GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12

Auteur Topic: Wraith's Empire Tale of Painter Blog.  (gelezen 22689 keer)

Wicked Dwarf

• Hero Member
Re: Wraith's Sons of Scharzwald
« Reactie #15 Gepost op: februari 18, 2010, 04:37:48 pm »

Damn, dat dippen geeft wel leuke effecten. Ik ga het niet doen met mijn Wood Elves, maar misschien voor mijn Bretonnian Undead thema. :D

Ben erg benieuwd naar de rest van het leger, je gaat wel erg snel. ;)
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #16 Gepost op: februari 18, 2010, 04:38:56 pm »

Ja, ik heb toch wel iets op te biechten. Ik speel 11 april een toernooi, en daar wil ik alles voor geschildert hebben. Daarna ga ik dat leger rustig uitbreiden met meer meer meer :D
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: februari 18, 2010, 04:43:56 pm »

Heb je ook nog de fotos pre dip van die 2? Wil graag het verschil zien, wat nou precies jouw verfkunsten is, en wat door de dip komt.

En hoeveel tijd ben je nu per model kwijt geweest?
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #18 Gepost op: februari 18, 2010, 04:46:01 pm »

Valten een avondje, en Albert 3 avonden.

Ik kan van mijzelf prima schilderen ( paar mooie noties in de OPC al gehaald ) maar ik wil nu eens een leger painten, en niet single modellen. Dus kwa schilderkunsten zit er van mij hier weinig op, maar dat is heel bewust gedaan.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #19 Gepost op: februari 18, 2010, 04:47:19 pm »

ik vind ze tof markje...al had ik stiekem wat freehands verwacht op de doekjes van de pegasus
de valten vind ik ook erg tof gedaan...daar komt de dip erg goed tot zijn recht

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: februari 18, 2010, 04:49:39 pm »

De freehands gaat hij maar na 11 april doen. :P
Dan heeft hij genoeg tijd zich daar op te concentreren.
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #21 Gepost op: februari 18, 2010, 04:59:58 pm »

Er komen nog Decalls op hoor jongens. Het blijft geen kale bedoening. Maar op de pegasus zelf, en zijn kledij, komen geen freehands meer.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #22 Gepost op: februari 18, 2010, 06:04:20 pm »

Goed, laatste dubbelpost, ik beloof het. Ik heb een beetje zitten puzzelen met mijn lijst, en ik denk dat dit een hele verbetering is.

Lord:
Marckus Schwarzwald @325 points
( Counts as Kurt Hellborg )

Heroes:
Jacob Schwarzwald @ 150 points
( Counts as a Wizard )
- Level 2
- Wizard's Staff
- Sigil of Sigmar
- Dispell Scroll

Emile Schwarzwald @ 144
( Counts as Warrior Priest )
- Armour of Meteoric Iron
- Dispell Scroll
- Additional Warhammer

Willhelm Schwarzwald @ 87 punten
( Counts as Master Engineer )
- Light Armour
- Hochland Long Rifle   

Core:
24 Swordsmen @ 154 punten
- Full Command

20 Man Free Company @120 punten
- Full COmmand

10 Crossbowmen @ 80 points

10 Crossbowmen @ 80 points

9 Reiksguard Knights @ 282 points
- Full Command
- Banner of Warding

Special:
5 Pistoliers @ 114
- Outrider
- Repeater handpistol
- Musician

5 Pistoliers @ 114
- Outrider
- Repeater handpistol
- Musician

Great Cannon @ 100 points

Great Cannon @ 100 points

Rare:
Hellblaster Volleygun @ 110 points

20 Flaggelants
- Prophet of Doom

Het idee is om Kurt bij d eknights te zetten, die met immume to psych en MR 2 en SCR te over, echt een powerhouse unit is geworden, voor minder punten dan van origine. Zij krijgen flank support van de Pistoliers, en artillery support van de cannons.

De priest gaat in de flinke unit sowrdsmen, en gestaag naar voren treed. Zij hebben 2 detachments, namelijk de crossbowmen.

De Master engineer gaat bij de Volleygun, om eventuele missfire's tegen te gaan, en als hij dan eens een beurt niets heeft hoeven doen, mag hij op een 4tje gaan sniperen.

De steamtank is er uit, maar ik denk dat de unit van Kurt, met de back up van 2 cannons dat wel goedmaakt.

Fluffwise ook veel beter aansluitend, en ik denk zo een steviger, veelzijdiger, en voornamelijk leuker leger te hebben.

De oplettende lezer zal merken dat alle broers, op Albert na, in de 2200 lijst meedoen. Dit namelijk omdat Albert de scout, raid en flank parties en warbands leid. Dze zal dus alleen op lagere punten aantallen ingezet worden.
« Laatste verandering: februari 18, 2010, 06:12:47 pm door wraith 2.0 »

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #23 Gepost op: februari 18, 2010, 06:20:42 pm »

ik vind het een vette lijst....hier zou ik graag tegen spelen...zelfs met mijn kwetsbare units...ik ben er van overtuigd dat het een toffe pot zal worden

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: februari 19, 2010, 03:32:23 pm »

Kijk eens aan Wraith, je kunt het wel ;) Leuke lijst!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #25 Gepost op: februari 20, 2010, 03:25:09 am »

Ik ben klaar voor de maand Maart :P Captain + pegasus en de eerste 10 crossbowmen. Morgen dippen ( eerst foto's pre-dip maken voor onze blonde beer ) en daarna basing. Zondag af :D

Ben al wel begonnen aan wat allerhande dingetjes die mijn bureau clutteren. Het paardje van Marckus is ook al bijna af.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: februari 20, 2010, 09:39:45 am »

Ahh mooi, fotos predip :)

Ik heb zelf al aardig wat geverfd voor maart, maarja met Goblins tikt t niet hard aan kwa punten :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

starwars

• Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: februari 20, 2010, 03:06:19 pm »

Ik ben klaar voor de maand Maart :P Captain + pegasus en de eerste 10 crossbowmen. Morgen dippen ( eerst foto's pre-dip maken voor onze blonde beer ) en daarna basing. Zondag af :D

Ben al wel begonnen aan wat allerhande dingetjes die mijn bureau clutteren. Het paardje van Marckus is ook al bijna af.

Whut?! Is dat al 300 punten? Daar kom ik dan straks met m'n 300 Gors ofzo..

Ik vind het met dit soort dingen altijd wel handig om de eerste maand een hele lading troepen te schilderen, aangezien dat toch het meest vervelende werk is..

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: februari 20, 2010, 04:16:23 pm »

Ik vind het met dit soort dingen altijd wel handig om de eerste maand een hele lading troepen te schilderen, aangezien dat toch het meest vervelende werk is..

Het is 220 punten per maand, en de unit crossbowmen is 80, en de captain zal wel 140/150 punten zijn, dus prima voor een maand :)

Je pegacap is echt vet Wraith! Valten is ook leuk, maar toch minder indrukwekkend :P

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: februari 20, 2010, 05:15:19 pm »

Ken het gevoel Star Wars, als greenskin speler :).
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12