GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1] 2 3 ... 12

Auteur Topic: Wraith's Empire Tale of Painter Blog.  (gelezen 21980 keer)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Wraith's Empire Tale of Painter Blog.
« Gepost op: februari 15, 2010, 11:34:24 pm »

Bl44t
« Laatste verandering: maart 30, 2011, 01:49:32 pm door wraith 2.0 »
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Re: Wraith's The Sons of Scharzwald
« Reactie #1 Gepost op: februari 15, 2010, 11:56:44 pm »

Nou, dit is mijn lijst waar ik naartoe wil gaan werken. Lekker wat snelle elementen met een solide shooty base. Dat was het idee in ieder geval.

Lord:
Kurt Helborg @325 points

Heroes:
Ludwig Schwartzhelm @ 220 points

Wizard @ 150 points
- Level 2
- Dispell scroll
- Dispell Scroll

Wizard @ 150 points
- Level 2
- Dispell scroll
- Dispell Scroll

Core:
10 Crossbowmen @ 80 points

10 Crossbowmen @ 80 points

5 Reiksguard Knights @ 180 points
- Full Command
- Warbanner

5 Reiksguard Knights @ 155 points
- Full COmmand

Special:
5 Pistoliers @ 97
- Musician

5 Pistoliers @ 97
- Musician

Great Cannon @ 100 points

Great Cannon @ 100 points

Rare:
Steamtank @ 300 points

Hellblaster Volleygun @ 110 points

Goed voor 2194 punten. Any thoughts?

----------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste 500 punten zullen bestaan uit het volgende:

Albert Schwarzwald @ 150 punten
- Imperial Pegasus
- Lance
- Pistol
- Armour of Meteoric Iron
- Sigil of Sigmar

10 Crossbowmen @ 80 punten

10 Crosbowmen @ 80 punten

5 Knights @ 180 punten
- Full Command
- Warbanner

Dit zo, om eigenlijk ge koe bij de hoorns te vatten, en gelijk aan de core units te gaan werken.
« Laatste verandering: februari 16, 2010, 02:10:15 am door wraith 2.0 »
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
Re: Wraith's Sons of Scharzwald
« Reactie #2 Gepost op: februari 16, 2010, 05:19:07 pm »

Heb je in je 2200 lijst ook iets wat kan vechten? :P

Sterke lijsten, maar niet mijn type :P Je hebt welgeteld 8 shooting units en 2 combat units, en dat is voor mij iets teveel van het goede. Ook special characters doen het hem niet echt voor mij, en zeker deze twee niet.

Om inhoudelijk te reageren:
- Repeater handguns voor je pistoliers, samen met de verplichte champion daarvoor. Kost wat puntjes, maar maakt de eenheid vele malen dodelijker.
- Misschien een wizard droppen voor een warrior priest te paard? 2x dispell scroll + de extra dice van de warrior priest geeft ook een aardige magic defence, en de warrior priest heeft fijne magic van zichzelf :)
- Je 500 punten lijst is hip, en ik hoop ooit eens een 3v3 game te kunnen spelen met mijn 500 punten empire er naast.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2010, 05:36:46 pm »

Heb je in je 2200 lijst ook iets wat kan vechten? :P
Ik kom net uit de Chaos hoek.....dus ik ben het "iets wat kan vechten" wel een klein beetje beu. Ook de rede waarom ik een 2e leger ben begonnen :P

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #4 Gepost op: februari 16, 2010, 10:13:36 pm »

Nou, alvast wat plaatjes van mijn kant af.

Allereerst de plastic versie van Ludwig von Schwarzhelm, die nog een andere naam en fluff krijgt in mijn verhaal:

En dan nu de unit crossbowmen waar ik aan bezig ben, en die ook al bijna af is:

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 16, 2010, 10:58:10 pm »

Leuk model die Ludwig. Jij gebruikt toch geloof ik de dip techniek voornamelijk? Ben wel benieuwd daar wat foto's van te zien.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #6 Gepost op: februari 16, 2010, 11:08:02 pm »

ik zal een pre- en post-dip foto maken. Kunnen jullie het verschil zien.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: februari 16, 2010, 11:13:58 pm »

Dankje alvast, ben erg benieuwd.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #8 Gepost op: februari 18, 2010, 08:46:06 am »

En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 18, 2010, 10:10:34 am »

een lijst van kleine units...zeker veel van chaos overgenomen..
ik blijf erbij dat je ook een beetje aan de static combat mag denken..en als empire speler is het een grote aanrader een detachment te gebruiken. prop een priest in een unit swordsmen geef ze een halbedier detachment. kun je ze unbreakable maken, krijgen ze hatred en je hebt altijd een counter charge zodat je direct een flank grijpt.. erg handig en zonde om te laten liggen als je het mij vraagt. al vind ik veel knights ook erg tof..

de fluff heb ik nog niet helemaal gelezen en daar moet ik denk ik eens voor gaan zitten.. maar ziet er goed uit mark

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: februari 18, 2010, 02:44:29 pm »

Je crossbowmen zien er hip uit! Slim om ze eerst te verven voor de crossbows er op gaan. Dat ga ik zelf denk ik ook doen. Ik wilde eerst voor 2 units handgunners gaan, maar nu ik waarschijnlijk 10 dwergen met kruisbogen kan kopen (old school modellen met empire kleding :D) worden het toch twee units van crossbowmen.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #11 Gepost op: februari 18, 2010, 02:50:16 pm »

Je crossbowmen zien er hip uit! Slim om ze eerst te verven voor de crossbows er op gaan. Dat ga ik zelf denk ik ook doen. Ik wilde eerst voor 2 units handgunners gaan, maar nu ik waarschijnlijk 10 dwergen met kruisbogen kan kopen (old school modellen met empire kleding :D) worden het toch twee units van crossbowmen.
Das een truuk van de oude rot :P

Handgunners zijn heel cool, maar na spelen met beide, ben ik meer fan geworden van de crossbowmen. Ze schieten iets minder hard, maar wel 6 inch verder, waardoor je ze wat verder naar achter in je deployment zone kan dumpen, om zo ruimte te maken voor de units die WEL op de lijn moeten stijn.

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 18, 2010, 03:16:12 pm »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #13 Gepost op: februari 18, 2010, 03:21:54 pm »

Juistem :D

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #14 Gepost op: februari 18, 2010, 04:31:42 pm »

Sorry voor de dubbel post, maar, meer foto's!

Ik ben nog op zoek naar een flock soort om toe te voegen voor wat extra basing. Ik zat te denken aan Dead Grass, om het een beetje in het Barren thema te houden.

Captain ALbert Schwarzwald, op zijn trouwe pegasus:

En, omdat ik het niet laten kon, Emile Schwarzwald ( Valten ):
« Laatste verandering: februari 18, 2010, 04:35:26 pm door wraith 2.0 »
Pagina's: [1] 2 3 ... 12