GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 9

Auteur Topic: Suggesties....?  (gelezen 40920 keer)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
Suggesties....?
« Gepost op: november 04, 2007, 02:34:46 pm »

Zoals je kunt zien, wordt er inmiddels flink gewerkt aan de hoofdpagina van GWHobby.net.

Mis je nog dingen, of zou je liever dingen anders zien, meldt dit dan in dit topic.

Oh, enne... Stel dat je denkt 'Ik mis nog een artikel over bijv. Orcs & Goblins', wat let je om dit zelf te schrijven?  ;)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

the one

• Sr. Member
  • sex: zeker :)
Re: Suggesties....?
« Reactie #1 Gepost op: november 04, 2007, 06:11:41 pm »

• Verwijder alle test berichten
  • Deze tekst bewerken.
  • Maak van bijvoorbeeld 'forum regelementen' een static content page (volgens mij was het die kan ook een andere zijn is een tijd geleden dat ik met joomla heb gewerkt) zodat je niet een lijst met eventuele berichten krijgt terwijl er al die tijd maar eentje is

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #2 Gepost op: november 04, 2007, 09:09:05 pm »

Dank je, the one. Het is vast goed bedoeld.  ;)

Maar zoals je kunt lezen is dat niet echt wat ik bedoelde met suggesties....
Could you be there

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #3 Gepost op: november 04, 2007, 09:50:41 pm »

Het zijn anders wel goede punten die theone noemt. Niets is zo jaren '90 als 'this is under construction' of 'testbericht' en van die tekst waar de opmaak code niet van werkt en als tekst wordt weergegeven is ook niet echt je van het qua dat het er serieus bedoeld uitziet.
Derde punt snap ik niet want ik ken geen joomla.
Miniature War Gamer

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #4 Gepost op: november 04, 2007, 10:01:20 pm »

Ja, maar dit zijn open deuren.

Dat 'Under construction' moet inderdaad zo snel mogelijk weg, uiterlijk dinsdag.

Ik bedoelde eigenlijk te vragen: welke spellen mis je nog, wat voor links wil je er op hebben, spelbeschrijvingen, dat soort zaken.

- Foute test berichten verdwijnen komende dagen, alhoewel een deel er wel even op moet blijven om technische redenen. Zal proberen deze wat serieuzere inhoud te geven.

Maar goed, dat deze op den duur verdwijnen is logisch, daarvoor hoef je geen suggestie te geven.

- 'Deze' tekst is een proeftest, vrij letterlijke vertaling van Engels origineel. Herziening is gewenst doch heeft geen prioriteit.

- Forumreglement (waarom schrijft iedereen toch regelement?) is aangepast, net als de link.
Could you be there

cyberzomby

• Hero Member
    • Portfolio
« Reactie #5 Gepost op: november 04, 2007, 10:03:24 pm »

Dat snap ik wel en ben ik het met hem over eens. Ik weet wel dat dit niet echte inhoudelijke suggestie is en een deel met smaak te maken heeft maar:

ik vind het niet mooi dat je bij een categorie een tabel krijgt als overzicht van alle teksten die erin zitten.

Volgens mij bedoeld the one dat.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #6 Gepost op: november 04, 2007, 10:15:57 pm »

@IC: was mij niet 'logisch' dat dat met een week allemaal weg is hoor. Vorige keer stond het er 2 jaar ofzo...  Dat artikel wat theone linkte is trouwens nog steeds een [codering]  zooitje.

Inhoudelijk, je zou de winnaar van de verhalen competitie erop kunnen pleuren als de poster dat goed vind, en eens door de stickies lopen voor een 'dubbel'.
« Laatste verandering: november 04, 2007, 10:19:36 pm door Pingwin »
Miniature War Gamer

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #7 Gepost op: november 04, 2007, 10:30:19 pm »

Ik vind sommige dingen er lichtelijk 'knullig' uitzien. Niet zo zeer slecht, maar dingen als:

Warhammer Fantasy
 - Warhammer Fantasy
 - Warhammer Armies

Dan denk ik toch even: Euh, huh? Een indeling is zeker handig, maar ik zou het dan meer doen zoals het nu op het forum geregeld is (geen regels offcourse), maar dus een algemeen gedeelte, een legers gedeelte, taktieken gedeelte, overige (background stories, rumours en news, enz).

Zelfde geld natuurlijk voor 40k en LotR (die neem ik aan nog erbij moet komen). Verder zou ik een duidelijk onderscheid maken tussen de Games-Workshop onderdelen, en de dingen zoals Warmachine. Aangezien de site GWhobby heet, is dat toch wel het geen wat centraal staat. Niet dat ik fantasy, 40k enz. belangrijker vind, maar misschien dat zeker aangezien het aantal Warmachine spelers wel kleiner is, het allemaal meer ondergebracht word onder een 'overige spelsystemen' gedeelte.

Verder een contact gedeelte, komt dat er ook nog? Een manier om een mailtje te sturen zonder dat je daarvoor het forum / een forum-account voor moet gebruiken.

Een staff gedeelte bij dat contact is misschien ook leuk om de website een persoonlijker gezicht te geven. Eventueel ook een kort verhaaltje over hoe GWhobby.net eigenlijk tot stand is gekomen. Alhoewel jullie neem ik aan wel voor een professionele look willen gaan, geeft zoiets toch ook wel een iets vertrouwelijkere, knussere sfeer dan hetgeen wat ik heb bij de grootschalige sites.

