GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 150247 keer)

Lexy

• Hero Member
  • De nummer 4 van de wereld
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #255 Gepost op: juli 09, 2008, 10:56:01 am »

Waarbij de blair witch veel geloofwaardiger was, maar ongelooflijk irritant ( die meid die alleen maar paniekerig hijgt) en cloverfield erg overhyped was voordat de film uit was.
And I'm not afraid to show it.....
I'm Lexy and I know it!
Alex is de cruiff van warhammer.
Absoluut!

Aeschere

• Hero Member
« Reactie #256 Gepost op: juli 10, 2008, 10:03:36 pm »

Net Alone in the Dark gezien. Wat een prut!

Overbodige scenes, geen uitwerkingen van wat dan ook, plotselinge gebeurtenissen die blijkbaar heel normaal zijn. Christian Slater is ook weer ruk. Oh, ik heb net mijn beste vriend, die ik al 20 jaar ken, vermoord...ah humbug.

Nu snap ik ook waarom hij maar twee euro was.

Morgarion

• Sr. Member
  • Feyenoord Till I die
« Reactie #257 Gepost op: juli 11, 2008, 09:19:24 am »

Iik heb gister tot mijn grote schaamte Sex and the city gekeken, de avond was wel leuk, de film was echt ruk. Nog nooit een zo'n voorspelbare film gezien.
Feyenoord Rotterdam
Sterker Door strijd

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #258 Gepost op: juli 11, 2008, 12:54:12 pm »

Topper: Mindhunters
Geweldige film, ongelofelijk einde. Alle informatie die je door de film heen krijgt valt zo mooi samen op het eind. Een echte aanrader!

The Exorcist:
Vooral kijken als je van religie-achtige horrors houdt... verder nogal lachwekkend.

Ravi

• Sr. Member
« Reactie #259 Gepost op: juli 11, 2008, 05:55:08 pm »

The following pieces of paper blew into the Carrol Gardens neighbourhood in Brooklyn, New York.

Blue Man Group - Exhibit 13

ardanwen

• Sr. Member
« Reactie #260 Gepost op: juli 11, 2008, 08:06:16 pm »

Citaat van: the one  link=topic=273.msg51024#msg51024 date=1215592209
Maar misschien vond je het monster wat geloofwaardiger. Heb genoten van de film, niet omdat de film een super verhaal heeft, maar omdat het een wat onconventionele manier van filmen is (zelfde werk als Blair Witch Project).
Ik vond vooral de kleine tyranid-achtige beestjes die een donald duck geluid maakten leuk. :P

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #261 Gepost op: juli 11, 2008, 09:37:15 pm »

Citaat van: the one  link=topic=273.msg51024#msg51024 date=1215592209
Maar misschien vond je het monster wat geloofwaardiger. Heb genoten van de film, niet omdat de film een super verhaal heeft, maar omdat het een wat onconventionele manier van filmen is (zelfde werk als Blair Witch Project).
Ik vond vooral de kleine tyranid-achtige beestjes die een donald duck geluid maakten leuk. :P
tja... Cloverfield.. beetje wannabee Godzilla met een (.....) open einde >:(
zat totaal geen verhaal in en er wordt geen enkele vraag ingevuld... ik haat zulk soort films. maar ga je gang als je van zulk 'point of view' films houdt.

ardanwen

• Sr. Member
« Reactie #262 Gepost op: juli 12, 2008, 12:17:07 am »

« Laatste verandering: juli 12, 2008, 11:20:04 pm door ardanwen »

Stimpy

• Sr. Member
  • Bavaria!
« Reactie #263 Gepost op: juli 23, 2008, 11:27:36 pm »

Batman, The Dark Knight:

Weet niet echt wat ik erover moet zeggen, ik vind het de beste film die ik ooit heb gezien...
The Joker: Goddelijk acteer werk, je wordt er op sommige momenten serieus bang van.
Bruce/batman: Christian bale bevestigd nog maals dat hij de perfecte persoon voor deze rol is.
Fox: Morgan Freeman heeft niet de moeilijkste taak hier, maar doet het zonder foutjes te maken.
enz..

