GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Te Koop: 40K (/ Starwars) speeltafel inclusief terrein  (gelezen 377 keer)

Singleton Mosby

• Full Member
Te Koop: 40K (/ Starwars) speeltafel inclusief terrein
« Gepost op: juli 02, 2019, 02:39:26 pm »

Ik verkoop een van mijn scenic speeltafels. Een aantal foto's hieronder en de rest op marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1429751579.

Ik bied dit unieke modulaire Battlefield aan omdat ik door wil gaan met een volgend project. Na vele uren speelplezier is het tijd voor iets nieuws. Wordt verkocht inclusief scenery maar zonder de losse modellen op de scenic foto's. De rhino en het neergeschoten vliegtuig zijn onderdeel van de tafel (en beiden niet compleet vandaar dat ze hierin zijn verwerkt).

Gebaseerd op de Forgeworld Betalis IV tafel heb ik deze tafel gebouwd (maar dan modulair en speelbaar) uit divers materialen, bits en incomplete modellen. De 6 delen zijn op verschillende manieren aan elkaar te schuiven voor een open terrein of juist meer obstakels (zie foto's).

Bij de tafel zit een volledige set industriƫle scenery. Geschilderd in hoge kwaliteit en voorzien van winterse effecten. Vooral de sneeuw op scenery en terrein is erg realistisch.

De modulaire delen zijn gemaakt van stevig multiplex. Daarop zorgt een laag gevormd Isolatieplaat voor de contouren. De rotsen zijn individueel gecast van zelfdrogende klei en aan elkaar gewerkt. Vervolgens is detail, zandmix en een laag undercoat aangebracht alvorens het geheel is geverfd en een laag sneeuw heeft gekregen. Al met al heeft het vele tientallen zo niet honderden uren gekost om deze tafel te bouwen. Zie de laatste foto's voor de opbouw.

Het geheel is stevig en het is geen probleem om dobbelstenen op de tafel te gooien of modellen erover te schuiven.
« Laatste verandering: juli 02, 2019, 02:42:16 pm door Singleton Mosby »
SLS de tofste wargames community van Holland

Ramors

• Hero Member
  • Er moet toch iemand de prijzenpot spekken?
Re: Te Koop: 40K (/ Starwars) speeltafel inclusief terrein
« Reactie #1 Gepost op: juli 06, 2019, 05:19:56 pm »

Mooi... Richtprijs en waar af te halen ?
Fantasy: Empire, Orcs 'n gobbies, Ogre's
40K: Imperial Guard, DKoK, TAU, Marines, Inquisition, Skitarii, Aeldari
FoW: Mid-war German DAK, British 8th army
Infinity: Haqqislam
Pagina's: [1]