GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Dawn of the Dead...  (gelezen 5137 keer)

Gloin

• Hero Member
Dawn of the Dead...
« Gepost op: februari 23, 2010, 11:33:59 pm »

Oke eindelijk mijn internet gefixt... Dus kan ik beginnen met mijn deel van de tale. Mijn bedoeling is om eindelijk een keer een fantasy leger in de verf te krijgen.

Wat mijn plannen zijn... Oke ik ben wel al zover dat ik weet dat ik met VC ga starten. Alleen hoe en welk thema precies ben ik nog over aan het twijfelen. Van de ene kant leek het me wel leuk om een VC leger te maken dat net door de straten van een stad loopt... Dus met straatstenen en dergelijke als base. Alleen ben ik er nog niet uit wat ik voor unit fillers ga maken om de skeletons enzo wat op te leuken. Verder komt er een chaos tintje in het leger want ik ga de marauder shields gebruiken aangezien de oude skeleton shields gewoon lelijk zijn en worden plastic chaos knights geconvert naar Blood Knights. En hoe en wat verder precies zien we allemaal wel als we bezig zijn :)

Wel meteen even een regelvraag aangezien mijn kennis een beetje versleten en roestig is  ;) Hoe zit dat precies met vampires en magic armour? Kan ik ze dat gewoon kopen? Of moet ik dan een vampire eerst ook een vampiric power geven waarin hij normale armour krijgt?

En owja, ik heb vanmiddag nog wat leuks gezien in een Belgische dierenwinkel ;) voor in een aquarium is dat eigenlijk, maar een model van de schedel van een geit met hoorns en alles en de schedel was rond de 8 cm groot... Leuke beastmen objective? ;)

Morgen komen mijn lijsten :)

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

Blonde Beer

• Hero Member
Re: Dawn of the Dead...
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2010, 11:57:45 pm »

Ik ben nu al erg benieuwd.

Misschien een idee voor shields, kan je niet van stukjes hout de deksels van grafkisten maken, en dat als schields te gebruiken?
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Gloin

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: februari 24, 2010, 09:58:18 am »

Van hout denk ik niet nee dat is te dik... Maar ik heb wel nog 2 m2 aan redelijk dun plasticcard hier liggen... ::) Denk dat ik dadelijk eens ga proberen of er wat van te maken is. Heb geen idee of ik die dan ga gebruiken of de maraudershields, maar gewoon even kijken of het uberhaupt netjes te maken is :)

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

magicarnold

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: februari 24, 2010, 10:13:44 am »

Balsahout is best te doen denk ik .. mischien wel wat kwetsbaar misschien ... 
der zijn ook tinne grafkist shields te krijgen .. zal ff kijken of ik dat kan vinden voor je.
"The rhythm isn't a call to arms, but a signal that the Goblins have made a new enemy" - Elvish Observer

"God is dead" Nietzsche- 1886
"Nietzsche is dead" God- 1900

Citaat van: LoD
www.magicarnoldsolliciteertnaareendirecteenonomkeerbareban.nl

Gloin

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: februari 24, 2010, 10:16:53 am »

balsa hout is denk ik aan de dikkere kant... En inderdaad kwetsbaar voor tijdens het spelen. Ik ben niet zo zuinig op mijn mini's  ::) Maar wat boeit het... Heb toch nog genoeg plankjes ervan ergens liggen. Ga het gewoon alllebei proberen.

En die grafshields op de site heb ik ook gezien. Alleen om nou 75 euro aan shields uit te gaan geven... Dat gaat me nou weer beetje ver  :)

Greetz Bart

ps: Heb ook nog ergens the black coach liggen... Maar zit daat niet ook een grafdeksel bij dacht ik? Denk dat ik die eens ga zoeken en als mal ga gebruiken op de plasticcard voor de shields. Kijken of dat wat wordt :)
« Laatste verandering: februari 24, 2010, 10:20:11 am door Gloin »

magicarnold

• Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 24, 2010, 10:20:26 am »

"The rhythm isn't a call to arms, but a signal that the Goblins have made a new enemy" - Elvish Observer

"God is dead" Nietzsche- 1886
"Nietzsche is dead" God- 1900

Citaat van: LoD
www.magicarnoldsolliciteertnaareendirecteenonomkeerbareban.nl

Gloin

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: februari 24, 2010, 10:23:42 am »

:o Die zijn wel vet ja...
Ik dacht zelf dat je meer deze bedoelde:

En die van GW zijn me wat te duur, maar dat is een mooi alternatief van jou...

