GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 163850 keer)

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #285 Gepost op: augustus 13, 2008, 07:56:41 am »

Wall-E
Samen met m'n dochter naar bioscoop geweest. Super leuke film. Goede animaties (zoals gewoonlijk van Pixar) maar daarnaast viel vooral het perfecte geluid op.
Verhaal tussen Eve en Wall-E is stuk leuker dan het 'echte' verhaal, wat niet slecht is, maar een actuele vingerwijzing is naar (de vooral in de US) dikke mensen en electronisch gemak.

Geef de film: 9/10
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Crasher

• Hero Member
  • Major Elim Fething Rawne
    • amaroth
« Reactie #286 Gepost op: augustus 13, 2008, 10:10:46 pm »

This is the end for you, my friend.

Vendil

• Sr. Member
  • "Suffer not the witch to live."
« Reactie #287 Gepost op: augustus 13, 2008, 11:42:38 pm »

The Dark Knight

Ging er met grootse verwachtingen naartoe op de premiere avond net zoals vele anderen. De sfeer was top en het kon niet snel genoeg beginnen. Bewapend met een stel vrienden, een zak popcorn en een veel te dure cola gingen de lichten uit en werd het ijzig stil. Terecht, want wat er kwam, verdiende alle respect. Niks geen opbouw, je begint meteen met een criminele actie en binnen de eerste paar minuten zie je het gezicht van de Joker. Ik en degene die naast me zat gaven elkaar al een blik die simpelweg zei 'dit wordt het geld waard'.

Dat werd het. Met goede acteurs, goed gespeeld, een mooi vlot lopend plot en een twist voor degene die niet veel weten van Batman. Zelf weet ik er wel vrij veel van af en moet ik zeggen dat hoe ze Barbara Gordon de vrouw van Jim Gordon maakte een enorme tegenvaller was. Tenzij ze hun dochter ook Barbara noemen is dit fout en schreeuw ik om gerechtigheid! Maar helaas ik zat niet alleen in de bioscoop dus ik moest me stil houden. Het verhaal speelde snel af met meerdere 'bad guys'. Hoewel de spotlight, terecht, het meest gericht werd op de Joker vond ik toch die extra touch met de Scarecrow in het begin enorm vermakelijk.

Al met al was er naast de oorverdovende actie, waarbij de adrenaline al door je aderen giert door ernaar te kijken, ook nog genoeg humor. De Joker maakte goede grappen voor de verschillende soorten humor. De twee en een half uur gingen veel te snel voorbij en vele mensen waren het hier over met me eens. Dat zou genoeg moeten zeggen.

Mijn score: 8.9 / 10
[Insert Starcraft 2 Player banner hier]

SOT

• Jr. Member
  • **
  • Takk
« Reactie #288 Gepost op: augustus 18, 2008, 12:53:43 pm »

The Mummy 3: Tomb of the dragon emperor

Juist vandaag in de cinema gezien. Goede film met de gebruikelijke cast, behalve dan dat Evelyn door een andere actrice word gespeeld (volgens mij toch). Dit maal niet in Egypte maar in China, weer veel gevecht, voornamelijk met ondoden waaronder een Tadaaa!!!! Mummy!!!   :o ... In het einde zelf een heuse veldslag met ondoden... en natuurlijk veel humor vooral op het einde...

Er was geen mummie, vreselijk toch. De hele tijd oew daar is de mummie, pak de mummie, oew oew, maar was het een mummie? Nee, tuurlijk niet.
All you touch and all you see,
Is all your life will ever be.

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #289 Gepost op: augustus 18, 2008, 01:40:22 pm »

Gisteravond Hellboy op tv ( nog nooit gezien ).
Mja, ik heb wel eens betere superheldenfilms gezien, vond het verhaal niet echt sterk en de acteurs overtuigden ook al niet, gewoon niet best uitgewerkt.
Ga de 2e zeker niet in de bioscoop zien, hier.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Munin

• Hero Member
« Reactie #290 Gepost op: augustus 18, 2008, 02:48:22 pm »

Ik ben afgelopen weekend op de retrotour gegaan nadat ik "Conan the Barbarian" voor een prikkie heb gekocht bij de Blokker. Film uit mijn geboortejaar 1981 met de eerste grote rol van Ahnuld the Governator.

Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke en mooie film vind! Prachtige shots, mooie landschappen en zeer mooie muziek (en halfnaakte barbarinnnetjes!). Dacht altijd dat het een beetje een B-film was, en alhoewel sommige aspecten wellicht daar een beetje van weghebben is het een zeer geslaagde film.

