GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 206

Auteur Topic: Bespreek de film die je hebt bekeken :)  (gelezen 149202 keer)

Bren

• Hero Member
Re: Bespreek de film die je hebt bekeken :)
« Reactie #360 Gepost op: februari 08, 2009, 06:03:30 pm »

Vroeger wel alle Tour Of Duty afleveringen gezien, maar niet echt de behoefte om het weer te zien. Het Rambo gehalte is wel erg hoog.

Gloin

• Hero Member
« Reactie #361 Gepost op: februari 08, 2009, 11:18:12 pm »

Niet dezelfde categorie maar altijd leuk om te zien... (vind ik dan ;))
Commissar Rex op dvd. Eerste 2 seizoenen zijn nu uitgebracht op dvd.

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #362 Gepost op: februari 11, 2009, 08:43:28 am »

Pan's Labyrinth voor 2e keer op dvd gekeken.

Wat blijft dit een briljant mooie en ontroerende film. Een van de weinige films die me echt diep weet te raken.
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Hybridia

• Jr. Member
  • **
« Reactie #363 Gepost op: februari 11, 2009, 10:15:01 am »

Gisteren Religulous (ja, goed gespeld, combinatie van religious en ridiculous, savvy?) gezien.
Wel vermakelijk, een beetje in de stijl van Michael Moore. Een getergde Bill Maher die op een aantal plaatsen (o.a. Israel, Vaticaan, Amerika en Nederland) alle vormen van religie probeert op alle mogelijk manieren onderuit te halen in zijn gesprekken met religieuze personen. Heel veel draait gewoon uit op een 'jij vind dit, ik vind dat' conclusie, maar er zijn wel een aantal momenten dat er redelijk scherp wordt beargumenteerd.
Wat me opvalt is dat hij uitgaat van, wat Amerika blijkbaar een geheel normaal fenomeen is, het letterlijk nemen van religieuze geschriften, inclusief alle 'wonderen', iets wat in Nederland, volgens mij zelfs in de redelijk conservatieve (christelijke) kringen, niet echt meer gedaan wordt.
Wel vind ik dat hij aan het eind (eigenlijk vlak voor het einde, het echte eind is een soort Hollywood-achtig tafereel, met veel dramatische muziek) wel een mooie draai eraan geeft, ga ik niet verklappen..

Het blijft overigens gewoon wel een komiek met veel vooroordelen over geloof, aangeraden voor atheisten (hoewel liberale gelovigen zich ook wel zullen vermaken).

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #364 Gepost op: februari 11, 2009, 01:35:58 pm »

Pan's Labyrinth voor 2e keer op dvd gekeken.

Wat blijft dit een briljant mooie en ontroerende film. Een van de weinige films die me echt diep weet te raken.
Ah, grappig, ik vond er persoonlijk niet echt heel veel aan. Maargoed, smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Ik heb net "bolt" achter de rug, en ik moet zeggen, wat een vette film.

Ik had van te voren gedacht dat het weer zo'n feelgood disney crapfilm zou wezen, maar ik was echt verbaasd.

Denk even aan een hond die met 1 blaf een sloot helicopters, hummers en bikers kan opruimen. Maar er nooit achter is gekomen dat hij de ster is van een TV serie. Hij gelooft echt dat ie het allemaal kan, tot hij door een misverstand de "echte" wereld in beland, waar hij nog steeds denkt dat hij superkrachten heeft. In de serie word zijn "mens" ontvoerd door de slechterik, en hij gaat dus op zoek naar zijn eigenaar. Hij "ontvoert" een kat, en dwingt haar om hem te helpen. Dit omdat hij denkt dat alle katten voor de slechterik werken. En dan is er nog Rhino......de "super" hamster :D

Ontroerend, grappig en gewoon super. Een echte aanrader.
« Laatste verandering: februari 11, 2009, 02:08:36 pm door wraith 2.0 »
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #365 Gepost op: februari 11, 2009, 02:08:55 pm »

Miniature War Gamer

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #366 Gepost op: februari 11, 2009, 02:20:18 pm »

@Ping

Deadwood is echt heel tof, dat is zeker een goede aanrader.

