GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Squigs and Goblins  (gelezen 819 keer)

starwars

• Hero Member
Squigs and Goblins
« Gepost op: juni 17, 2019, 07:59:18 pm »

Geen idee of er nog iemand op dit forum komt, of dat GWHobby nu toch echt dood is.

Maar ik heb weer wat GW popjes geschilderd, dus ik mag weer posten hier :)

Gisteren was er weer een heerlijk Bloodstorm T9A toernooi. Het was 2000 pts, dus een lekker laag puntenaantal en een redelijk haalbaar doel voor een nieuw leger.

Voor zo'n klein leger hoef je normaal gesproken niet zoveel poppen te schilderen, dus koos ik maar voor Goblins :D

Gelukkig was er een goede fotograaf aanwezig die wat prachtige foto's van m'n leger heeft gemaakt.

Tegenwoordig mag een Giant worden uitgerust met een Wrecking Ball (net als een Fanatic), dus die moet hij ook kunnen gebruiken natuurlijk.

En nu op naar de 4500 punten!

borkbork

• Hero Member
Re: Squigs and Goblins
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2019, 08:44:57 pm »

Geniaal.....die wrecking ball

pjotterke

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2019, 08:46:35 am »

heel tof dit, verder is gw wel ver dood ja, komt vooral omdat de nieuwe site nogal duurt ;)

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2019, 09:07:51 am »

Hahaha, ik heb hardop gelachen om die giant fanatic, fantastisch! Heb je zelf iets bedacht om hem te laten spinnen?

Daarnaast ook zeer netjes geschilderd! Enige wat ik persoonlijk wat minder vind is de kleur op de buik van de trolls, die lijkt heel hard te gaan van donkerbruin naar vlees kleur, en dan effen te blijven. Maar dat komt misschien omdat ik ze alleen van vrij ver af zie op de 1e foto.
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Kaleb

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: juni 18, 2019, 09:54:04 am »

8) Fan-tas-tisch werk (as per usual)  8)
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)

starwars

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2019, 10:31:24 am »

Hahaha, ik heb hardop gelachen om die giant fanatic, fantastisch! Heb je zelf iets bedacht om hem te laten spinnen?

Daarnaast ook zeer netjes geschilderd! Enige wat ik persoonlijk wat minder vind is de kleur op de buik van de trolls, die lijkt heel hard te gaan van donkerbruin naar vlees kleur, en dan effen te blijven. Maar dat komt misschien omdat ik ze alleen van vrij ver af zie op de 1e foto.

Er zit een halve fidget spinner in de base, dus dat was mijn geniale oplossing ;p

De huidskleur van de trollen vind ik zelf ook het minste aan het leger nu, ben voor m'n gevoel iets te licht gegaan waardoor de donkere delen te donker zijn. de overgang is wel iets subtieler dan nu op de foto lijkt.

Lionhammer

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: juni 18, 2019, 02:27:21 pm »

Haha ;D, echt leuk gedaan met die Giant. Ik zie dat jullie bij Eindhoven veel plezier hebben gehad.

Rogier

• Hero Member
  • Full member. huhhuh. huh. huh.
    • instagram
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2019, 04:35:54 pm »

Wat hier natuurlijk direct opvalt, is dat je, toch volledig tegen de stroom in,  een ronde base hebt gebruikt voor een Squig!  8)

starwars

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: juni 18, 2019, 08:10:24 pm »

Wat hier natuurlijk direct opvalt, is dat je, toch volledig tegen de stroom in,  een ronde base hebt gebruikt voor een Squig!  8)

Ik heb echt wel zin om Age of Sigmar te gaan spelen, maar geen zin om allemaal poppen te rebasen. En ik krijg de rest hier nog niet mee...

Haha ;D, echt leuk gedaan met die Giant. Ik zie dat jullie bij Eindhoven veel plezier hebben gehad.

Zeker wel. Doe jij een volgende keer ook weer mee?

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #9 Gepost op: juni 19, 2019, 04:40:12 pm »

Ziet er weer heel fijn uit. Goede kleurenkeuzes, fijn detail. Heel mooi  :).
Very 'Eavy,
Very Metal!

Kaleb

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: juni 20, 2019, 01:48:48 pm »

Ik heb echt wel zin om Age of Sigmar te gaan spelen, maar geen zin om allemaal poppen te rebasen. En ik krijg de rest hier nog niet mee...
Ik heb het best uitgebreid geprobeerd, maar het viel me enorm tegen.
Ben inmiddels met 9th begonnen en het is een verademing.
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)
Pagina's: [1]