GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Magic: The Gathering  (gelezen 2407 keer)

Lionhammer

• Full Member
Re: Magic: The Gathering
« Reactie #15 Gepost op: juli 06, 2019, 01:17:51 pm »

En heel af en toe speel ik bij iemand met de echte eerste sets en hoewel dat bijzonder is natuurlijk, maakt het voor het spel an sich weinig uit. De kaarten zijn alleen erg OP, maar relatief erg basic, al was het maar omdat je moderne dubbellandjes niet domweg op kunt gooien. Het spel is dus alleen maar een stuk eenvoudiger en 1 dimensionaler met die dure shizzle, dus de "magie" van die oude kaarten ontgaat me altijd een beetje.
Dure kaarten zijn niet altijd de beste, aangezien ik ook paar keer een set met zogenaamde dure spul versloeg en dat is ook te zien bij verschillende video's van kanalen als The Command Zone.

De kaarten zijn alleen erg OP,
Even los van wat je bedoelt; tegenwoordig wordt bijna alles wat goed is gelijk OP genoemd.

En...... ;)
« Laatste verandering: juli 06, 2019, 02:47:15 pm door Lionhammer »

Lionhammer

• Full Member
Re: Magic: The Gathering
« Reactie #16 Gepost op: november 10, 2019, 04:11:35 pm »

Momenteel ben ik kaarten bij elkaar aan het sprokkelen voor een nieuwe Commander deck ;D. Met de nieuwe War of The Spark zombies en token buffs kan ik hier makkelijk een gruwelijke kaasdeck bouwen. En natuurlijk uit een van mijn favoriete sets.

Pagina's: 1 [2]