dat diegene dan voorbereid is op mijn white/blue/black artifact deck :P.

https://www.youtube.com/watch?v=ffLzIi6TH5U

Ik... kan ze gewoon niet meer serieus nemen. Het is zelfs lachwekkend geworden dat ze nog steeds denken dat een prijsverhoging een positieve werking heeft op de markt, maar als het mis gaat ligt het kennelijk altijd aan de ruleset of anderen ::). Aangezien de UK ook binnenkort dezelfde verhoging krijgt, en waarschijnlijk ook bij andere Europese landen, kan ik lekker cashen met het verkopen van oude modellen ;D.
Pagina's: 1 2 [3]