GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 227

Auteur Topic: Waar we nu allemaal mee bezig zijn?  (gelezen 238142 keer)

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
Waar we nu allemaal mee bezig zijn?
« Gepost op: november 09, 2007, 07:59:16 pm »

Rednas

• Sr. Member
    • photobucket
Re: Waar we nu allemaal mee bezig zijn?
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2007, 08:21:21 pm »

Zo af en toe ben ik bezig met het beschilderen van een batallion Nederlanders '40 (met de Duitse tegenstander), maar over het algemeen ben ik aan het minderen met de mini schaal. Op het moment ben ik bezig met 1:1 wargames  :D

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #2 Gepost op: november 09, 2007, 08:23:34 pm »

40k afmaken.... en dat is nog wel wat werk helaas.
Miniature War Gamer

ngetal

• Elderlings
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: november 09, 2007, 08:59:17 pm »

Nu druk bezig met het downloaden van jumpstyle nummers voor mijn dochter.

Morgen plafond wassen en schilderen plus de kinderen stimuleren om legaal behang van de muren te trekken.

Voor wat betreft het wargamen

als dat gebeurt is, ga ik de spullen die ik op duco heb gekocht schilderen. D.w.z. wegen voor 6mm twee gebouwen plus stapel kratten en wagentje van de sf range van jr miniatures voor at-43.

Verder op crisis nog genoeg inspiratie op gedaan en derhalve ga ik de terrein platen voor at-43 opnieuw maken.

Tot zover
voorheen deeguit

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: november 09, 2007, 09:26:27 pm »

Ik ga zo wellicht even wat wapens bij werken op mijn VC figuren, daarna ga ik ze basen en undercoaten. Ik heb nog drie cockpits liggen voor helicopters die ik af wil hebben voordat ik met de fuselages verder ga.

Daarna ga ik aan de slag met 20mm woestijnspul. Het garnizoen van Tobruk moet bemand worden en de Australiers van de 18th Brigade, 7th Australian Division hebben het kortste lootje getrokken.

Tussendoor hoop ik nog wat 6mm USMC voertuigen te schilderen, als ik ze eindelijk binnen gekregen heb.
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #5 Gepost op: november 09, 2007, 09:40:41 pm »

Helemaal niets,
ben prive nogal druk dus van wargamen en/of schilderen komt momenteel niks.

Overigens ben ik in blijde afwachting van WaB "El Cid" en "Hannibal" , dus wie weet komt er een doorbraak  ;D.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: november 09, 2007, 10:41:10 pm »

Bunker in 6mm verder scratchbuilden, alle 1/300 vliegtuigen die ik heb gekocht op Crisis verder cleanen en pinnen, en schilderen natuurlijk. Voorlopig heb ik aan andere dingen weer even weinig behoefte, dat scheelt.

Munin

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: november 09, 2007, 11:20:21 pm »

Momenteel ben ik ook wat weinig aan het schilderen, maar als ik bezig ben is het vanalles en nog wat:

-bijwerken Vikingen (28mm)
-schilderen Khazad Guard (LOTR)
-schilderen kruisvaarders (25mm)
-etc.

Momenteel ga ik echter wat serieuzer beginnen met een 13e eeuws 10mm Teutoons leger (of althans de Pruisische militie ervan, de overige mini's moeten nog gemaakt worden in de toekomst....). Heb zojuist honderden kleine mannetjes van overtollig metaal ontdaan...dat kost je wel de integriteit van je vingertoppen kan ik zeggen!
The whistling arrows pipe to battle, sword and shield their war-call rattle

True heart may have forward tongue

Stoottroeper van Lood

• Sr. Member
    • Stoottroep foto's
« Reactie #8 Gepost op: november 10, 2007, 08:55:37 am »

Ik heb een nieuw normandie project gestart. Ik wil een solo game doen van de landing op stelling " Cod " op Sword beach.  Ik ben nu bezig met maken van wat stellingen van bunkers , loopgraven en prikkeldraad. Ik heb bijna een stelling af maar ik had geen statisch gras meer..mooi excuus om vandaag naar de modelbouwboer te gaan..