Greetz Bart

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: februari 24, 2010, 10:34:38 am »

Ik houd die Bitzbox site in de gaten. Ben trouwens erg benieuwd welke schilden je gaat gebruiken!
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #8 Gepost op: februari 24, 2010, 10:52:41 am »

klinkt cool dat door de straten lopende leger...
ik zou fillers maken met lantaarns etc...misschien wat tonnen etc

Gloin

• Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 24, 2010, 10:57:44 am »

Hmm dat is geen slechte inderdaad... En dan van die lantaarns van HO modeltreinschaal ervoor gebruiken... Was zelf ook aan het denken om misschien nog een galg met een skelet en nog zo een hangende kooi met een skelet te maken en dan elk op een ogre base te zetten als unit fillers. Alleen eens kijken hoe ik dat dan ga doen met de houtconstructies. Denk dat dat wel balsa moet gaan worden dan.

Greetz Bart

starwars

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: februari 24, 2010, 11:23:16 am »

Waarom gebruik je die oude skellies? Bij de nieuwe zitten wel heel erg stoere schildjes vind ik, plus die modellen zijn veel stoerder ;p

Ik heb een regiment van die nieuwe skeletjes gebruikt voor m'n Tomb Kings, dus ik zou nog wel een hele lading van die nieuwe schildjes moeten hebben.. ergens.. dus als je die nog nodig hebt moet je het maar laten weten :)

Gloin

• Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: februari 24, 2010, 11:28:44 am »

@ Starwars: De financiele kant van de hobby  ;) Ik ben net gaan samenwonen met mijn vriendin en we hebben dus net ons huisje moeten inrichten... En tsja, dat vreet geld  ::) En ik kwam een leuke deal tegen op marktplaats 25 euro voor 50 skeletons. Dus dan in de keuze redelijk snel gemaakt. En dan kan ik ze later altijd nog vervangen voor de nieuwere skeletons :)

En dankje zal het zeker in gedachten houden! :)

Greetz Bart

starwars

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 24, 2010, 07:56:24 pm »

Dat is zeker ook belangrijk.. popjes moeten niet teveel geld gaan kosten ;)

Ik heb trouwens ook nog wel een stapeltje van die skellies (nog niet in elkaar gezet ofzo) die je voor een zacht prijsje over mag nemen, als je er nog niet genoeg hebt..

squeek

• Sr. Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 26, 2010, 02:45:15 pm »

ik zal even reageren op je regel vraag je.
je kan gewoon magic armour kopen voor je vampires hoeft niet eerst een power te kopen staad ook bij de magic items in het boek
ook mag je vampire nog steeds casten ls hij armour aan heeft

Squeek
Backstabbing cowards

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #14 Gepost op: februari 26, 2010, 03:02:51 pm »

@ Starwars: De financiele kant van de hobby  ;) Ik ben net gaan samenwonen met mijn vriendin en we hebben dus net ons huisje moeten inrichten... En tsja, dat vreet geld  ::) En ik kwam een leuke deal tegen op marktplaats 25 euro voor 50 skeletons. Dus dan in de keuze redelijk snel gemaakt. En dan kan ik ze later altijd nog vervangen voor de nieuwere skeletons :)

Als je nog wat plasticard hebt, kom je een heel eind met je schildjes. Je moet namelijk bij een goede sigarenboer vragen of hij nog wat cederhoutjes voor je heeft. Plak die op het plasticard en klaar :)
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)
Pagina's: [1] 2