GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 41

Auteur Topic: The Continent of Varkand [Speeltopic]  (gelezen 31040 keer)

11th company

• Hero Member
The Continent of Varkand [Speeltopic]
« Gepost op: maart 13, 2009, 08:14:22 pm »

« Laatste verandering: februari 12, 2010, 02:28:27 pm door 11th company »

11th company

• Hero Member
Re: The Continent of Varkand [Speeltopic]
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2009, 08:17:44 pm »

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #2 Gepost op: maart 13, 2009, 09:24:35 pm »

Isaac Wingstroke
Waarom hebben we dit ook alweer aangenomen? Kunnen ze hun vuile klusjes zelf niet klaren? Nou ja, vragen hoort een man in mijn staat niet te vragen, doe wat jullie willen maar loop me niet voor m'n voeten.

OOC: Kunnen we gewoon wapens bij smid o.i.d. op straat kopen of moeten we echt naar verboden winkels enzo?

braytac

• Elderlings
  • Hero Member
  • dyslectisch
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2009, 09:31:58 pm »

There is no time for peace.
No respite.
No forgiveness.
There is only WAR!

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #4 Gepost op: maart 13, 2009, 09:55:59 pm »

Isaac Wingstroke
Terwijl Isaac wegliep van het groepje dacht hij na over zijn 'blokken aan zijn been'. Het uiterlijk zegt vanalles over de persoon, alleen het gedaante niks. Die grote lomperik kan een watje zijn, die dwerg kan een mes in m'n rug steken wanneer hij wil, hij valt niet op.
Die vrouwen... niet te vertrouwen, hun charmes helpen ze wel op weg.

Isaac voelt aan het bundeltje met geld, het was er nog. Ik moet ze maar in de gaten houden... Misschien heb ik een grotere belonging als er per ongeluk wat van deze gasten... 'verdwijnen'? Die beinvloeding van hun gedrag kan wachten, eerst kijken wat voor personenen het zijn. Volg mij, laat mij gaan en ik weet genoeg.

Hij dacht verder na aan de andere mannen van zijn lengte. Ieder heeft zijn goede kanten en slechte kanten.. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik hun goede kanten ontwijk en toesla in hun slechte kanten

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #5 Gepost op: maart 14, 2009, 12:44:23 am »

Belal spuugde eens op de grond. 'Hm... ik heb slechtere werkgevers gehad. Eerst maar eens wapens en een paard zoeken, te voet en onbewapend kom je niet ver.'
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #6 Gepost op: maart 14, 2009, 12:58:52 am »

Alecksander Warding

Na zichzelf eens goed uitgerekt te hebben, laat Alecks zijn ogen even wennen aan het zonlicht. Hij had de laatste paar dagen vrijwel alleen geslapen, en de overvloed aan licht zorgde voor een nare steek achter de ogen.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Sylverstorm

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: maart 14, 2009, 08:38:58 am »

Siani
Siani kijkt om zich heen, blij dat ze niet langer in de cel zat met die rare snuiters, een kleine glimlach verschijnt even op haar gezicht.

Dan verdwijnt de glimlach net zo snel als deze gekomen is en staart ze naar de anderen.

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: maart 14, 2009, 01:34:20 pm »

Lanna Sveardh

Vrijheid. En toch niet. Zoiets als de zwervingen die ze vroeger maakte, geplaagd door haar nachtmerries. Vrij van fysieke mishandeling, maar mentaal getergd...
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

Amilmarith

• Full Member
  • Work sucks, Yeah I know
« Reactie #9 Gepost op: maart 14, 2009, 05:46:08 pm »

Lyra Irwach

De dagen in de cel waren niet zo ongemakkelijk geweest als de meeste het hadden ondervonden. Ze was gewend om zich in het donker af te zonderen, al was het gebrek aan vrijheid wel wat minder. Wat haar nog het meest verbaasde was het feit dat ze na drie dagen alweer op straat stonden. Waarbij kwam dat ze hun met een taak opzadelde. De taak om een verbannen prins te vermoorden, enkel alleen omdat het anders een lafhartige moord kon zijn. Laten we ze lekker vermoorden door een stel mensen die er onguur uit zien en het is niet erg, maar voor de zekerheid houden we ze wel in de gaten. Vermoord ze dan lekker zelf.
Ach, het was beter dan werken in de mijnen en hier verdiende ze wat mee. Iets wat ze ook nogal lachwekkend vond. Gezien het feit dat je toch met dieven en ander tuig te maken was. De kans was groter dat in de groep een steek partij zou uitbreken dan dat ze goed samen zouden werken. Maar misschien was hier wel aan extra geld te komen.

