GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 149208 keer)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #600 Gepost op: augustus 04, 2009, 03:23:36 pm »

HP6 viel mij ook een beetje tegen, teveel geouwehoer en te weinig actie. Daarom vond ik deel 5 zo tof, daar gebeurde tenminste monumentale dingen. Maargoed, Mevrouw Carter-Bonham speelde er in mee, en die vind ik eigenlijk best sexy, dus dat maakte het een beetje goed.

Gister Public Enemies gezien. Wel aardig, maar een beetje tam. Lekker sfeertje en muzikaal vond ik hem wel erg tof. Leuke grap ook dat Mijnheer Depp de rol speelde van John Dillinger. Johnny die Johnny speelt. Redelijk matige rol van en voor Bale moet ik zeggen.

Over Bale gesproken, net Howls Moving Castle (alweer) gezien. Nou vraagt men, wat heeft Bale daarmee te maken. Ik kwam toevallig tegen dat hij in de engelse versie de stem van Howl doet. Erg leuk moet ik zeggen.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

erestor

• Sr. Member
  • they asked us to surrender, I said NUTS
« Reactie #601 Gepost op: augustus 04, 2009, 11:22:09 pm »

net the unborn gezien, eindelijk nog eens een enge horrorfilm!
I'm winning, you're losing
I'm falling, your agony
Lower than lower before
Your forgotten memory

Static X - the only

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #602 Gepost op: augustus 06, 2009, 11:07:07 am »

Hell Ride
Gent: My life used to be a bike and booty epic. Because of you and Pistolero it's turned into a goddamn whopper of a chopper opera.

Gisteren met m'n zwager naar de videotheek geweest en daar zagen we ineens een film waar 'Tarantino' op stond en waar we beiden nog nooit van gehoord hadden. Gelijk huren dus!
Al met al een geinige film. Als je van Tarantino houdt wat betreft belachelijke dialogen, over the top actie, sex, drugs & rockn'roll, dan is hij zeker te pruimen. Voor de rest van de wereld is het denk ik een erg matige en korte film. Vooral de hoofdpersoon (= de regisseur) is een wat vreemde keus want hij komt niet echt over als biker leader. De rest van de cast is meer dan top (Michael Madsen, David Carradine, Dennis Hopper, Vinnie Jones).
Een geschikte films voor een mannenavond met bier, chips en als je zin hebt in een flinke dosis sex, drugs & rockn'roll. Maar verwacht niet teveel.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

Rag D'Mezzegis

• Hero Member
  • Exiles Unite! KOEKTROMMEL
« Reactie #603 Gepost op: augustus 10, 2009, 12:58:07 pm »

GI-Joe

ok.. net GI-Joe gekeken, en wat verbaasde me..  ik vind het een dijk van een film.
zonder twijfel een van de beste "Cartoon goes movie"  film. Leuk verhaal, Duidelijke geschiedenisweergeving, en precies genoeg humor hier en daar.

en natuurlijk niet te vergeten. mega coole actiescenes..

Vooral het hele verhaal van Cobra en Destro zelf vind ik meesterlijk weergegeven..  jammer van de Barones..  maar waarom dat is zien jullie zelf wel..   

al met al.. geef ik deze film een vette 8 ( vergeleke met een 6 aan transformers1/2 is dit zeker niet slecht )

Iron Man staat nog steeds met stip Nr 1 van Cartoon goes Movie.. maar GI-Joe staat momenteel op nr 2.. Wolverine met zijn 7.5 verschuivend naar de 3e plaats op mijn lijst..
We are the Exiles. You will be assimilated.
Lower your dice, and surrender your miniatures.
Your gaming capabilities are unable to withstand us.
We will add your plastic and metallic models to our own collection.
Resistance is futile.
You will comply.
Resistance is futile.

Dooppie

• Hero Member
« Reactie #604 Gepost op: augustus 10, 2009, 09:49:12 pm »

GI-Joe een goede film, nouw dat klinkt goed.

De film: Twelve Monkeys
James Cole gaat terug in de tijd om de oorzaak van de virus te achterhalen.
Of is deze persoon gek en denk hij dat ie iemand is die uit de toekomst is.
Een goed bedachte film die de kijker elke keer laat denken wat is nu waar?
Ik geef deze film een 8.

