GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 2 [3] 4

Auteur Topic: Wood Elves (2250 punten)  (gelezen 18234 keer)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Re: Wood Elves (2250 punten)
« Reactie #30 Gepost op: februari 26, 2010, 05:13:14 pm »

Zelf maken! Maar gewoon zand en gras werkt ook goed.

Probleem met Micro art bases vind ik vaak de prijs. En het feit, dat de bases wel erg mooi zijn, maar vreselijk onpraktisch.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Gloin

• Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: februari 26, 2010, 05:15:09 pm »

Dat... En ik denk ook dat als je veel van die bases schoon moet gaan maken (het is resin toch?) dat je dan even veel tijd kwijt bent om dat zelf te maken...

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #32 Gepost op: februari 26, 2010, 05:33:17 pm »

het is wel erg veel geld inderdaad
en als je dan weet dat hij ook veel stukken van de warhammer bomen kit heeft gebruikt...
al mag ik niet veel zeggen want mijn beastmen kosten ook flink wat met alle conversions etc...

kun je ze niet zelf maken of soortgelijk?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #33 Gepost op: februari 26, 2010, 05:59:29 pm »

Ik heb nog een hele sloot sprues met takken en zo liggen Tim. Voor een zachte prijs mag je ze hebben.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Josse

• Hero Member
« Reactie #34 Gepost op: maart 04, 2010, 11:29:04 pm »

ik heb deze bases zelf ook en ze zijn erg mooi (vooral de flying base). ik ben bezig om mijn hele leger erop te zetten, maar dat gaat langzaam. ik ben op het moment ook bezig met een nieuw leger en dat helpt ook niet echt.

ik heb wel al een unit wild riders en een great eagle geschilderd erop staan, en 30 archers en 24 dryads ongeschilderd. als je het geld ervoor hebt zijn ze zeker de moeite waard.

je kan het qua prijs beperken door goed te zoeken op internetwinkels. ik heb zelf maar 40% van de prijs betaald.

schoonmaken is geen enorm werk. hier en daar wat tags, maar over het algemeen hoeven ze nauwelijks schoongemaakt te worden.

ik zou ze iig niet maken uit dryad bits (sorry mark :P). en als je dat toch wil doen mag je er van mij een hoop gratis hebben.

al met al dus zeker een aanrader
Ramen!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #35 Gepost op: maart 04, 2010, 11:33:59 pm »

Maar Josse, ik heb het over die bomen van GW, niet over Dryad takjes :P

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: maart 10, 2010, 10:44:24 am »

Begonnen aan mijn Noble, al schiet het niet erg op. :P Ik twijfel nogal over kleuren en details, maar moet dus eigenlijk gewoon de dingen schilderen die ik al wel weet. Ook ben ik begonnen aan de eerste 10 bases voor de Glade Guards. De "bladdaken" die ik gekocht heb van Marc doen het prima! Ik hoop vanavond alles afgeplakt te hebben en dan te kunnen schilderen en hopelijk snel foto's te kunnen plaatsen. 8)
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #37 Gepost op: maart 10, 2010, 11:50:04 am »

ik ben erg benieuwd tim... je laat ons wel in spanning zo

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #38 Gepost op: april 03, 2010, 07:08:54 pm »

Eindelijk de Noble af!
Ik ben er eigenlijk best tevreden over, al zal het geen schilderwedstrijd winnen. Vanavond een foto in deze post, maar moet even wachten tot mijn broertje thuis is. Hopelijk kunnen we wat goed licht regelen, anders morgen een foto! 8)

« Laatste verandering: juli 11, 2010, 12:13:02 pm door Wicked Dwarf »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #39 Gepost op: april 03, 2010, 07:13:12 pm »

Jonguh! Het is marK. met een flipping K! :P

Maargoed, dat terzijde, ik ben idd ook wel erg nieuwsgierig.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #40 Gepost op: april 04, 2010, 12:59:19 pm »

dat is zeker tof gedaan
dat was het wachten op zich wel waard
netjes man...

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #41 Gepost op: april 04, 2010, 01:39:48 pm »

Wow timmy. Der gaat een schilder in je schuil! :D

Gaaf gedaan kerel.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #42 Gepost op: april 04, 2010, 06:54:10 pm »

Ziet er goed uit, vind alleen dat het zwaard echt alle aandacht trekt, maarja dat is misschien ook je bedoeling :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: april 04, 2010, 08:17:12 pm »

Dar is inderdaad wel de bedoeling. Dat zwaard zal als boter door de Orc en Beastmen linies snijden, terwijl mijn hoofdrol speler onopvallend blijft. Flitsen en sterven, dat is wat de tegenstanders zullen meemaken. 8)

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #44 Gepost op: april 04, 2010, 08:27:47 pm »

Dat zwaard zal als boter door de Orc en Beastmen linies snijden,

Ahh gelukkig dat dan me Goblins hem gewoon in zn rug steken :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.
Pagina's: 1 2 [3] 4