Een favoriet van mij is nog steeds de serie "Threshold" met onder andere Brent Spiner ( Data uit star trek ) als een groep researchers in een "worst case scenario" unit, die bezig zijn om een stel aliens te ontmaskeren. Ik geloof dat het voortgekomen is uit wat schrijfsels van Star Trek schrijvers. Steengoede serie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Threshold_(TV_series)
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #367 Gepost op: februari 11, 2009, 02:57:51 pm »

En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #368 Gepost op: februari 11, 2009, 03:00:28 pm »

Hey AK,

23.00 is voor een student ook laat, maar ik werkte toen nog tot 22.00, dus keek het vaak in bed. Heb hem later ook nog even "geleend van een online database" ( hur hur hur ) en heb toen de afleveringen die ik heb gemist nog even bekeken.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #369 Gepost op: februari 11, 2009, 03:29:35 pm »

laatste film die gezien heb is The Curious case of Benjamin Button
ook al is er veel kritiek op omdat de film te veel op forest gump zou lijken
maar ik vind hem geniaal...zeker goed werk voor iemand die altijd thrillers gedaan heeft..

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #370 Gepost op: februari 11, 2009, 05:14:26 pm »

Iederee heel erg bedankt voor de tips!!! Ik ga eens even rondneuzen. Ik vroeg me af of de nieuwe serie van Battlestar Galactica nog iets was?

starwars

• Hero Member
« Reactie #371 Gepost op: februari 11, 2009, 06:03:30 pm »

Iederee heel erg bedankt voor de tips!!! Ik ga eens even rondneuzen. Ik vroeg me af of de nieuwe serie van Battlestar Galactica nog iets was?

Ja! De nieuwe BSG is zeker awesome. Bovendien is het eerste seizoen op dvd niet zo duur, dus als je na de eerste afleveringen nog niet verslaafd bent kun je altijd nog stoppen ^^

Gloin

• Hero Member
« Reactie #372 Gepost op: februari 11, 2009, 06:56:23 pm »

Mijn moeder was vroeger altijd knettergek van V...
(oude science fiction serie) En ze heeft mij er toen mee aangestoken. En als het goed is, is er net een dvd box van uitgekomen.

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #373 Gepost op: februari 12, 2009, 01:57:05 pm »

Zou het niet weten, ik volg BSG helemaal niet.

Goed, net de japanse film "Deathnote" gezien. De life action van de anime. Ik moet zeggen, voor de crossover naar het witte doek is hij erg tof. Characters lijken soms neit echt op hun getekende voorgangers, maar toch zeker een hele vette film.

Even een korte samenvatting voor de mensen die Deathnote niet kennen:

Light ( ja, zo heet ie ) is een nietszeggende student. Slimme jongen, maar niet echt opvallend. Tot hij op een dag een Deathnote vind. Deathnotes worden gebruikt door Shinigami's ( soort van Reapers ) om mensen te doden. En alles wat ze hoeven te doen, is de naam van die persoon op te schrijven, en hun gezicht in hun gedachten te hebben.

Light gebruikt dit boek om criminelen op te ruimen, maar al snel trekt het de aandacht van de politie.

Meer vertel ik niet, want ik kan hem echt aanraden. Zowel de Anime als de Life action film.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #374 Gepost op: februari 12, 2009, 02:02:44 pm »

De anime van Deathnote ken ik niet maar de manga wel. Die vind ik echt super. De speelfilm heb ik ook maar ik vond het toch wel een beetje langdradig, misschien dat deel 2 beter wordt (meer miko om het wat luchtiger te maken en meer plot tempo?) maar echt onder de indruk was ik niet. De manga is 10x beter eigenlijk.

Gister de laatste aflevering van Jericho gekeken, toch sip dat al die series die ik super vind gestopt worden...
Miniature War Gamer
Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 206