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #605 Gepost op: augustus 13, 2009, 03:33:12 pm »

Gister Public Enemies gezien. Wel aardig, maar een beetje tam. Lekker sfeertje en muzikaal vond ik hem wel erg tof. Leuke grap ook dat Mijnheer Depp de rol speelde van John Dillinger. Johnny die Johnny speelt. Redelijk matige rol van en voor Bale moet ik zeggen.
inderdaad. Aardig maar tam. Met name het einde was bijzonder suf. De film gaf te weinig ruimte om echt respect voor die John te krijgen, waardoor ik echt zo iets had van 'schiet nu maar op'...Geen top film

Binnenkort Inglorieus basterds van Quentin Tarantino. Ik kan niet wachten. Hij lijkt mij bijzonder bruut :)
Het kan, dus het moet 8)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #606 Gepost op: augustus 15, 2009, 09:46:42 am »

Binnenkort Inglorieus basterds van Quentin Tarantino. Ik kan niet wachten. Hij lijkt mij bijzonder bruut :)

Een HELE vette +1
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #607 Gepost op: augustus 23, 2009, 05:24:38 pm »

Net HP6 gekeken (volledig legaal *kuch*), en vond het echt een aanfluiting... Ik snap dat veel dingen uit het boek weggelaten moesten worden omdat je anders 3,5 uur in de bios zit, maar dit was belachelijk. Het laatste stuk op de toren bijvoorbeeld, dat sloeg eigenlijk nergens meer op, evenals de scene die er na komt / zou moeten komen. En ik snap niet waarom de scene van het Nest en het graanveld erin moet zitten om er extra actie aan toe te voegen. Had dan het laatste gevecht gewoon goed gedaan. Ben blij dat ik de Pathe niet met 9 euro gesponsord heb voor deze film... :-\
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Prometheus

• Sr. Member
  • oorah!
« Reactie #608 Gepost op: augustus 23, 2009, 09:19:51 pm »

Laatst maar de 9th Company gekeken, daarna scheet ik hem toch wel. Laat een beetje de steun van de muhjahideen zien hier in afghanistan.. Verders wel een goede film, special effects zijn niet je van het, maar het verhaal is zekers wel goed. Verders is het een russische versie van full metal jacket, zowel in de opbouw van het verhaal + het feit dat afghanistan altijd al de russische vietnam word genoemd.
"Democracy means permanent rule!"
-Muammar Gaddafi
Nerd the f*ck up!

fetsan

• Hero Member
  • Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
« Reactie #609 Gepost op: augustus 25, 2009, 09:33:40 pm »

Good morning vietnam

Erg grappige film, niet echt over de vietnamoorlog, maar gewoon een erg grappige film die toevallig in vietnam speelt. Maar wel met een erg onverwacht (serieus) einde.

Crasher

• Hero Member
  • Major Elim Fething Rawne
    • amaroth
« Reactie #610 Gepost op: augustus 25, 2009, 09:48:35 pm »

net Austin Powers (1+2) gekeken  ;D
This is the end for you, my friend.

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #611 Gepost op: augustus 26, 2009, 10:25:14 am »

Om precies te zijn -> morgen om 20:15 uur :) Verwachtingen zijn hoog
Het kan, dus het moet 8)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #612 Gepost op: augustus 26, 2009, 11:15:59 am »

Kan alleen maar tegenvallen dan ;)
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #613 Gepost op: augustus 27, 2009, 02:35:23 pm »

Quentin Tarantino is best wel overgewaardeerd. Met name Pulp Fiction, toen ik die film de 2e keer keek heb ik hem afgezet. saai. Kill Bill 1 & 2 zijn wel super. Hit en Mis met die meneer.

....3 weken geleden eindelijk Transformers, de eerste film uit 2007 gezien! En dat als iemand die alle comics verzamelt heeft...

Ik vond de film goed. Wat plotgaatjes, wat overdone heroisch gedoe, wat sofjes, wat lastig te zien wie wie was in de gevechten maar uiteindelijk een 8/10. Zou er zo 2 punten bij tellen als ze de '80's G1 modellen hadden gebruikt.
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #614 Gepost op: augustus 27, 2009, 02:43:16 pm »

Quentin Tarantino is best wel overgewaardeerd. Met name Pulp Fiction, toen ik die film de 2e keer keek heb ik hem afgezet. saai. Kill Bill 1 & 2 zijn wel super. Hit en Mis met die meneer.

Nou ja, ieder zijn smaak. Die dialogen in PF zijn juist briljant! En je moet hem minstens twee keer zien om hem te snappen...
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 206