GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Dawn of the Dead...  (gelezen 5134 keer)

Gloin

• Hero Member
Re: Dawn of the Dead...
« Reactie #15 Gepost op: februari 26, 2010, 04:39:59 pm »

Had nog 5 mm dikke balsahout liggen dus de galg is al ver af... Alleen nog kijken hoe ik de bases leuk ga krijgen en dan kan ik aan mijn eerste unit beginnen denk ik.

@ Starwars: dankje voor het aanbod maar heb er al 60... Voorlopig even genoeg en aangezien ik nu een creditcard heb zijn de skeletons ineens een stuk goedkoper om aan te schaffen ;)

@ Squeek: Dankje! :) Had over dat stukje tekst inderdaad heen gelezen.

@ AK: Heb nog 2 m2 van die plasticcard dus daar krijg ik wel wat shields mee gemaakt ;) Maar wat was dan de bedoeling met dat cederhout? Op welke manier wilde je dat op de plasticcard plakken?

Ik ben trouwens nog op zoek naar zo een kooi van de plastic giant. Ik wil die gebruiken als unitfiller voor mijn andere skeletons en dan de kooi aan zo een paal hangen op een 40 mm base. Iemand toevallig zoiets in de aanbieding? ::)

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #16 Gepost op: februari 26, 2010, 04:44:15 pm »

Bij de Giant zitten een paar leuke bits. Ik heb zelf ook al een kooi met een Empire snaakje er in. Een dierentuin objective. Je snapt het wel als je hem ziet.

Maar ik ben benieuwd naar de foto's Bartje.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #17 Gepost op: februari 26, 2010, 04:47:52 pm »

@ AK: Heb nog 2 m2 van die plasticcard dus daar krijg ik wel wat shields mee gemaakt ;) Maar wat was dan de bedoeling met dat cederhout? Op welke manier wilde je dat op de plasticcard plakken?

Het probleem ik het plakken inderdaad. Plasticard laat zich moeiljk beplakken met PVA.
Het cederhout is namelijk bijna altijd cederfineer (en je krijgt het veelal gratis als je aardig vraagt). Het heeft precies de fijne structuur voor 28mm en is rafelig genoeg om overtuigend te zijn. Het is helaas te slap om op zich te staan.

Hmm, nu ik er over nadenk, zou je trouwens het plasticard kunnen schuren en inkepen om hetzelfde effect te krijgen.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Gloin

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: februari 26, 2010, 05:02:35 pm »

@ Wraith: I know dat er leuke bits bij de giant zitten ;) en vooral die kooi  ::)

@ AK: oke dan volg ik je :) Ik wilde het inderdaad al eerst zelf proberen om in plasticcard 'krassen' te maken die de planken voor moeten stellen.

En foto's: Ik heb een vermoeden waar de camera ligt... En die zal ik komend weekend eens gaan zoeken :)

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

starwars

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: februari 26, 2010, 05:42:09 pm »

Die kooi heb ik nog wel ergens. Zal ff voor je zoeken :)

Gloin

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: februari 26, 2010, 06:28:05 pm »

@ Starwars: Dat zou super zijn :) Heb jij een oneindige bitsbox ofzo?:P

Greetz Bart
Pagina's: 1 [2]