GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: WTC zoekt vrijwilligers!  (gelezen 837 keer)

Willeh

• Newbie
  • *
WTC zoekt vrijwilligers!
« Gepost op: maart 01, 2016, 11:07:38 am »

Beste Warmahordes spelers,

Voor het in goede banen leiden van het WTC hebben we vrijwilligers nodig! We zoeken mensen die tijdens de matches zich bezig willen houden met formuliertjes verzamelen, objectives uitdelen, terrein verzetten indien nodig, etc etc.

Wat we vragen:

- Aanwezigheid van vrijdag tot zondag (23 - 25 september 2016)
- Meehelpen tijdens de matches met hand en spandiensten

Uiteraard krijgen de vrijwilligers onderdak (vrij-ma) en eten/ drinken!

Lijkt je dit leuk, meld je dan aan middels een reply!

aatje

• Sr. Member
Re: WTC zoekt vrijwilligers!
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2016, 08:32:19 pm »

Hoi Allemaal,

Zoals jullie gezien hebben zijn er nog geen derde teams bekend gemaakt voor het WTC. Dit heeft mede te maken met onze community.
De committee maakt zich zorgen over het animo voor het WTC en dan vooral als het gaat om vrijwilligers. Voorgaande jaren waren er voldoende mensen die konden helpen tijdens het WTC en die mensen hadden zich ook al ver voor de inschrijvingen aangemeld. Op dit moment zijn er nog geen aanmeldingen vanuit Nederland. Op onze oproep is er wel geteld een antwoord gekomen van een van onze zuiderburen die wellicht kon helpen.
Ik heb een aantal mensen persoonlijk benaderd, maar ook helaas kwam hier een negatief antwoord op.
Zonder de community in Nederland kunnen wij dit toernooi niet beter, groter en gaver maken dan de voorgaande jaren.
Zoals het nu is zitten alle 64 Team slots vol en zullen we het GROOTSTE evenement voor Warmachine en Hordes ooit maken met over 350 spelers vanuit de hele wereld. Hier hebben we dus helaas wel een aantal vrijwilligers bij nodig die tijdens het evenement hand en span diensten kunnen verrichten.
Ik heb me er persoonlijk hard voor gemaakt dat Nederland als organiserend land een 3de team verdient! Helaas kan ik dat in de huidige situatie niet beloven.
Graag hoor is dus zo snel mogelijk of er mensen zijn die als vrijwilliger zich willen inzetten voor het spel waar we allemaal zo dol op zijn. Vraag het mensen binnen je lokale spelers community, doet het zelf of laat je zusje/oma/vriendin zich inschrijven.

Namens het organiserende team,

Robert en Aat

CrimsonGuard

• Hero Member
  • Kiss my shiny metal ass!
« Reactie #2 Gepost op: maart 04, 2016, 10:36:18 pm »

Dus als ik het goed begrijp wordt het 3e nederlandse WTC Team gecancelled als er niet voldoende vrijwilligers zijn om te helpen tijdens dat weekend?
- "That's what I do; I drink and I know things "

aatje

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: maart 04, 2016, 11:10:28 pm »

Hi Crimson,
dat staat er niet.
Er is commentaar geleverd dat nld wellicht geen derde team mag leveren.
Ik heb een half uur terug te horen gekregen dat ik de beschikking heb over 5 Vlamingen die ons willen helpen. Ik ga er dus alles aan doen om te zorgen dat er een derde team komt.
Wel ben ik teleurgesteld dat er uit de nlds meta zo weinig animo is.

moquan

• Full Member
« Reactie #4 Gepost op: maart 04, 2016, 11:28:40 pm »

Probleem is hier vooral dat de 20 mensen die in Nederland de toernooien afreizen in het WTC team zitten of reserve zijn.

Ik hoop trouwens niet dat er gedacht wordt dat als het 3e team wegvalt er meer vrijwilligers zijn. Ik ben bang dat je er dan nog minder tot je beschikking hebt...
Open Design Space... Euh... Sesame... Open Sesame

De Tafelridder

• Elderlings
  • Hero Member
    • De Tafelridder
« Reactie #5 Gepost op: maart 05, 2016, 12:27:13 pm »

Zal binnen de lokale community kijken of er wat te regelen valt.
DE spellenwinkel van Leiden: Verkoop en speelruimte.
Elke donderdagavond: Wargames avond!

Blackhawk

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: maart 06, 2016, 07:08:25 pm »

Tsja ik zou graag willen mee helpen, maar ik kan op moment nog niks beloven. Het ligt aan verschillende dingen of ik zou kunnen helpen, voornamelijk stage.
en jammer te horen over het animo ivm het 3de team. Als ik het niet zo druk had met de studie (en mogelijke stage) en mijn warmachine interesse gezakt is de laatste tijd had ik me er wel voor ingeschreven.

Uiteindelijk wil ik graag wel meehelpen, maar ik kan pas later deze beslissing maken.

Killax

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: maart 07, 2016, 01:02:52 pm »

Als jullie nog iemand nodig hebben hoor ik het graag! Ik las via Facebook het een en ander maar wist niet van het bestaan van dit topic. (Niet gerepost via FB?).

Ik kan niet garanderen dat ik vrijdag-ochtend beschikbaar ben (ivm stage) maar zaterdag en zondag kunnen in overleg.
Pagina's: [1]