GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 150258 keer)

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #1065 Gepost op: september 07, 2010, 02:25:49 pm »

Die eerste stad bedoelde ik. Ben benieuwd hoe deze in de film er uit komt te zien. De serie Avatar is zeker tof, tof om te kijken en leuke characters!!

Sherlock holmes koop ik dan binnenkort.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

cthulhu

• Hero Member
« Reactie #1066 Gepost op: september 07, 2010, 07:03:05 pm »

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #1067 Gepost op: september 08, 2010, 08:29:08 am »

Sherlock Holmes is inderdaad leuk.

Gisteren naar Salt geweest, een vermakelijke spionagefilm die met een berg zout genomen moet worden.
Het einde was wel echt ruk...
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #1068 Gepost op: september 08, 2010, 08:32:57 am »

Sherlock Holmes is inderdaad leuk.

Gisteren naar Salt geweest, een vermakelijke spionagefilm die met een berg zout genomen moet worden.

Je had mij moeten zien zitten met het einde. :D Zat er echt van, nu al... wat dan, hoe dan? Wat een kutfilm... :-\ Eerst lekkere geheel niet realistische actie (wat ik wel kan waarderen :P) en daarna niets.... :o
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Helm

• Hero Member
« Reactie #1069 Gepost op: september 08, 2010, 08:34:25 am »

Je had mij moeten zien zitten met het einde. :D Zat er echt van, nu al... wat dan, hoe dan? Wat een kutfilm... :-\ Eerst lekkere geheel niet realistische actie (wat ik wel kan waarderen :P) en daarna niets.... :o

Precies mijn sentimenten.

Middle-Earth SBG 2019:

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1070 Gepost op: september 08, 2010, 12:10:12 pm »

Ik vond salt dus echt geniaal. Goed, het geheel had beter uitgewerkt kunnen worden, maar het achterliggende verhaal was gewoonweg briljant. En lieve mensen, dat heet een open einde, wat meestel wel een deel 2 aanduid?

Maargoed, voordat ik het weer heb gedaan, gister the Forbidden Kingdom en Hero bekeken. 2 Films van Jet Li, en ik moet zeggen, dat ik me erg vermaakt heb met beide.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Helm

• Hero Member
« Reactie #1071 Gepost op: september 08, 2010, 12:25:22 pm »

Ik wil geen deel 2 van alle films!  :)

Middle-Earth SBG 2019:

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1072 Gepost op: september 08, 2010, 12:29:22 pm »

Oh van Salt ik zeker wel. Ze hebben in mijn ogen een intelligent verhaal aangeboord, dus ik zou het mooi vinden als we het geheel ook helemaal tot conclussie zien komen.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #1073 Gepost op: september 08, 2010, 12:33:29 pm »

intelligent verhaal? Wat dan? Het is toch 1 en al actie of heb ik nu de verkeerde film voor me. Dacht dat het die film was met Anglie Jolie (als ik het goed schrijf, de vrouw zelf zie ik regelmatig in mijn dromen voorbij komen)
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #1074 Gepost op: september 08, 2010, 12:35:56 pm »

Oh van Salt ik zeker wel. Ze hebben in mijn ogen een intelligent verhaal aangeboord, dus ik zou het mooi vinden als we het geheel ook helemaal tot conclussie zien komen.

Waar, waar, maar het had wel beter gekund. Heb mij zeker wel vermaakt tijdens de film, maar ik vond het open einde ook erg abrupt na zoveel actie. Een open eind is niet erg, maar een abrupt einde (ook al is het niet open) blijft voor mij een doorn in het oog. Net als een anti-climax gevolgd door een anti-climax etc. zoals in The Lord Of The Rings. :P

Weet nu niet meer uit mijn hoofd of ik Forbidden Kingdoms heb gezien, Waarschijnlijk niet, maar Hero is inderdaad erg gaaf. Fearless is ook een echte aanrader als je van Jet Li houdt.

Ik heb trouwens Airheads gezien. Een simpel maar wel aangename comedy. Met Brendan Fraser, Adam Sandler en Steve Buscemi als rockers die hun plaat op de radio gedraaid willen hebben. Breken in bij een radiostation en dat gaat natuurlijk fout. ::)

Daarnaast de hele serie van Xena gedownload. Uiteraard kijk ik die niet vanwege het geweldige acteerwerk. :D
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1075 Gepost op: september 08, 2010, 12:36:10 pm »

intelligent verhaal? Wat dan? Het is toch 1 en al actie of heb ik nu de verkeerde film voor me. Dacht dat het die film was met Anglie Jolie (als ik het goed schrijf, de vrouw zelf zie ik regelmatig in mijn dromen voorbij komen)
Is het ook, maar het verhaal er achter, dat er prominente amerikanen werken als dubbelspion voor een afvallige Russische Communistische spymaster vond ik toch wel heel tof.

@Tim, Fearless, thanks, ff ..... "lenen uit een online database."

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #1076 Gepost op: september 08, 2010, 12:41:06 pm »

The Prestige. Helaas had ik te snel een belangrijk onderdeel door, maar David Bowie als Tesla was geweldig. De spanning werd ook redelijk goed opgebouwd.
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #1077 Gepost op: september 08, 2010, 01:17:07 pm »

Zekers! Was een erg toffe film. Leuk verhaal, mooi aangekleed, goed acteerwerk. Ach, niet zo gek met die regisseur ;)
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1078 Gepost op: september 12, 2010, 12:01:47 pm »

Ah luie zondagen. Lig nog lekker op bed, en heb net "Ghostbusters 2" opgezet.

imperator

• Hero Member
  • Fallen within, fallen without
« Reactie #1079 Gepost op: september 13, 2010, 11:02:13 pm »

Heb zaterdag "The Expendalbes gezien. Het idee is aardig, acteurs hebben zich allen wel eens bewezen, maar wat een k*t-film was dat zeg. Totaal niet-boeiende actie, slechte teksten, lelijke vrouwen en een oninteressant verhaal.

Misschien had ik teveel van de film verwacht, hoewel ik me dat niet kan voorstellen...
"The closer you are to death, the more you realize you are alive." - Joe Simpson
Pagina's: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 206