Verder loopt mijn vietnam project...voor dit project  ben ik bezig met een NVA sapper unit..

Groet,

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #9 Gepost op: november 10, 2007, 10:13:24 am »

Stoottroeper, je weet dat Airfix een paar zeer fraaie en erg goedkope landingsvaartuigen heeft?

Munin, zitten er dan gietlijnen op 10mm figuurtjes die nog zichtbaar zijn ook  ???.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Munin

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: november 10, 2007, 11:27:17 am »

Nee, nauwelijks gietlijnen (en degenen die er zijn zijn inderdaad zo klein dat het niet uitmaakt), maar ik bedoel meer die stukjes metaal die uitsteken door het gietproces. Ik heb trouwens zoveel verschillende mannetjes dat ik in elke unit van 30 man zo ongeveer nul duplicaten zal hebben!

Allemaal gedaan nu trouwens, maar met het undercoaten wacht ik maar even totdat de wind is gaan liggen.
The whistling arrows pipe to battle, sword and shield their war-call rattle

True heart may have forward tongue

Stoottroeper van Lood

• Sr. Member
    • Stoottroep foto's
« Reactie #11 Gepost op: november 10, 2007, 01:35:48 pm »

@LoD

Ja dat weet ik. Ik heb al twee combat ready. Ik heb op de site van Millicast gekeken naar andere landingsvaartuigen. Maar die infantry landingsvaartuigen zijn mij te duur. Brittania maakt ze ook en zijn wat goedkoper maar weer minder mooi.

Ik ga trouwens niet een "fixed" terrein maken maar losse modules van stellingen. Dit om ruimte te besparen en om beetje flexibel te zijn voor andere scenario's.

Als gezegd 1 stelling is bijna af. Ik zal ,als het af is, een foto hier publiceren.

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: november 11, 2007, 02:35:54 pm »

Hmm, bezigheden bezigheden... Het zijn er nogal een paar. Het grootste deel is alleen wel non-historisch. De groep waarmee ik in Groningen voornamelijk speel is nogal non-historisch, dus dan is dat het gevolg :)

Maar voor het moment gaan mijn hobby-uurtjes dus naar het volgende:
-Restant Duitse Engineers (4 man), 251, 11 en mogelijk een eenheid A/C's
-Russische Recce unit in White Scout Car en AT-gun met crew
-Squad Amerikaanse Grunts voor Vietnam (als deze geschilderd is, ga ik troepen voor Mister Charlie aanschaffen)
-Bloodbowl High Elves (de league is al bijna ten einde, dus dit project zal zo wel voor onbepaalde tijd stil komen te liggen)
-een squad loyalist marines, Celestial Knights of the Chalice, voor Roguemunda (dit is een hybrid spel o.g.v. Necromunda en 40k 2e editie, zie http://loganworld.wordpress.com/ voor meer info)
-twee Orcs voor Sjoerdo
-twee suits voor mijn eenheid suits voor diverse spellen (de unit is dan 12 groot)
-en diverse kleine stukken scenery

Nogal veel dus :) Maar we kliederen lekker door. Mijn bureau is alleen wel redelijk vol, dus het is tijd om weer eens het een en ander af te ronden. Ruimte is goed, want ruimte betekent nieuwe projecten :D
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: november 12, 2007, 07:06:22 pm »

Ik heb vanmiddag 3 Revell Panther G's gehaald, en ik ben daar nu mee bezig, en hell, wat zijn die dingen beroerd. De tracks zijn prima te doen, wonder boven wonder, maar de hullplate past amper op de onderkant :-\

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #14 Gepost op: november 12, 2007, 09:54:27 pm »

Hip, dat wordt een rondje ostfront op de eerste duco van 2008? :) Je kunt ondertussen al een aardige panzerflot neerzetten.
Miniature War Gamer
Pagina's: [1] 2 3 ... 227