GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: fouten in wotr rulebook  (gelezen 7154 keer)

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
fouten in wotr rulebook
« Gepost op: juni 14, 2009, 05:46:04 pm »

Er zullen er vast meer zijn, maar ik ben begonnen aan een 2e read door het boek, omdat Mark en ik een vermoeden hebben dat we bepaalde dingen fout doen. Niemand geeft ons opmerkingen als we iets fout doen maar het voelt soms niet echt goed dus vandaar dat ik nog maar eens de regels compleet andachtig ben door aan't lezen.

Ik kwam hierbij het battlereport vooraan tussen Rohan en Isengard, altijd handig om te lezen hoe de mensen bij GW het spel spelen, maar helaas laten ze geen moeilijke situaties zien. Er staat ook precies bij hoe de armylists zijn opgebouwd en daar heb ik gezien dat de uruk hai berserkers 75 punten zijn terwijl dat achterin bij de legers 110 punten is. Welke waarde is correct, is er al een faq voor wotr waar dit instaat?

Ik zal dit topic up to date houden naarmate ik meer dingen tegenkom en ik hoop dat we een keer tegen Arabog of een ander ervaren speler kunnen spelen zodat we zeker kunnen zijn dat we het ons niet verkeerd aanleren.
-=IF YOU MAKE SOMETHING IDIOTPROOF, THEY KEEP MAKING BETTER IDIOTS=-

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
Re: fouten in wotr rulebook
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2009, 06:05:42 pm »

ik zo zeggen: 110 punten, de profielen lijken mij toch nog iet officielere dan een report.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #2 Gepost op: juni 14, 2009, 07:45:40 pm »

Ik heb ook op Internationale sites al topics zoals deze gezien. En inderdaad staan er in de diverse battle reports die ze als voorbeeld geven fouten. (zowel in regelboek als in White Dwarf editie)

Er is nog geen officiele faq maar er zijn al wel wat onofficielle die door diverse spelers goedkeuring krijgt.

En ik hoop binnenkort ook wat meer War of the Ring te kunnen spelen vooral ook om het oefenen. Straks heb ik wel twee redelijke demo legers maar er zelf nog te weinig mee gespeeld om goed geneog demo's te geven.
Word tijd om een keer een meeting te gaan houden voor War of the ring in Utrecht of zo.

ibanezmark

• Hero Member
  • RUN, YOU FOOLS!!!
    • Burning Flame
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2009, 04:41:08 pm »

Word tijd om een keer een meeting te gaan houden voor War of the ring in Utrecht of zo.

Dat lijkt me VET!!!!
When a Chinese business partner writes the following in an e-mail "It's been a business doing pleasure with you" should I be concerned about the night we had all those drinks or is it just a grammar thing?

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #4 Gepost op: november 19, 2009, 11:28:22 am »

IK heb sinds gisteren het WotR regelboek en zou graag een link hebben naar een onofficiele FAQ.
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #5 Gepost op: november 19, 2009, 01:40:43 pm »

Er circuleren nu diversen en hier is er zo'n voorbeeld van:
http://grishnakhsgrave.blogspot.com/2009/08/feast-of-blessed-richard-bere.html

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #6 Gepost op: december 07, 2009, 11:49:28 am »

Heb gisteren met Alesio cavatore gesproekn en hij vertelde mij dat Games workshop nu zelf ook zijn FAQ klaar heeft en was verbaasd dat het nog niet op hun website stond. binnenkort dus komt de Faq over dit spel wel op hun site.

Ar-Pharazon

• Hero Member
  • Warriors, advance!
« Reactie #7 Gepost op: december 07, 2009, 08:40:32 pm »

Goed nieuws! ;D ;D ;D ;D
Hopen dat het nog voor de ducosim uitkomt!
Terecht dat er een FAQ uitkomt, ik hoop dat ze de problemen rond epic hero specials rules en heroic duel +epic strike goed oplossen, want dat zijn imo de belangrijkste problemen.
SBG toernooi Baambrugge 3, doe mee!
http://www.gwhobby.net/forum/index.php?topic=20914.0
Pagina's: [1]