The whistling arrows pipe to battle, sword and shield their war-call rattle

True heart may have forward tongue

Edzard

• Hero Member
  • "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
« Reactie #291 Gepost op: augustus 18, 2008, 03:23:43 pm »

Conan laatst op tv gezien  :)

CROOOM! Heerlijke film eigenlijk, ook eens kijken of ik die op de kop kan tikken voor een pleuro of 2  ;)

Verder heb ik Death Proof bekeken, prachtig stukje Tarantino weer. Vooral die Sherrif uit Kill Bill kon ik om lachen "yes son #1" en ook alle andere verwijzingen "red apples" cigaretten etc.etc.
Ik vond het einde een klein beetje tegenvallen, dat die 'stuntman Mike' eigenlijk een mietje was.. maarja het is en blijft Tarantino dus een twist zat er wel in  ;D

Al met al, leuke film!

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #292 Gepost op: augustus 18, 2008, 03:27:04 pm »

Mja, ik heb wel eens betere superheldenfilms gezien, vond het verhaal niet echt sterk en de acteurs overtuigden ook al niet, gewoon niet best uitgewerkt.
Goed, maar Hellboy is wel van het type karakter dat mij aanspreekt; gortdroog en sarcastisch.
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

Munin

• Hero Member
« Reactie #293 Gepost op: augustus 18, 2008, 03:58:03 pm »

@ Edzard: ik heb Conan voor ongeveer 4 euro bij de blokker te Zeist gekocht, misschien is ' ie ook nog verkrijgbaar bij andere vestigingen? Het is een versie waarbij ook wat "extra" materiaal zit zoals audio-commentaar, plaatjes, info e.d.
The whistling arrows pipe to battle, sword and shield their war-call rattle

True heart may have forward tongue

erestor

• Sr. Member
  • they asked us to surrender, I said NUTS
« Reactie #294 Gepost op: augustus 18, 2008, 08:05:45 pm »

Dit had ik ook toen ik voor het eerst hellboy opzette, een beetje teleurgesteld. Maar toen ik vrienden bezig hoorde van hoe goed hij wel was, had ik hem wederom opgezet EN de 2de keer dat je hellboy bekijkt vind je hem echt al veel beter. trust me ;D
I'm winning, you're losing
I'm falling, your agony
Lower than lower before
Your forgotten memory

Static X - the only

Havock

• Hero Member
  • Rolls in.
« Reactie #295 Gepost op: augustus 18, 2008, 08:26:09 pm »

The Mist.

Gare film. Chips & bier. Geweldig einde. >:-]
Resident forum Treadhead.

marneus calgar

• Newbie
  • *
  • facta non verba
« Reactie #296 Gepost op: augustus 23, 2008, 03:11:26 pm »

ik gisteren het 1ste deel van de band of brothers gezien blijft nog steeds mooi

en
de extended editions van de lord of the rings heb ik ook van de week gezien
je blijft er steeds nieuwe dingen in zien
Facta Non Verba

Crasher

• Hero Member
  • Major Elim Fething Rawne
    • amaroth
« Reactie #297 Gepost op: september 04, 2008, 06:37:01 pm »

Juist vandaag in de cinema gezien. Goede film met de gebruikelijke cast, behalve dan dat Evelyn door een andere actrice word gespeeld (volgens mij toch). Dit maal niet in Egypte maar in China, weer veel gevecht, voornamelijk met ondoden waaronder een Tadaaa!!!! Mummy!!!   :o ... In het einde zelf een heuse veldslag met ondoden... en natuurlijk veel humor vooral op het einde...

Er was geen mummie, vreselijk toch. De hele tijd oew daar is de mummie, pak de mummie, oew oew, maar was het een mummie? Nee, tuurlijk niet.

er was wel een mummie.  ;D.. lol die dragon emperor was dood en gemumificeerd... daarom noemt het 'the mummy 3' :o
This is the end for you, my friend.

the one

• Sr. Member
  • sex: zeker :)
« Reactie #298 Gepost op: september 04, 2008, 09:02:15 pm »

Vandaag Dead Poet Society binnen gekregen, met Robin Williams, Robert Sean Leonard (Dr. Wilsin in de serie House) en Ethan Hawke.

En Lord of the Rings the Return of the King Extended is vandaag binnen gekomen, nu heb ik ze alle 3. Vind persoonlijk deel 3 een slechte film, maar wie weet vind ik hem na die paar jaar niet gezien te hebben vind ik hem misschien wel beter, heb hem dus ook op aandringen van mijn vriendin gekocht.

JeNs

• Sr. Member
  • Member since 23-03-04
« Reactie #299 Gepost op: september 05, 2008, 02:46:18 pm »

er was wel een mummie.  ;D.. lol die dragon emperor was dood en gemumificeerd... daarom noemt het 'the mummy 3' :o

Heb hem ook gezien. Het feit dat de film 'The Mummy' zou toch wat moeten betekenen. Maar helaas haalde deze film bij LANGE NA NIET het niveau van deel 1. Ik vond deze zeer matig geacteerd en de humor kwam ook maar moeilijk uit de verf. Nog maar te zwijgen over (Spoilertje?) die vage Yetifiguren...
Neuh, bed was gammel en die doos zette het elke keer weer tegen de drempel aan, dus het was inderdaad een drumroffel...  :-\
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 206