GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: [21 maart 2020] 75 pts toernooi, Cricketclub ACC Amstelveen  (gelezen 174 keer)

michiel

• Hero Member
[21 maart 2020] 75 pts toernooi, Cricketclub ACC Amstelveen
« Gepost op: maart 04, 2020, 12:48:52 am »

Hallo allemaal,

Willem en ik vonden vorig jaar dat het tijd werd om weer een grote groep Nederlanders bij elkaar te krijgen, het stof van de mini's te blazen, toffe potten te spelen en slap te ouwehoeren. Dit is aardig gelukt! Daarom gaan wij voor de tweede keer dit toernooi organiseren. Hierbij de benodigde info:

Wanneer:
Zaterdag 21 maart 2020
Start 10.00

Waar:
Cricketclub ACC
Aanloop 3
1183 SZ Amstelveen

Parkeren kan op de parkeerplaats VVV & ACC:
8V9P+3X Amstelveen (precieze locatie google maps)
Of navigeren naar Saskia van Uylenburgweg 1 (1183DK Amstelveen) en +-100 meter doorrijden tot de parkeerplaats.

Kosten:
23 euro 50, inclusief lunch & avondeten

Price support:
Eeuwige roem

Format:
Friendly Steamroller
75 punten, 2 lijsten (2e lijst optioneel)
Eindstand TP>SoS>CP>AP Destroyed

Tijdsduur:
Deathclock 60 minuten
- Nadat spelers de lijsten en deployment volgorde hebben bepaald moeten alle legers op de
 tafel gezet worden buiten de deployment zones
- Daarna volgt deployment en start de Deathclock
- In geval van een gelijk aantal spelers (inclusief Michiel) is er geen judge/beschikbare TO tijdens de potjes! Wij gaan er vanuit dat iedereen met een beetje logische nadenken en het regelboek in principe overal uit moeten komen. Lukt dit echt niet, dan pauzeer ik even en kom ik die kant op hobbelen

Tijdschema:

10.30 – 12.30 Ronde 1: Random Scenario
12:30 - 13:30 Lunch
13.30 – 15.30 Ronde 2: Random Scenario
15.45 – 17.45 Ronde 3: Random Scenario
Avond eten op locatie

Tenslotte:
Elke speler zorgt voor:
- Een ingevuld Tournament Record sheet. Dit is om vertraging van het begin van het toernooi   
  te voorkomen.
- Basemarkings
- Tokens om effecten aan te duiden (van mij mag je stukjes papier gebruiken, zolang het maar
  duidelijk is)
- 1x kopie van Steamroller 2019 (Dan weet je gelijk de regels van de random scenarios)

Wij hopen op wederom een succesvolle, leuke dag. De huur voor de locatie zit verwerkt in het eten, omdat de vorige keer iedereen ook voor de lunch ging hebben wij besloten om dit er standaard bij te doen, dit is ook fijn voor de zekerheid van de uitbater om in ieder geval quite te draaien. Tevens zit er in de prijs 2€ voor de aanschaf van tafels en dergelijken. Voor vragen kun je hier terecht, of mij even een appje sturen (Michiel)

Inschrijvingen:
1Casper
2Harm
3Leon
4Marc
5Marnix
6Michael B
7Michiel
8Sankha
9Sietse
10Tom
11Vincent