GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1] 2 3 ... 15

Auteur Topic: Sea of Green Waagh!/Ogre Kingdoms  (gelezen 29509 keer)

Blonde Beer

• Hero Member
Sea of Green Waagh!/Ogre Kingdoms
« Gepost op: februari 16, 2010, 06:30:52 pm »

« Laatste verandering: september 27, 2010, 11:36:45 am door Blonde Beer »
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Re: Sea of Green Waagh!
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2010, 06:36:20 pm »

You'll find the Sons of Schwarzwald a tough nut to crack you green vermin!

Ziet er goed uit kerel. Blij dat je meedoet :D
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: februari 16, 2010, 06:37:59 pm »

Hehe, ik en me groene maatjes zullen ons best doen!

Nou laten we dan maar gelijk eens beginnen met een plaatje van een van mijn helden, een Night Goblin Shaman. Hij is heel licht geconverd, zodat ie inplaats van een wapen een scroll in zijn handen vast houd (een dispell scroll).

De Base moet nog gedaan worden, en iets meer highlighten, maar dit zijn zo'n beetje de kleuren combinaties waarmee ik de Night Goblins ga maken, die circa 50% van me leger gaan zijn.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2010, 08:11:01 pm »

Zit er diep over na te denken om voor Skarnik te gaan als leider van me leger. Zijn wapen lijkt me wel handig met zo'n horde leger als dat van mij.

idontknow

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: februari 16, 2010, 09:36:24 pm »

Erg leuk dat je de Gobbo`s vertegenwoordigd!
alleen kan ik op de foto niet echt een kleurenschema zien omdat het wat donker is.
maar erg leuk dat je dit doet! en mag het groenste leger winnen!

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 16, 2010, 09:41:41 pm »

Fto's zijn een beetje donker, maar de dispell scroll is een hippe aanpassing ;)

Skarsnik is echt een enorm hip model. Mocht je hem niet nemen qua regels kun je er altijd een unit-filler van maken.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #6 Gepost op: februari 16, 2010, 09:43:36 pm »

En anders speel je hem als een "counts as" model. Ik heb Valten ook ( supergaaf model ) maar kan hem army book wise niet meer spelen. Betekend niet dat hij niet gewoon een Empire hero met additional hand weapon word.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: februari 16, 2010, 10:54:56 pm »

De foto is inderdaad donker en ben erg benieuwd naar de dag dat mijn Woodies jouw Greenies treffen. :D

Ook sterkte thuis. ;) Ben in ieder geval blij dat je iets gevonden hebt om wat stoom mee af te blazen.
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: februari 16, 2010, 10:56:58 pm »

Zal straks even wat foto's maken met wat meer licht erop en dan posten.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 16, 2010, 11:34:49 pm »

Ik moet nog even goed nadenken hoe ik foto's ga maken. Het is een beetje donker voor foto's bij mijn werkplek, maar zal morgen eens kijken of ik iets van een felle lamp kan vinden.

Ik ben nog niet tevreden over mijn bases, voornamelijk die van de shaman, maar zal eens kijken of ik iets beter kan maken, en dan de shaman daarop zet.

Merk nu ook gelijk op dat er allerlei rare lichteffecten te zien zijn op deze foto's. Net nog me figuren erbij gepakt, maar ik zie nu ineens afwijkingen die ik niet kan zien in de "echte wereld".
« Laatste verandering: februari 16, 2010, 11:37:26 pm door Blonde Beer »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #10 Gepost op: februari 16, 2010, 11:41:57 pm »

Hey BB, even een tip voor je bases. Eerst zand, dan gras. Gras groeit normaal ook niet op plastic ;)

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: februari 16, 2010, 11:46:05 pm »

Had hier me eerste regiment gepost, maar ben zo ontevreden over de tiles, dat ik de hele zaak ga schoonmaken en opnieuw ga maken. Zal morgen posten hoe t er uitziet.
« Laatste verandering: februari 17, 2010, 12:04:48 am door Blonde Beer »

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 17, 2010, 03:32:10 pm »

Nog steeds niet helemaal blij mee, maar bevalt me al een stuk meer.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 17, 2010, 03:37:53 pm »

Waaaaaaaaaaah! Dat ziet er wel gaaf uit.
Het is gewoon goed, niet twijfelen over het schilderen, dat ontwikkel je vanzelf. Ben zelf ook geen super schilder. 8)
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Gloin

• Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: februari 17, 2010, 04:27:39 pm »

Ze zijn echt goed gelukt hoor! :)

Wat heb je trouwens met de 'pakjes' gedaan? Heb je ze gewoon zwart gelaten? Anders moet je eens proberen om er heel licht een drybrush van (ik dacht) shadow grey eroverheen te doen. Die blauwige grijs, kom even niet op de naam :S, maar dan ook echt heel licht erover heen drybrushen.

Greetz Bart

ps: heb de doos met skeletons eindelijk in een verhuisdoos gevonden... Dus ik kan deze week ook starten  8)
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!
Pagina's: [1] 2 3 ... 15