GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3

Auteur Topic: Overijssel  (gelezen 18668 keer)

Roberto67

• Full Member
Re: Overijssel
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2010, 09:49:19 pm »

Hey cool, veel Enschede-ers... :)

Ik kom zelf uit Enschede en studeer in Groningen. Nog mensen hier die in Mario's Games Workshop en Spellenkwartier hebben gespeeld lang lang lang geleden? :)

Als ik een beetje een WE leger af heb dan kan ik misschien wel een keertje een weekendje langskomen om bij Pipelines te spelen :)

Christiaan
Ik heb nog bij Mario's Games Workshop Warhammer Quest gespeeld. Ook nog een grote battle Dark Angels tegen Eldar gespeeld. En nog kleine battles. Ik heb zelf verder nog Warhammer Fantasy Bretonnia's, Orcs & Goblins en begin nu met Skaven. Ik heb de nieuwe Fantasy box gezien (info op http://www.games-workshop.com/gws/home.jsp). High Elves tegen Skaven. Die box schaf ik ook nog aan. Heb het nieuwe regelboek ook. Ik kom by the way ook uit Enschede en werk bij de Univerisiteit Twente als interne dienst medewerker. Hier is ook een club genaamd Fanaat.
Roberto67
« Laatste verandering: augustus 06, 2010, 09:51:36 pm door Roberto67 »
Warhammer 40K Army's:
Dark Angels:              2620 punten
Chaos Space Marines: 1641 punten

Warhammer Fantasy:
Orcs & Goblins:          3212 punten
Skaven:                    2766 punten

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #16 Gepost op: augustus 12, 2010, 12:13:43 pm »

En vergeet de Order of the Dice niet ;)
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Shadowblade

• Hero Member
  • Fallen Angel
« Reactie #17 Gepost op: augustus 12, 2010, 06:29:53 pm »

wordt er bij Fanaat dan nog warhammer gespeeld dan?

Roberto67

• Full Member
« Reactie #18 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:09:40 pm »

wordt er bij Fanaat dan nog warhammer gespeeld dan?
http://www.fanaat.utwente.nl/?content=Nieuws Misschien dat je met hun contact kunt opnemen. Ik denk het van wel.
Roberto67
Warhammer 40K Army's:
Dark Angels:              2620 punten
Chaos Space Marines: 1641 punten

Warhammer Fantasy:
Orcs & Goblins:          3212 punten
Skaven:                    2766 punten

wicked

• Newbie
  • *
« Reactie #19 Gepost op: december 28, 2010, 02:36:00 am »

naam: henk
speelplek: pipe lines
legers:
wood elves
space wolfs
punten aantal weet ik zo niet alles zit in een doos die momenteel op zolder staat(ja ik weet het: eewige schande over mij!!!)
ben ooit begonnen bij mario's shop lang lang geleden
laatste jaren bij pipe lines (heb nog meegeholpen met de speelzolder, ben nog moderater geweest op het oude forum, naam ben ik ff kwijt.)
laatste jaar niet meer gespeeld of geschilderd, geen tijd meer voor gehad.(als ik ooit al geduld had om te schilderen)

Jerry81

• Full Member
« Reactie #20 Gepost op: oktober 21, 2011, 05:37:10 pm »

De laatste heeft meer dan 120 dagen geleden wat van zich laten horen in dit topic zie ik aan de rode letters, maar ik zal mijzelf ook even introduceren als inwoner van Overijssel. :)

Naam:
Jeroen (daar zijn er meerdere van zo te zien)

Leeftijd:
30

Plaats:
Deventer

Speltypen:
Warhammer Fantasy

Legers:
Bretonnia in opbouw.

Speelplekken:
Zonder leger is het natuurlijk moeilijk spelen. Ik denk dat ik eens bij Pipelines langs moet gaan om daar eens te kijken. Andere suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #21 Gepost op: oktober 21, 2011, 06:08:06 pm »

Morgen word er volop gespeelt bij de Pijplines Jerry. Je bent van harte welkom. Kijk ook eens op ons forum www.orderofthedice.nl
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Jerry81

• Full Member
« Reactie #22 Gepost op: oktober 21, 2011, 08:56:05 pm »

Morgen word er volop gespeelt bij de Pijplines Jerry. Je bent van harte welkom. Kijk ook eens op ons forum www.orderofthedice.nl
Dank voor de uitnodiging. Maar zoals het er nu voorstaat ben ik morgen in Duitsland. Binnenkort zal ik zeker eens langskomen.

