HIJ HEET STATHAM FOR GODS SAKE!
Sorry.
Ik heb In the name of the king zelf ook, maar wat Breazer denk ik niet weet, is dat het een film van Uwe Boll is, en die vent voor de lol projecten doet voor het verfilmen van computer games. Met films als Alone in the Dark en Bloodrayne doet hij eigenlijk niet echt zijn best om HELE goede films te maken. ItnotK is een film versie van het spel Dungeon Siege. De cast is niet mis, Jason Statham, Ron Pearlman, Leelee Sobieski, John Rhyse Davies en inderdaad Burt Reanolds. Het verhaal volgt de game eigenlijk best goed, dus dat het een niet al te beste film is, kan kloppen, gezien eht verhaal van DS ook niet echt super was. Mind you, ik vond de game wel vet, en de film vond ik dan ook erg vermakelijk.
Het character dat hij neerzet, is exact het character uit het spel, dus hij doet het in mijn ogen erg goed.
Als laatste wil ik graag even kwijt dat de films van Mr Boll mij altijd erg amuseren. Een goede film is anders, maar totdat een spel de intricante verhaal lijnen heeft van een film zoals "The Game." blijf ik zijn films met veel plezier kijken.
Off the record, Statham is en blijft een goede houder van een plek in mijn top 5 van favoriete acteurs. Dit samen met de gedoodverfde nummer 1: Sean Connery en de rest, Bruce Willis, Johnny Depp en Christian Bale