Verder vind ik t algemene beeld er wel goed uitzien, ik heb alleen nog geen zeer goed idee van wat het 'doel' van de mainsite is. Is het om mensen kennis te laten maken met de hobby en eventueel er aan te laten beginnen / hulp te bieden? Is het een reclame poster voor het forum? Is het een data base waar ook serieuze gamers dingen op kunnen vinden, zoals bijv. bij coolminiornot er paintingsguides zijn op verschillende niveaus, etc.

So much for my few cents. ;)
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #8 Gepost op: november 04, 2007, 11:13:14 pm »

Could you be there

the one

• Sr. Member
« Reactie #9 Gepost op: november 04, 2007, 11:21:51 pm »

Maar zoals je kunt lezen is dat niet echt wat ik bedoelde met suggesties....

Zoals je kunt zien, wordt er inmiddels flink gewerkt aan de hoofdpagina van GWHobby.net.

Mis je nog dingen, of zou je liever dingen anders zien, meldt dit dan in dit topic.

Oh, enne... Stel dat je denkt 'Ik mis nog een artikel over bijv. Orcs & Goblins', wat let je om dit zelf te schrijven?  ;)
    Het zal wel weer aan mij liggen  ::) gelukkig hebben jullie mij nog nooit tegen kunnen houden om mijn gal te spuien.

• De privateer press link die nu in het menu staat, verplaatsen naar het kopje 'links'?
    • De zoek optie verwijderen en duidelijk in de rechter bovenhoek plaatsen (moet je bolle laten doen want dan moet je in de template file gaan friemelen)
    • Schakel de PDF, mail en mss ook de print icoontjes uit

Ik neem aan dat je als je op "Fantasy armies" klikt dat je dan in het menu een dropdown krijgt van alle legers waar ik dan weer op kan klikken?

Over de indeling mss die van het forum hanteren? Kopje Historics en Conrontation erbij.
    « Laatste verandering: november 04, 2007, 11:51:04 pm door the one »

Inquisitor Constantine

• Administrator
    • Hero Member
    • Like a whisper...
    « Reactie #10 Gepost op: november 04, 2007, 11:47:38 pm »

• De privateer press link die nu in het menu staat, verplaatsen naar het kopje 'links'?

Done.
      Citaat
      • De zoek optie verwijderen en duidelijk in de rechter bovenhoek plaatsen (moet je bolle laten doen want dan moet je in de template file gaan friemelen)

Zal tussen nu en twee jaar dan wel eens gedaan worden....  ;)
      Citaat
      Schakel de PDF, mail en mss ook de print icoontjes uit [/b]

Waarom?

Citaat
      Ik neem aan dat je als je op "Fantasy armies" klikt dat je dan in het menu een dropdown krijgt van alle legers waar ik dan weer op kan klikken?

Of het een drop down menu wordt, weet ik niet. Reken er op van niet. Wat er komt te staan is afhankelijk van de aanvoer, maar in ieder geval 'iets' over elk leger.

Citaat
      Over de indeling mss die van het forum hanteren? Kopje Historics en Conrontation erbij.

Zekers, zodra daar artikelen over komen.

Historics zal snel geplaatst worden, aangezien ik e.e.a. van Rapid Fire kan plaatsen.
      Could you be there

the one

• Sr. Member
      « Reactie #11 Gepost op: november 05, 2007, 09:35:32 am »

Misschien nog iets in de vorm van een Starter Arny Best Buy Guide heel lang geleden had Crackbone eens een wedstrijd gehouden om een artikel te schrijven over hoe je het beste een beginners leger kan vormen voor bedrag X (die Possible en ik overigens gewonnen hadden).

Dat je zeg maar elke maand 50 euro te besteden hebt, en dan een artikel schrijft over wat je koopt hoe je ze equipt etc. zodat nieuwkomers z'n artikel door kunnen lezen en dan ongeveer een idee krijgen wat ze eventueel kunnen kopen, en wat ze er op de tafel aan punten voor terug krijgen.

Inquisitor Constantine

• Administrator
      • Hero Member
      • Like a whisper...
      « Reactie #12 Gepost op: november 05, 2007, 09:54:05 am »

Was dat niet de 'Tale of X gamers', of is dat weer iets anders?
      Could you be there

the one

• Sr. Member
      « Reactie #13 Gepost op: november 05, 2007, 03:36:22 pm »

Was dat niet de 'Tale of X gamers', of is dat weer iets anders?
      Dat is weer wat anders.

Deze mensen deden ook daadwerkelijk alles kopen, dit zijn meer 'guides' voor beginners.

Inquisitor Constantine

• Administrator
      • Hero Member
      • Like a whisper...
      « Reactie #14 Gepost op: november 05, 2007, 04:24:23 pm »

Ah, kijk. Dat soort dingen zoek ik dus inderdaad. Maar het zou denk ik te toevallig zijn als iemand dat nog had....?

Maar als iemand zoiets zou willen schrijven, graag!  :D
      Could you be there
      Pagina's: [1] 2 3 ... 9