GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: WAB Imperial Roman lijstje en vraagjes.  (gelezen 644 keer)

Kholdaimon

• Moderator
  • Hero Member
WAB Imperial Roman lijstje en vraagjes.
« Gepost op: januari 12, 2010, 10:24:52 am »

Gegroet, niet iets wat je vaak ziet in dit forum, maar ik ben nieuw in WAB (1 battle gespeeld) en probeer een lijstje te maken dat ik kan spelen op een toernooitje in de toekomst. Laat me weten wat je ervan vind. Is het denk je leuk om mee/tegen te spelen? Mist het iets om met bepaalde situaties om te gaan? Is het compleet niet realistisch historisch gezien (minder belangrijk voor me, maar toch interessant)?

1 General @ 141.0 Pts
     Light Armor; Warhorse

14 Regular Legionnaires @ 258.0 Pts
     Centurion; Standard; Musician; Hvy Throwing Spear; Heavy Armor; Large Shield

15 Regular Legionnaires @ 260.0 Pts
     Centurion; Standard; Musician; Hvy Throwing Spear; Light Armor; Large Shield

15 Regular Legionnaires @ 260.0 Pts
     Centurion; Standard; Musician; Hvy Throwing Spear; Light Armor; Large Shield

8 Auxilliary Archers @ 56.0 Pts
     Composite Bow

8 Auxilliary Archers @ 56.0 Pts
     Composite Bow

8 Auxilliary Light Cavalry (Illyrians) @ 135.0 Pts
     Leader; Standard; Musician; Throwing Spear; Javelin; Shield

1 Light Bolt Thrower (Scorpio) @ 36.0 Pts
     2 Crew

1 Light Bolt Thrower (Scorpio) @ 36.0 Pts
     2 Crew

8 Skirmishers (ba) @ 32.0 Pts
     Sling

8 Skirmishers (ba) @ 32.0 Pts
     Sling

14 Mountain Tribesmen (ba) @ 99.0 Pts
     Leader; Standard; Musician; Javelin; Shield

14 Mountain Tribesmen (ba) @ 99.0 Pts
     Leader; Standard; Musician; Javelin; Shield

Total Army Cost: 1500.0