GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 29

Auteur Topic: Goedkope internet koopsite's  (gelezen 87063 keer)

Tokolosh

• Jr. Member
  • **
Re: Goedkope internet koopsite's
« Reactie #30 Gepost op: juli 06, 2009, 08:19:11 pm »

Deze is super:

www.gwonline.biz

Gratis verzending vanaf 15 pond en binnen 3 a 4 dagen allemaal netjes binnen.
Meestal een half uur na de bestelling al een mailtje terug dat de bestelling gezien is en dat ze hem gaan verwerken. Nog een uur later een mailtje met verzendbevestiging.
BotC 40K 2012: 10th place
GT 40K 2013: 8th place (Necron)

Rag D'Mezzegis

• Hero Member
  • Exiles Unite! KOEKTROMMEL
« Reactie #31 Gepost op: juli 09, 2009, 11:25:06 am »

heb ik toch gedaan :-p..  zo.. en nu terug naar de goedkope internetsites :-p

Eternal War
maelstrom
wayland
buy for less online
the war zone

etc etc etc :-p
We are the Exiles. You will be assimilated.
Lower your dice, and surrender your miniatures.
Your gaming capabilities are unable to withstand us.
We will add your plastic and metallic models to our own collection.
Resistance is futile.
You will comply.
Resistance is futile.

Shadowblade

• Hero Member
  • Fallen Angel
« Reactie #32 Gepost op: juli 16, 2009, 05:15:08 pm »

Gisteren, na een maand, mijn bestelling van Eternal war binnen gekregen. Naast twee items die niet leverbaar waren, ontbrak er ook nog iets. Ze hebben wel netjes het geld teruggestort, maar je gaat er toch van uit dat als je iets op je site aanbiedt, je het ook kan leveren. En een maand wachttijd is ook niet wat ik van ze gewend ben. Voorheen was ik heel tevreden, maar dit is toch wel een wat mindere ervaring.

wraith 2.5

• Moderator
  • Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #33 Gepost op: juli 16, 2009, 05:22:14 pm »

Gisteren, na een maand, mijn bestelling van Eternal war binnen gekregen. Naast twee items die niet leverbaar waren, ontbrak er ook nog iets. Ze hebben wel netjes het geld teruggestort, maar je gaat er toch van uit dat als je iets op je site aanbiedt, je het ook kan leveren. En een maand wachttijd is ook niet wat ik van ze gewend ben. Voorheen was ik heel tevreden, maar dit is toch wel een wat mindere ervaring.
Ik had een zelfde ervaring met ze. Ik hoorde over het algemeen vaak goede dingen, maar mijn eerste bestellig is toch wel finaal de mist in gegaan.

Eerst kon ik het niet ophalen op duco, al had ik wel op het laatste moment besteld. Toen zou het opgestuurd worden, en na lang lopen leuren toch de 10% gekregen. Daarna duurde het nog een goeie 3 tot 4 weken tot ik het binnen had, en toen zaten er nog dingen niet bij. Daar heb ik weer een week of anderhalf op moeten wachten.

Al met al was mijn eerste ervaring....niet heel goed. Neemt niet weg dat ik moet toegeven dat de communicatie wel erg goed was, en we het al met al toch op hebben kunnen lossen. Ik ga er binnenkort weer bestellen, en dan eens kijken of ze de eerste ervaring teniet kunnen doen.

Nou vind ik zelf niet dat je een site gelijk moet badmouthen als het een keer misgaat, maar ik had zelf gewoon de pech dat het mijn eerste bestellig was.
« Laatste verandering: juli 16, 2009, 05:25:31 pm door wraith 2.0 »
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Edzard

• Hero Member
  • "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
« Reactie #34 Gepost op: augustus 01, 2009, 02:36:13 pm »

Ik wacht al sinds 16 juNi op een order van AVS gameshop, ik moet ook telkens zelf vragen hoe of wat. Afrader wat mij betreft.

Ivorytower

• Newbie
  • *
« Reactie #35 Gepost op: augustus 04, 2009, 12:53:46 pm »

heb hier de zelfde "positieve" ervaringen met AVS, zit al bijna 10weken te wachten op een bestelling die ondertussen al 4x "nageleverd" is. Na vorige week een waar spam offensief begonnen te zijn kreeg ik de mededeling dat mijn nalevering nageleverd gaat worden en wordt verstuurt, zal jullie op de hoogte houden =) Denk zowieso dat avs geen lang leven meer is beschoren ze hebben praktisch niks meer leverbaar en houden een totale leegverkoop. Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen. En als dit nu de eerste keer was....
moraal; Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #36 Gepost op: augustus 04, 2009, 01:00:21 pm »

Jup, same here. Ik had een tijd geleden ook een zootje bases besteld en nadat ik na weken maar eens gemaild had, werd ik gebeld. Een week later had ik het dan binnen, maar dat heeft ook iets van 3 maanden geduurd.

