GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: LOTR: plastic Enten.  (gelezen 8149 keer)

irongollem

• Hero Member
    • Iron Arts miniature painting
Re: LOTR: plastic Enten.
« Reactie #15 Gepost op: januari 22, 2009, 02:26:04 am »

Niet vergeten, de studio schilders van GW sucken enorm de laatste tijd. Ze laten alles hoekig lijken door verkeerde highlights. Tot nu toe vond ik de afgelopen zeg 2 jaar alle nieuwe releases lelijk op de foto en later soms toch aardig tot mooi in de winkel zelf. De arm met de steen is zoiezo gruwelijk lelijk maar het gezicht is denk ik wel leuk. Ik herken die boom wel (al was zn gezicht in de film schever)...volgens mij ash of beach
Opzoek naar iets wargaming related? check http://irongames.weebly.com voor uitgebreide lijsten met links!

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #16 Gepost op: januari 22, 2009, 07:42:18 am »

Niet vergeten, de studio schilders van GW sucken enorm de laatste tijd. Ze laten alles hoekig lijken door verkeerde highlights.
Inderdaad, het highlighten van tegenwoording (alles moet wit) is zoooo fout. Vooral op natuur (stof ed) producten.
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #17 Gepost op: januari 22, 2009, 09:05:41 am »

Eh nee, dat is niet fout. Topschilders highlighten bijna alles naar wit. Maar om dat goed te doen moet je er *veel* uur in steken en dat hebben de GW painters niet...dus dan ziet het er ook niet geweldig uit. Zij kunnen beter voor de makkelijker highlights kiezen. Maar ja, 'Eavy Metal is niet meer zo goed als het vroeger was. Ik denk dat het vooral komt omdat ze nu veel meer moeten painten dan vroeger. Dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #18 Gepost op: januari 22, 2009, 12:23:38 pm »

Ik sluit mij aan bij vorige sprekers, de laatste tijd zien de lotr modellen er bijna niet uit als je de foto's ziet van Games workshop zelf. Schilder je vervolgens de modellen zelf dan zien ze er een stuk beter uit. De foto's nu zijn nog een beetje vaag(illegaal nog) als binnenkort de sneakfoto's verschijnen krijg je al een beter beeld.

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #19 Gepost op: januari 22, 2009, 12:36:18 pm »

Eh nee, dat is niet fout. Topschilders highlighten bijna alles naar wit. Maar om dat goed te doen moet je er *veel* uur in steken en dat hebben de GW painters niet...dus dan ziet het er ook niet geweldig uit. Zij kunnen beter voor de makkelijker highlights kiezen. Maar ja, 'Eavy Metal is niet meer zo goed als het vroeger was. Ik denk dat het vooral komt omdat ze nu veel meer moeten painten dan vroeger. Dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit.
Bergrijp me niet verkeerd, zelf heb ik het niveau van zo'n topschilder niet. Technisch gezien doen ze het gewoon super natuurlijk. Maar niet alles wordt wit. Zelfs niet het extreemste puntje.
Maar inderdaad. Tijd is een belangrijke factor.

Oh ja, met NMM heb ik ook m'n problemen. haha
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #20 Gepost op: januari 22, 2009, 02:20:20 pm »

BWAH! Afschuwelijk!  >:(
Zulke magere latten moeten de geweldige enten voorstellen? Ze kunnen nog niet eens een uruk mooi pletten... Waar zijn die mooie dynamische posse's? Allemaal hetzelfde zijn ze:(
Nee geef mij maar andere miniaturen, ik ben totaal afgeknapt op LotR. Alleen de voornaamste oude miniaturen zijn nog het mooist.

fetsan

• Hero Member
  • Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
« Reactie #21 Gepost op: januari 22, 2009, 03:13:52 pm »

Citaat
Waar zijn die mooie dynamische posse's? Allemaal hetzelfde zijn ze:(
Idd, op deze foto's zijn ze allemaal hetzelfde, hij zou leuk zijn als er ook nog andere boomsoorten waren. Maar om nou meerderen van deze in je leger te stoppen. :-\

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #22 Gepost op: januari 22, 2009, 03:18:56 pm »

Ach je kunt ze vast wel een beetje mengen met de oude tinnen modellen en zelf er wat oud hout bijplakken oid. Een beetje greenstuf doet ook wonderen.
En een complete veldslag een keer naspelen van de laatste mars van Enten lijkt mij wel wat. Voor Isengard heb ik al aardig wat modellen, van Fangorn nu nog maar alleen Treebeard en de tinnen Ent.

Killax

• Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2009, 01:46:25 am »

Ach je kunt ze vast wel een beetje mengen met de oude tinnen modellen en zelf er wat oud hout bijplakken oid. Een beetje greenstuf doet ook wonderen.

Ja, je kan ook Bonzai boompjes kopen en die dr in converten.

Jonges ff sirieus, bestaat dr ook een webzijde: www.uglyminis.com?

Dragonfly

• Moderator
  • Hero Member
  • Whoohoo!
« Reactie #24 Gepost op: januari 23, 2009, 12:37:50 pm »

inderdaad, je kunt ook zelf enten maken... Want daar maakt GW tenslotte modellen voor.
When in doubt set something on fire!
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #25 Gepost op: januari 24, 2009, 11:11:29 am »

Ik + Green Stuff = Ananas... wat betekent dat Ik + Green Stuff =/= awesome sculpt is:P

fetsan

• Hero Member
  • Baruk Khazâd! Khazâd ai-mênu!
« Reactie #26 Gepost op: januari 26, 2009, 04:30:51 pm »

Citaat
Ents plastic customizable (different heads, arms ...) of a size significantly higher than the figure Treebeard;

:)
Pagina's: 1 [2]