Lyra keek de groep eens rond. Het was een vreemde samenstelling. Niemand kwam uit Drachal zelf, enkele uit haar eigen land en nog wat andere uit weer een ander land. Tja, als je loyaliteit zoekt dan moet je dat vooral bij buitenlanders doen..
Van sommige was het van te vore eigenlijk al wel te zien dat ze meer met vechten bezig waren dan met de missie zelf. Neen, het zou niet moeilijk zijn om zo'n iemand te bestelen. Ze zag de grootste man van het gezelschap al keurend rond kijken, om vervolgens meteen te vertrekken voor wapens. Of je met wapens zover kwam. Lyra grinnikte inwendig, hij kon er misschien maar wel beter wapens van kopen, anders zou ze hem het geld wel afnemen. Wat haar eraan deed denken dat ze haar eigen geld goed moest opbergen. Onopvallend ritste ze een klein zakje in haar mantel open. Ze stopte er het grootste deel van de munten in. Nu zaten er nog zo'n vijf, zes munten in de buidel. Die hing ze om haar middel. Hij zou niet erg in het zich hangen, maar het zou in eerste instantie wel de aandacht trekken dat daar haar geld zat. Een simpel trucje, maar het werkte altijd.

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #10 Gepost op: maart 14, 2009, 06:56:27 pm »

@ 11th: ik neem aan dat we elkaar in de cel al wat hebben leren kennen, zodat we niet eerst drie pagina's voorstellen nodig hebben?  ;)

Belal Constantina

Belal keek de groep eens rond en zei: 'Goed, ik maar eens even een paardenslager of zoiets zoeken.'

Belal kijkt rond of ze iets bruikbaars ziet.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #11 Gepost op: maart 14, 2009, 07:06:58 pm »

Alecksander Warding

Nadat hij zijn kleding had uitgeklopt, keek Alecks het groepje mensen even rond. Interessante groep, en een van de dames hield zijn blik even vast. Een dievege. Een ally of iemand waar hij zijn ogen op moest houden. Niet dat hij dat erg vond, bedacht hij zich. En wederom, de eigenaardige glimlach vind een weg over zijn lippen.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #12 Gepost op: maart 14, 2009, 09:21:07 pm »

Isaac Wingstroke
Op zoek naar een wapenhandelaar in zwaarden en messen komt Isaac erachter dat niemand hem volgt. Kijk eens aan, ze hebben allemaal een eigen leven. Ik ben benieuwd wie er als eerste wordt vermoord door de garde voor het weglopen van de opdracht.
Ik gok op die dwerg... hij kan het niet aan en gaat kapot aan angst... hehe, en dan ben ik erbij om hem leeg te halen

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #13 Gepost op: maart 14, 2009, 09:33:32 pm »

Alecksander Warding

Hij liep over de markt, en wist een aantal stukken fruit te bemachtigen op dubieuze wijze. Hij maakte een praatje met een paar jonge dames. Hij was weer een man van de wereld, en voelde zich gelijk een heel stuk beter. Hij was wel benieuwd naar de verhalen van de rest, maar wilde het ze niet vragen. Misschien kende hij ze wel, en dan zou hij toch voor schut staan?

De bewakers waren niet bepaald zachtzinnig met hem geweest. Meerdere malen klappen op het hoofd, tegen de grond en muren gegooid. Nee, hij herinnerde zich bijna niets meer. "De Saint." Dat was het enige wat hij nog wist over zichzelf.

Skaven Lord Vinshqueek

• Retired Admin
  • Hero Member
  • Bunny ear says flop
« Reactie #14 Gepost op: maart 14, 2009, 09:36:59 pm »

"In the Horned One we trust, all others we monitor." ~ Seer Squeek
Pagina's: [1] 2 3 ... 41