GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 149211 keer)

Wicked Dwarf

• Hero Member
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #1005 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:19:11 am »

Salt gekeken gisteravond, is wel een aanrader. Je vraagt je echt lange tijd af of Angelina Jolie nu goed of slecht is. En het heeft een leuke storyline gebaseerd op de cold war en geheime Russische projecten, met richting het einde nog zeer onverwachte wendingen. Ik heb me iig een avondje goed vermaakt :)

Ik vond het nog al tegen vallen. Zeker niet slecht, maar om er nu voor naar de bioscoop te gaan. :-\
In tengestelling tot jou, vraag ik me niet af of Angelina slecht is, meer of een film raar is omdat zij er in speelt of dat zij er in speelt omdat de film raar is. ::) :P
Met raar bedoel ik dan dat er nogal wat wazige stukken inzitten. Ik vond het idee aardig, maar kan niet zeggen dat ik er nu echt van genoten heb.

The Expendables daarentegen vond ik wel weer erg gaaf. Simpel, droge humor en zeker aan te raden op een mannenavond (Beer, Burgers & Blockbusters, de mannenavond van Utopolis). En ik wil een shotgun voor mijn verjaardag. De mensen die de film gezien hebben weten wel welke ik bedoel. :-X Dit is in ieder geval geen film waar je heengaat voor het verhaal. Dit is echt zo'n film waar verstand op 0 gezet moet worden.

Ook nog Diner For Schmucks gezien. Geen film die je moet kijken als je The Expendables eerst hebt gezien. :P Zeer droge humor en leuke stukken en uiteraard een standaard verhaal met een vreemd figuur die iemands leven op stelten zet, maar hem daardoor wel met beide benen op de wereld zet.
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #1006 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:51:21 am »

The Expendables daarentegen vond ik wel weer erg gaaf. Simpel, droge humor en zeker aan te raden op een mannenavond (Beer, Burgers & Blockbusters, de mannenavond van Utopolis). En ik wil een shotgun voor mijn verjaardag. De mensen die de film gezien hebben weten wel welke ik bedoel. :-X Dit is in ieder geval geen film waar je heengaat voor het verhaal. Dit is echt zo'n film waar verstand op 0 gezet moet worden.

Dat is toch die met ongeveer de grootste sterrencast van de afgelopen jaren, zo'n beetje alle bekende actie-acteurs van dit moment?
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #1007 Gepost op: augustus 19, 2010, 12:02:09 pm »

Dat is toch die met ongeveer de grootste sterrencast van de afgelopen jaren, zo'n beetje alle bekende actie-acteurs van dit moment?

De film werd vandaag in de krant volledig de grond in geboord....
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #1008 Gepost op: augustus 19, 2010, 12:06:09 pm »

@ Helm; Ik lees dat soort dingen nooit. Serieus nooit, aangezien die mensen 99% van de keren dat zij een recensie schrijven geen idee hebben waarom de film gemaakt is.
Een voorbeeld is Tenacious D, wat gewoon geen serieuze film is en ook nooit zo bedoeld is, maar meneer ging er heel serieus op in dat Tenacious D zichzelf de beste band van de wereld noemt... Zegt mij genoeg over recensenten. ::)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1009 Gepost op: augustus 19, 2010, 12:06:53 pm »

Gister de film SCUM gezien, op aanraden van 1 van de mensen hier. Gaat over een Engelse Jeugdinstelling. Redelijk confronterend, vreselijk racistisch ( t is al een wat oudere film ) en erg deprimerend. De hele film ademt gewoon "if you cant do the time, then dont do the crime uit." Dit neervallige gevoel wordt nog eens extra aangezet met het compleet afwezig zijn van muziek, zowel tijdens de film als tijdens het in en outro.

Daarna toch maar afgesloten met 1 van mijn favoriete films en cinematische klassiekers, The Blues Brothers.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #1010 Gepost op: augustus 19, 2010, 12:49:43 pm »

De film werd vandaag in de krant volledig de grond in geboord....
Veronica TV gids was wel redelijk positief.
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #1011 Gepost op: augustus 19, 2010, 01:24:45 pm »

Ach, ik vind dat bij NRC.nl een stelletje drollen de films recenseren. Hoe kun je bijvoorbeeld Inception 3 sterren geven en Salt 4 sterren??? Dan heb je ze niet op een rijtje...
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #1012 Gepost op: augustus 19, 2010, 01:26:39 pm »

Ach, ik vind dat bij NRC.nl een stelletje drollen de films recenseren. Hoe kun je bijvoorbeeld Inception 3 sterren geven en Salt 4 sterren??? Dan heb je ze niet op een rijtje...

Serieus... :D

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #1013 Gepost op: augustus 19, 2010, 02:25:28 pm »

« Laatste verandering: augustus 19, 2010, 02:29:13 pm door aunknorrie »
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #1014 Gepost op: augustus 19, 2010, 02:26:38 pm »

Wablief?
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #1015 Gepost op: augustus 19, 2010, 04:04:36 pm »

Ik neem altijd het gemiddelde tussen de Veronicagids en De Volkskrant.
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Prometheus

• Sr. Member
  • oorah!
« Reactie #1016 Gepost op: augustus 19, 2010, 09:58:54 pm »

@ AK; Na je post heb ik even rondgeken en uiteindelijk de film gezien (helaas zonder subs, dus ik snap er vrij weinig van) maar ik vond inderdaad dat de nederlander een beetje overdreven werd neergezet, vooral in het stukje met de handgranaat boobytrap. Die majoor kwam dan weer over als de ultieme bureautijger die waarschijnlijk niets afweet wat voor gruwelen zich afspelen. In mijn ogen een erg eenzijdige film.

Ik zou wel benieuwd zijn naar een meer onafhankelijke film over de politionele acties, een waarin we zien dat de indonesier hun wapens vermomde als schoffels voor in de rijstvelden en dus een onzichtbare vijand waren, waar de nederlandse AAT-er zijn vrachtwagen in een krat kreeg en zelf nog in elkaar moest zetten en waarin de misdaden van een kapitein westerling ook getoond worden. In feite dus een beeld van hoe smerig die oorlog/conflict/"insurgency"/vrijheidsstrijd was.

Laatste films die ik gezien heb waren ip man 1&2 (lekker vermakelijke kung fu films en yatterman (lekker absurde japanse film) andere aanrader is trouwens un prophete.
"Democracy means permanent rule!"
-Muammar Gaddafi
Nerd the f*ck up!

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #1017 Gepost op: augustus 19, 2010, 10:03:15 pm »

Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #1018 Gepost op: augustus 19, 2010, 10:11:16 pm »

Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #1019 Gepost op: augustus 19, 2010, 10:22:02 pm »

Ik lees nooit recensies, het interesseert me namelijk niet wat anderen van een film vinden, als ik hem maar leuk vind.
Bij mij moet het onderwerp me boeien, of een preview me aanstaan, terwijl bepaalde acteurs ervoor zorgen dat ik die film nooit en te nimmer zal gaan bekijken ( of juist wel ).
OT: the Inquiry staat op de nominatie als eerste de DVDspelert in te gaan.
Very 'Eavy,
Very Metal!
Pagina's: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 206