GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Total War Three Kingdoms  (gelezen 1068 keer)

leonatos

• Full Member
Total War Three Kingdoms
« Gepost op: juni 26, 2019, 12:53:21 pm »

Nu deze ruim een maand uit is goed kunnen spelen, bevalt erg goed, mooie evolutie van een aantal gameplay elementen uit Total War Warhammer (1 en 2) die er prima naast kan staan als zowel "historische" als "over the top" Total War game.

Geen magie en minder variatie in legers dan bij Warhammer, wat de herspeelbaarheid wel wat verminderd. Wel erg goeie gevechten met hele grote maps, scouten is soms in erg bergachtig of bossig gebied nodig. sieges die behoorlijk massief aanvoelen. In romance mode zijn heroes heel erg sterk, je kan er behoorlijk epic battles mee houden, de duels voegen ook best wat toe.

Nog wel wat zwakke punten in het spel, zoals reputation loss als je je vassal verdedigt op een declaration of war door iemand met wie je een overeenkomst hebt, of reputation loss omdat je je vassal niet verdedigt. Voor de CPU players gelden die reputation loss problemen echter niet, wat de boel erg unbalanced maakt, en als het zo echt is bedoelt is het vassal systeem meer last dan lust.
En jammer dat na een patch de replays die je hebt bewaart anders uitpakken dan het oorspronkelijke gevecht (ze bewaren de muiskliks van je troops, maar die reageren anders na de update door aangepaste stats en halverwege klopt er geen zak meer van alle saved clicks).

Ondanks dat ga ik me hier zeker mee vermaken de komende maanden, naast af en toe Total Warhammer als afwisseling. Ben benieuwd wat de expansions die hiervoor gaan komen gaan bieden.
Ja, dat is echt mijn eigen kat

Kaleb

• Hero Member
Re: Total War Three Kingdoms
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2019, 10:19:27 am »

Hmm, ok?
Dus 1 game waarin je kunt kiezen voor dan wel Herohammer, dan wel ThronesOfBritannia ? Dat is idd niet verkeerd, al was ik niet kapot van de heroes in Shogun2 ("SaintsAndHeroes" pack), die waren niet bijzonder indrukwekkend, maar deze zijn meet Herohammer-hard geprorammeerd?
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)
Pagina's: [1]