GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1] 2 3 ... 5

Auteur Topic: The Herd of Satus Blackheart  (gelezen 18536 keer)

Breazer

• Sr. Member
The Herd of Satus Blackheart
« Gepost op: februari 17, 2010, 09:56:57 pm »

hier gaatie dan..

mijn log voor de tale.
ik ga beastmen spelen, ik was toe aan een nieuw leger en heb stiekem al meerdere malen geprobeerd eens een lijst te maken met de modellen. dit is helaas niks geworden omdat de oude regels het niet echt toestonden. nu zijn de nieuwe regels ook even flink wennen maar ik denk dat ik me er wel in thuis kan voelen. ik speel namelijk al lange tijd O&G, wat chaos en ik heb (geloof het of niet) samen met mijn vriendin een empire leger waar we graag samen aan werken.

Satus Blackheart is de naam die ik heb verzonnen voor mijn beastlord.
ik heb een stukje fluff al in mijn hoofd maar dat gaan jullie snel lezen.
aan mijn lijst wordt nog gepuzzeld al heb ik al het een en ander dat als leger door kan. of het ook een beetje wil werken op tafel is ten tweede...en dat is de reden dat ik het nog niet posten ga.
ik ben met name een speler die fun voorop stelt en vaak kost me dat de battle...je hoeft dus niet echt direct bang te zijn dat ik erg harde lijsten voor je neer zet. ik denk dat vooral de beginners onder ons daar erg blij mee zullen zijn.

kortom alles staat in de startblokken en zodra de tale van start gaat kunnen jullie uiteraard meer lezen.. ik kijk overigens echt uit naar een toffe clash met dwarfs en orcs...

Wicked Dwarf

• Hero Member
Re: The Herd of Satus Blackheart
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2010, 09:59:29 pm »

Uiteraard ben ik daar erg blij mee. ;D

Ben erg benieuwd naar de fluff en je leger. Ga je voor de nieuwe modellen of heb je nog oude Beasts liggen?
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2010, 10:04:40 pm »

Nou ik ben blij dat je voor Beastmen gaat, een felle strijd tussen de most savage staat ons te wachten dus :). Ik geloof dat tot zover iedereen voornamelijk voor de lol gaat, dus ik denk dat een tournooi aan het einde nog best leuk kan worden.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #3 Gepost op: februari 17, 2010, 10:07:52 pm »

Best leuk? Dat word geniaal :D

Maaruh Ralfus, ziet er goed uit tot zover. Ik heb natuurlijk al wat fotootjes van je gezien, en dat word een puik leger kerel.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #4 Gepost op: februari 17, 2010, 10:10:27 pm »

@ WD: ik ga voor een mix denk ik ja
ik ben aan een hele berg toffe tasjes zakjes en mesjes etc gekomen van verschillende kits...
en daar wacht ik nu geduldig op om mijn gors een verse pimp beurt te geven...ze worden vrij uniek...

@ BB: (tof zo al die afkortingen) ik kijk zeker uit naar savage battles...stel je eens voor dat je een simpele wandelaar bent en naar links draait en daar op een groot open veld een slag plaats vind tussen de 2 meest lompe rassen in de old world...meesterlijk toch....vind ik althans...:p

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 17, 2010, 10:34:15 pm »

Hehe gaat lachen worden ja.

Vraagje, al enig idee waar je voor gaat kwa units etc? Ben erg benieuwd, omdat er zoveel heisa op het moment is om de nieuwe beastmen heen. Ambush lijkt me zelf bv erg leuk om te doen.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #6 Gepost op: februari 18, 2010, 10:20:35 am »

ik ben een groot fan van de gors (jammer alleen dat ze behoorlijk prijzig zijn) en ik zou graag daar wat van inzetten. ik ga denk ik ook eens even aan een lijstje werken.
dan hebben jullie ook iets meer een idee wat te verwachten

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: februari 18, 2010, 10:26:31 am »

Kholdaimon

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: februari 18, 2010, 10:28:37 am »

Ik ben ook net met Beastmen begonnen en heb mijn eerste 1500 punten battle met ze vorige week gehad. Ik heb er ook Battle Report van gemaakt op het Beastmen forum: hier. Met nieuwe legers is het altijd handig ervaringen uit te wisselen. Ikzelf vind de Gor totaal niet overpriced als je Ambush meerekent en vooral de combinatie Ambush met Primal Fury is erg goed!

Christiaan

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 18, 2010, 10:42:53 am »

danku ik ga erover denken WD al moet ik toegeven dat ik met alle modellen aanschaffen ik redelijk blut ben momenteel en al een flinke dosis heb...

@ christiaan.. thanks ik ga hem eens doorlezen.
ik ben benieuwd wat je van mijn fabricatie van deze lijst vind

hier is dus mijn lijst.

Beastlord      (249)
 axe of men
 many-limbed foe

Wargor         (123)
 enchanted shield
 gnarled hide
 great weapon

Bray shaman      (162)
 dispel scroll
 dispel scroll

Bray shaman      (152)
 staff of sorcery

Gor herd (20)      (185)
 full command

Gor herd (20)      (185)
 full command

Tuskgor chariot      (80)

Tuskgor chariot      (80)

Ungor Raiders (6)   (36)

Chaos Warhounds (5)   (30)

Chaos Warhounds (5)   (30)

Minotaurs (3)      (201)
 great weapons

Bestigor herd (15)   (250)
 full command
 war banner
 gouge-tusks

Bestigor herd (15)   (250)
 full command

Giant          (225)

totaal (2198)

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: februari 18, 2010, 10:47:59 am »

Ai, 2 Bestigor Herds... Denk niet dat mijn Elven daar zo blij mee moeten zijn. :P

Het ziet er wel solide uit. Van wat ik gehoord en gelezen heb zijn Gors en Bestigors erg stevig, dat betekent dus 4 harde blokken in je leger.
Met Ungors en hondjes voor het screenen ziet het er leuk uit. Kan ik hieruit opmaken dat je geen gebruik maakt van de Ambush regel?

**Over het aanbod: ik ga vanavond even een lijst maken van wat ik heb en met pijn in het hart gaat het weg (zet het hier in verkoop topic), maar goed, keuzes. ;) Het blut zijn ken ik. Wordt misschien nog erger aangezien ik denk dat ik geflitst ben vanochtend... ???**

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: februari 18, 2010, 11:08:07 am »

ai ai geflists nog wel. dat was een duur ritje...

nja ik ben nog aant puzzelen...ik denk dat ik wel iets meer gebruik wil maken van de ambush regel en daarom waarschijnlijk binnenkort met een wat andere lijst kom...waarschijnlijk zit er iets meer in om te kunnen screenen. wat ik opmaak uit de battle report van Christiaan is het een flink voordeel om wat te hebben dat van onverwachte hoeken kan komen. spelers moeten zich dan vaak snel aanpassen en dat wil nog al eens wat plannen dwarsbomen. het is ook erg handig voor de marchblock dus ik puzzel nog even verder. de minos en minimaal 1 unit bestigor houd ik erin. ook wil ik graag met een aantal gors blijven spelen. decisions decisions...

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 18, 2010, 02:15:24 pm »

Je eerste lijstje ziet er al leuk uit. Ben benieuwd wat je nog gaat wisselen :).

Kholdaimon

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 18, 2010, 02:43:00 pm »

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #14 Gepost op: februari 18, 2010, 03:29:12 pm »

Pagina's: [1] 2 3 ... 5