Kaymon

• Newbie
  • *
« Reactie #23 Gepost op: juni 26, 2012, 05:05:22 pm »

Naam: Kaymon

Leeftijd: 17

Plaats: Hengelo

Leger: Warhammer 40K

1500pt Tyranids (in aanbouw)
500pt orks (in aanbouw)

Speelplekken:
De Dondersteen Hengelo
Pijp-Lines Enschede
Games-N-Stuff Zwolle

Heb nog nooit een echt battle gespeeld :P Gaat waarschijnlijk over een maand gebeuren haha

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #24 Gepost op: juni 26, 2012, 05:40:57 pm »

K wou al zeggen, ik ken je niet, en zit toch vaak bij de Pijplines. Gewoon langskomen en gamen!

Kaymon

• Newbie
  • *
« Reactie #25 Gepost op: juni 26, 2012, 08:54:13 pm »

Ik heb deze week een toetsweek en volgende week vakantie, dan ga ik mijn leger afmaken en kom ik een keer langs!

jass

• Hero Member
  • "A photo a day keeps the depression away!"
    • Lens Therapy
« Reactie #26 Gepost op: september 18, 2013, 03:57:40 pm »

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit topic hopeloos verouderd.

Maar ff een oproepje, zijn er nog Warmachine/Hordes spelers bijgekomen in Overijssel de laatste jaren? We hebben nu in Zwolle een actief groepje (helaas ben ik de enige Deventernaar). Hoe zit het bijvoorbeeld bij Pijp-lines? Zijn daar nog Warmahordes spelers?
Prioriteit 2014 2015
Uh, prioriteiten zijn er om veranderd aangepast te worden...
Momenteel: Bolt Action (US Marines)NEW, FNG2T, Warmachine (Cygnar), SAGA (Pagan rus), X-wing (Imperial), Dead Man's Hand

Shadowblade

• Hero Member
  • Fallen Angel
« Reactie #27 Gepost op: september 19, 2013, 02:31:19 pm »

bij Pijp-lines zijn nog wel een aantal spelers die het hebben, maar het wordt niet meer gespeeld. Het enthousiasme voor Warmahordes is destijds door de locale pressganger vakkundig om zeep geholpen. :o
Ik heb mijn verzameling weg gedaan. Misschien dat je een oproepje kan plaatsen op het forum van Order of the Dice.

Tharcandus

• Newbie
  • *
« Reactie #28 Gepost op: maart 31, 2014, 04:45:35 pm »

Hoi mensen,

Ik heb geen idee of dit topic een beetje word bekeken, maar hier gaat die dan.
Hoi, zoals ik al eerder zei. Ik studeer in Deventer en ben sinds kort gestart met Warmachine, wat zijn goede plekken om het een beetje te leren?

Ik had al gezien dat er in Deventer niet zoiets is als een gaming club.

Nou ik hoor het graag,

met vriendelijke groet,

Tharcandus

jass

• Hero Member
  • "A photo a day keeps the depression away!"
    • Lens Therapy
« Reactie #29 Gepost op: april 02, 2014, 01:18:42 pm »

Hoi, zoals ik al eerder zei. Ik studeer in Deventer en ben sinds kort gestart met Warmachine, wat zijn goede plekken om het een beetje te leren?

Hoi terug,

Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met Warmachine, maar ik kan je wel e.e.a. uitleggen. Ik woon zelf dus in Deventer.
Verder ga ik zelf veel naar Zwolle, daar zit een actieve groep bij Games-n-Stuff.

Welke factie(s) speel je?
Prioriteit 2014 2015
Uh, prioriteiten zijn er om veranderd aangepast te worden...
Momenteel: Bolt Action (US Marines)NEW, FNG2T, Warmachine (Cygnar), SAGA (Pagan rus), X-wing (Imperial), Dead Man's Hand
Pagina's: 1 [2] 3