GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 26 27 [28]

Auteur Topic: Goedkope internet koopsite's  (gelezen 71272 keer)

Cergorach

• Hero Member
Re: Goedkope internet koopsite's
« Reactie #405 Gepost op: augustus 23, 2016, 12:29:10 pm »

Ik zie net op onze sponsor website staan:

Citaat
23/08/2016

Momenteel zijn we druk bezig met het updaten van de site. Hierbij zullen de nodige nieuwe artikelen toe gevoegd worden. Tevens zullen de prijzen van diverse ranges in prijs worden verlaagd.
Als de prijs van Silver Tower wordt aangepast naar 25% korting en gratis verzenden wordt niet aangepast, dan kan je beter via onze sponsor bestellen denk ik.

Method

• Hero Member
« Reactie #406 Gepost op: maart 16, 2017, 11:48:39 am »

Zijn er de laatste tijd nog mensen geweest die bij Wayland Games hebben besteld?
Wat is de bevinding? Zijn ze wat veranderd qua lang wachten qua uitleveren enzo?
Love is a four letter word...

Dr. Rockso

• Sr. Member
« Reactie #407 Gepost op: maart 16, 2017, 12:11:29 pm »

Wayland games een prima webwinkel. Goed kijken of ze het op voorraad hebben. Dan is de bezorging zeer snel. En vanaf 60 of 70 euro ishet gratis verzenden, metal een flinke korting.
Een keer moest ik wat langer wachten op een otem die maar niet binnen kwam, maar toen hebben ze wat er wel was alvast opgestuurd en het laatste item zonder extra kosten opgestuurd. Fijne service!
The truth is relative.

Arathorn

• Hero Member
« Reactie #408 Gepost op: maart 16, 2017, 12:23:25 pm »

Als Wayland iets niet op voorraad heeft kun je maanden wachten is mijn ervaring.

Method

• Hero Member
« Reactie #409 Gepost op: maart 16, 2017, 12:26:20 pm »

Hmmm de AOS demons die ik wil hebben zijn allemaal niet op voorraad....
Love is a four letter word...

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #410 Gepost op: maart 20, 2017, 11:27:02 pm »

Als Wayland iets niet op voorraad heeft kun je maanden wachten is mijn ervaring.
Dat ligt er aan wat, bepaalde limited release spul van GW wil wel eens langer wachten, de rest van GW is redelijk vlot leverbaar. Sommige andere leveranciers kan extreem lang duren, dat ligt vaak aan de leverancier (denk Wargames Factory, ze zijn niet voor niets overgenomen door Warlord en een een heel stuk duurder geworden). Als je iets zeker weten wil hebben, bij je lokale spellenboer halen (mits op voorraad) of een GW die het op voorraad heeft.

Killax

• Hero Member
« Reactie #411 Gepost op: maart 21, 2017, 08:31:01 am »

Hmmm de AOS demons die ik wil hebben zijn allemaal niet op voorraad....

Tijdje geleden die AOS Bloodbound doos gehaald, moest er wel 2 weken op wachten en 2 weken op wachten voordat hij bezorgd werd maar als je er geen haast bij hebt is Wayland prima.

Ben ook wel redelijk goed te spreken over Tabletop Miniature Games, zij hebben ook nog wel het een en ander qua Daemons liggen dus dat is ook zeker de moeite waard om te bekijken. Ik heb geen idee wat je specifiek zoekt.

Dooppie

• Hero Member
« Reactie #412 Gepost op: april 09, 2017, 07:51:40 pm »

Dat ligt er aan wat, bepaalde limited release spul van GW wil wel eens langer wachten, de rest van GW is redelijk vlot leverbaar. Sommige andere leveranciers kan extreem lang duren, dat ligt vaak aan de leverancier (denk Wargames Factory, ze zijn niet voor niets overgenomen door Warlord en een een heel stuk duurder geworden). Als je iets zeker weten wil hebben, bij je lokale spellenboer halen (mits op voorraad) of een GW die het op voorraad heeft.

Gisteren heb ik nog Shadow War Armageddon terrein bij Wayland games besteld...dit scheelt ongeveer 27% van de games workshop prijs.
Ben benieuwd...ik heb niet zo veel haast.

Duncan

• Newbie
  • *
« Reactie #413 Gepost op: augustus 19, 2017, 12:24:28 pm »

www.vliegeruit.nl Hier koop ik meestal mijn Warhammer modellen.
Verder verkopen ze ook:

4ground Scenery
Bolt Action
Dystopian Wars
Feldherr Figure Cases
Flames of War
Frostgrave Miniatures Wargame
Star Wars X-Wing
The Army Painter
Warhammer
The Plastic Soldier Company

Sorry als dit hier al gepost is.

Aelendil

• Newbie
  • *
« Reactie #414 Gepost op: augustus 19, 2017, 08:15:27 pm »

Ja daar heb ik mijn laatste paar bestellingen vandaan en arthur houd je ook goed op de hoogte van je bestelling.

Lobazito

• Newbie
  • *
« Reactie #415 Gepost op: november 22, 2018, 09:45:53 am »

Hi,

Ik koop mijn miniatures voor X-wing en Runewars en Star Wars Legion bij BoardgameShop. Gratis verzending binnen Nederland en slechts 3,95 Euro voor Belgie. En de prijzen zijn zeer de moeite waard.

Heb zojuist mijn Core Set van Star Wars Legion, plus een extra Expansion set van de Speeder Bikes geschilderd. Loving it.. :-)

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #416 Gepost op: november 22, 2018, 12:42:41 pm »

Boardgameshop is best duur, hier is het het goedkoopst van Nederland http://www.tabletopboardgames.eu/index.php?item=star-wars&action=page&group_id=10&lang=nl is het gratis verzenden vanaf 75 euro geloof ik.
-=IF YOU MAKE SOMETHING IDIOTPROOF, THEY KEEP MAKING BETTER IDIOTS=-

Lobazito

• Newbie
  • *
« Reactie #417 Gepost op: november 22, 2018, 01:31:39 pm »

Een ongelijke vergelijk. BoardgameShop bied altijd gratis verzending binnen Nederland.

Tabletopboardgames rekent 7 euro aan verzendkosten, dan is bijvoorbeeld zo'n Star Wars Legion: Speeder Bike, toch goedkoper. 23,99 Euro + 7 Euro = 30,99 Euro Bij TableTopgames en 27,95 Euro All-in bij BoardgameShop. En vergelijk de Core Set, dat zie ik ook een grote prijsverschil in. 79,99 Euro tegenover 71,95 Euro bij BoardgameShop.

Zal de eigenaar bij BoardgameShop erop attent maken van de prijzen, hij wil graag zijn miniatures afdeling onder de aandacht brengen van tabletoppers. Wellicht kan hij de prijzen nog meer laten zakken, waardoor het nog voordeliger wordt.

Keep you posted...

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #418 Gepost op: november 22, 2018, 05:10:41 pm »

Zal de eigenaar bij BoardgameShop erop attent maken van de prijzen, hij wil graag zijn miniatures afdeling onder de aandacht brengen van tabletoppers.

Sponsors/adverteerders zijn welkom hier...  ;)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]