Ik snap (op zich) dat webshops weinig voorraad hebben, maar voor de consument is dat erg vervelend. Het betekent gewoon vaak dat je lang moet wachten tot je binnen hebt wat je bestelt. En dat is nou juist een van de voordelen van een webshop IMO. Dus tsja, dan bestel ik inmiddels een stuk vaker in het buitenland zodat ik met een week alles binnen heb. Snelheid is wat dat betreft belangrijk voor mij.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: augustus 04, 2009, 01:18:57 pm »

Ik snap (op zich) dat webshops weinig voorraad hebben, maar voor de consument is dat erg vervelend. Het betekent gewoon vaak dat je lang moet wachten tot je binnen hebt wat je bestelt. En dat is nou juist een van de voordelen van een webshop IMO. Dus tsja, dan bestel ik inmiddels een stuk vaker in het buitenland zodat ik met een week alles binnen heb. Snelheid is wat dat betreft belangrijk voor mij.
Weinig voorraad hebben als Webshop kan over het algemeen alleen maar als je dagelijks kan bestellen bij de groothandel, sinds de wijziging bij GW qua verkoop aan de retailers kan je nu nog maar 1x per week bestellen. Dat maakt het noodzakelijk dat je een voorraad nodig heb als je snel wil kunnen leveren of je moet je klanten van te voren inlichten dat de levertijd langer is dan dat ze gewend zijn.

wraith 2.5

• Moderator
  • Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #38 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:07:08 pm »

Weinig voorraad hebben als Webshop kan over het algemeen alleen maar als je dagelijks kan bestellen bij de groothandel, sinds de wijziging bij GW qua verkoop aan de retailers kan je nu nog maar 1x per week bestellen. Dat maakt het noodzakelijk dat je een voorraad nodig heb als je snel wil kunnen leveren of je moet je klanten van te voren inlichten dat de levertijd langer is dan dat ze gewend zijn.

Een levertijd langer dan gewend is 1 ding, 2 tot 3 maanden is gewoon belachelijk.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #39 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:14:59 pm »

Dan kun je beter bij de gewone winkel kopen ( tenminste voor de gamesworkshop spullen) Ik koop bijna alles bij Games n Stuff, een elite store en die hebben meestal alles op voorraad of binnen een week op voorraad. ( en ze hebben een webshop)
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #40 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:19:28 pm »

Ik koop zelf tegenwoordig in enorme bestellingen lekker goedkoop in Engeland ;-)

wraith 2.5

• Moderator
  • Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #41 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:23:13 pm »

Ik maelstrom veel kwa modellen. Goede service en snelle levering ( laatste 2 bestelling binnen 9 dagen binnen ) maar voor kwasten en verf en dergelijke ga ik nog steeds wel naar winkels.

Hoagie

• Sr. Member
« Reactie #42 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:25:56 pm »

Ik ben helemaal van de internetwinkels afgestapt.

Gezien dit forum ook gelezen wordt door minderjarigen, zal ik mijn recent verworven mening over winkels als eternalwar niet uiten.

Ik haal nu alles gewoon bij subcultures. Ze hebben daar nu geweldige prijzen en leden hebben ook nog eens 10% korting. Ook kun je daar mailorder bestellen tegen lage prijzen.

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #43 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:53:32 pm »

Ik bestel soms bij de maker zelf. Dan heb je het vaak enorm snel in huis. Wyrd, Warlord Games en Games Workshop leveren best snel.

Kholdaimon

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #44 Gepost op: augustus 04, 2009, 03:16:25 pm »

Ik bestel ook vaak bij Maelstrom, vooral nu de pond zo laag staat... Als de pond niet zo laag zou staan zou ik het denk ik niet voor de 10% korting doen en gewoon de lokale winkels hier steunen, maar ja, nu is het bijna voor de helft van de prijs vanuit Engeland...

En slechte ervaringen met Maelstrom heb ik nog nooit gehad (5 bestellingen van 100-300 euro ieder), altijd snel binnen en altijd geweldige service, dezelfde dag nog mail terug als je vragen hebt enzo... En ik vind het wel fijn dat het echt een winkel is, niet gewoon een gast met een website en een opslagruimte.

Het is trouwens ook de enige internetwinkel die ik heb geprobeerd aangezien het altijd bevalt en de prijzen echt niet veel lager kunnen...
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 29