GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 150245 keer)

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #1320 Gepost op: november 22, 2010, 05:22:50 pm »

@Dagor Bradolach...euh ik bedoel Glaurung.

Zie Heinlein, Starship Troopers, voorlaatste hoofdstuk. Het is het redden eikels die de mens van zombies onderscheid.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #1321 Gepost op: november 22, 2010, 05:45:01 pm »

@alle Walking Dead kijkers:

Was ik de enige die zich afvroeg waarom die redneck zijn hand er af had gezaagd met die ijzerzaag terwijl het kettinkje van de handboeien, of de bout waar hij aan vast zat, er toch zoveel dunner uitzagen?

Niet alleen dat, maar hoe overleef je het bloedverlies, en je hebt wel heel veel adrenaline nodig om zoiets vol te houden. =P

Het "kom laat ik teruggaan naar een stad met miljoenen zombies om een persoon te redden terwijl iedereen tegen is" vond ik ook absurd, net als de plotselinge emotionele omslag van Lori naar Shane, en Shane's woede-uitbarsting.
Wat me irriteerde in aflevering twee is dat de zombies eerst de ladder niet op kunnen klimmen, maar vervolgens wel moeiteloos over het hek klimmen, en het feit dat de zombies door de deur breken in de department store, en de protagonisten verdomme niet eens wat kledingrekken ervoor schuiven. =P

Ook vind ik het verschrikkelijk dat de mannen allemaal zo mannelijk zijn, en de vrouwen braaf de was doen in het meer.

Naja, vanavond episode 4 kijken, ik hoop dat het niveau nog omhoog kan.
« Laatste verandering: november 22, 2010, 05:47:04 pm door Woudschim »

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1322 Gepost op: november 22, 2010, 05:59:27 pm »

Was ik de enige die zich afvroeg waarom die redneck zijn hand er af had gezaagd met die ijzerzaag terwijl het kettinkje van de handboeien, of de bout waar hij aan vast zat, er toch zoveel dunner uitzagen?

Niet alleen dat, maar hoe overleef je het bloedverlies, en je hebt wel heel veel adrenaline nodig om zoiets vol te houden. =P

Riem als tourniquette gebruiken en daarna dichtschroeien op een kookplaat was de uitleg in ep 4 :P
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

aunknorrie

• Hero Member
    • Volg me op twitter...
« Reactie #1323 Gepost op: november 22, 2010, 06:39:43 pm »

Dan nog is er een grote kans dat je de schok (of eigenlijk shock) niet overleefd.

Enige wat is zo 1-2-3 kan verzinnen is plastic explosieven (gaat snel en drukt de aderen dicht), maar ja, dan kun je beter nog de boeien opblazen.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #1324 Gepost op: november 22, 2010, 06:53:53 pm »

Eerste gedachte: Je moet inderdaad echt een Redneck zijn als je je hand er afzaagd ipv. de handboeien... P4 geeft aan dat de ijzerzaag erg bot was en hij waarschijnlijk niet door de boeien ermee kon zagen, daarna maar de hand geprobeerd...

En qua bloodloss, meestal is het brein een van de eerste dingen die het dan niet meer doet, gebruiken Red necks toch al haast niet ;-)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1325 Gepost op: november 22, 2010, 06:57:19 pm »

Maarten, moe tik nu nog de statement gaan maken dat er al zombies loslopen, en derhalve realisme niet geweldig het overhand meer heeft.  ::)
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #1326 Gepost op: november 22, 2010, 10:49:47 pm »

Teveel Saw gekeken zeker...
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

starwars

• Hero Member
« Reactie #1327 Gepost op: november 23, 2010, 12:45:23 am »

Ik vond aflevering 4 van Walking Dead een enorme flater.. de hele serie valt me jammer genoeg een beetje tegen. De hele dreiging mist wat mij betreft toch een beetje.

Ze gingen trouwens niet terug naar de stad met als doel om die Redneck te redden, maar Rick wilde die radio terughalen om zijn maatje uit aflevering 1 te kunnen contacten.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1328 Gepost op: november 23, 2010, 02:25:50 am »

Och, een flater. Ik vind de serie nog steeds erg vet en blijf hem nog gewoon lekker volgen. T is misschien verhaal wise beter te doen maar w/e in mijn ogen. Het is eindelijke en degelijke serie over zombies, dus ik ga niet te veel nit picken.

Woudschim

• Hero Member
« Reactie #1329 Gepost op: november 23, 2010, 10:18:32 am »

Maarten, moe tik nu nog de statement gaan maken dat er al zombies loslopen, en derhalve realisme niet geweldig het overhand meer heeft.  ::)

Juist met onrealistische situaties is het zaak om alles toch geloofwaardig te houden, suspense of disbelieve kan niet te hoog worden.

Ik ben aangenaam verrast met ep04. Ik vond hem spannend, actievol, interessante wendingen in het verhaal. Ik blijf het seizoen nog even uitkijken.  :)

aunknorrie

• Hero Member
    • Volg me op twitter...
« Reactie #1330 Gepost op: november 23, 2010, 12:54:38 pm »

Kweenie hoor, ik heb teveel bij grote bedrijven rondgelopen en misschien zijn sommige collega's geen zombie, ze maken in ieder geval een hersendode indruk.
* kuch * kuch *

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #1331 Gepost op: november 23, 2010, 04:08:34 pm »

Juist met onrealistische situaties is het zaak om alles toch geloofwaardig te houden, suspense of disbelieve kan niet te hoog worden.

Ik ben aangenaam verrast met ep04. Ik vond hem spannend, actievol, interessante wendingen in het verhaal. Ik blijf het seizoen nog even uitkijken.  :)
Ik snap je punt wel. Maar hier en daar een paar ongeloofwaardigheids, of dingen die in ieder geval plausibel zijn, vind ik nog wel kunnen, als dit het verhaal bevordert.

Woudschim

• Hero Member
« Reactie #1332 Gepost op: november 23, 2010, 04:18:53 pm »

Suspension of disbelief is natuurlijk ook heel subjectief.  :)

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #1333 Gepost op: november 25, 2010, 03:16:28 pm »

Gistere ninja turtles! Jeugdsentiment. Erg vermakelijk. :P Vanavond ga ik ook sint zien.

Glaurung

• Full Member
  • Death to the Mon-Keigh!
« Reactie #1334 Gepost op: november 25, 2010, 06:07:53 pm »

Gistere ninja turtles! Jeugdsentiment. Erg vermakelijk. :P Vanavond ga ik ook sint zien.
Ik had een dubbele videoband van de Turtles en die heb ik kapotgekeken! Enne laat maar weten hou Sint was, die wil ik ook wel kijken (als het de moeite waard is).
'I guess if there weren't luck involved, I'd win every time.'
Phil Hellmuth

'People always say: "Don't judge a book by it's cover.". But that is usually said by people with a shitty cover.'
Josh Homme
Pagina's: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 206