Een aanrader voor iedereen, je moet niet wachten tot hij op film komt of je hem kan downloaden. Dit is een film die je in de bioscoop MOET zien. ik ga er dinsdag weer heen

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #264 Gepost op: juli 23, 2008, 11:34:10 pm »

De brief voor de koning: Jawel, ik ben er heen geweest ;D. Dat moest wel, want als kleine jongen vond ik het boek he-le-maal fantastisch en heb ik het helemaal kapot gelezen. Ben er samen met mijn zus heengeweest, die hetzelfde jeugdsentiment heeft. De film? Mwa, best vermakelijk maar geen meesterwerk. Voor een Nederlandse film (en ook nog eens een jeugd/kinderdfilm) zag het er best professioneel uit. Wie het boek kent en net als ik heel mooi vond, mag deze niet missen. Heb je er niks mee, blijf dan thuis.

1408: Damn scary. Zoals het een Stephen King-verhaal betaamt. Het verhaal ken ik niet, maar de film is zeker de moeite van het kijken waard, als je van een goed griezelverhaal houdt dat dieper gaat dan alleen zombies en rondvliegende ledematen.
« Laatste verandering: juli 24, 2008, 11:03:39 pm door Mir »
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

starwars

• Hero Member
« Reactie #265 Gepost op: juli 25, 2008, 12:37:19 am »

Batman, The Dark Knight:

Weet niet echt wat ik erover moet zeggen, ik vind het de beste film die ik ooit heb gezien...
The Joker: Goddelijk acteer werk, je wordt er op sommige momenten serieus bang van.
Bruce/batman: Christian bale bevestigd nog maals dat hij de perfecte persoon voor deze rol is.
Fox: Morgan Freeman heeft niet de moeilijkste taak hier, maar doet het zonder foutjes te maken.
enz..

Een aanrader voor iedereen, je moet niet wachten tot hij op film komt of je hem kan downloaden. Dit is een film die je in de bioscoop MOET zien. ik ga er dinsdag weer heen

Ik heb m net ook gezien. Erg goeie film. Harvey Dent was ook zo awesome.. ik wil de film nog wel een keer zien.

SOT

• Jr. Member
  • **
  • Takk
« Reactie #266 Gepost op: juli 25, 2008, 04:04:55 pm »

The Dark Knight,

tja wat moet ik zeggen, het was afentoe wat gehaast, de overgang van Harvey Dent naar Two-Face had meer moeten uitgewerkt. Er had veel meer dialoog en psychologische ontwikkeling in moeten zitten, meer uitwerking iig, ze hadden er wel een uurtje bij kunnen plakken.
All you touch and all you see,
Is all your life will ever be.

Grievous

• Hero Member
  • Play like you got a pair!
« Reactie #267 Gepost op: juli 26, 2008, 04:50:41 am »

de overgang van Harvey Dent naar Two-Face had meer moeten uitgewerkt.

Two-Face wordt de nieuwe slechterik in deel 3, Harvey Dent is misschien dood maar Two-Face niet. Waarschijnlijk zal hij samen spelen met een van de bekende Batman schurken (Clayface, The Penguin, Riddler). http://www.cinemablend.com/new.php?id=8738

De laatste rol Heath Ledger was geweldig, jammer dat hij zo vroeg gestorven is. De film is echt een aanrader en die je in de bioscoop moet zien.
« Laatste verandering: juli 26, 2008, 04:54:20 am door Grievous »
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.

Napoleon Bonaparte

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #268 Gepost op: juli 26, 2008, 04:53:33 am »

Ik ga hem ook kijken. Koste wat het kost.
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

SOT

• Jr. Member
  • **
  • Takk
« Reactie #269 Gepost op: juli 26, 2008, 08:17:01 pm »

de overgang van Harvey Dent naar Two-Face had meer moeten uitgewerkt.

Two-Face wordt de nieuwe slechterik in deel 3, Harvey Dent is misschien dood maar Two-Face niet. Waarschijnlijk zal hij samen spelen met een van de bekende Batman schurken (Clayface, The Penguin, Riddler). http://www.cinemablend.com/new.php?id=8738

De laatste rol Heath Ledger was geweldig, jammer dat hij zo vroeg gestorven is. De film is echt een aanrader en die je in de bioscoop moet zien.

Aha, hij staat op uit de dood? '-_- Zo ja, heel slecht geimpliceerd dat hij dood ging. Neemt niet weg dat de overgang heel slecht was, want hij is Two-face geworden op het eind, maar dat gesprek met The Joker had langer gemoeten + nog een soort van persoonlijke strijd.
All you touch and all you see,
Is all your life will ever be.
Pagina's: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 206