GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Balans  (gelezen 5438 keer)

soldaan

• Sr. Member
Balans
« Gepost op: februari 26, 2010, 02:49:28 pm »

Hallo heren,
Toen ik de aankondiging van Battle Missions in m'n mailbox zag staan vroeg ik me meteen af of GW ooit nog van plan is de regelset van WotR aan te passen. Het spel zit qua basis namelijk erg leuk in elkaar, maar de balans in het spel is ver te zoeken. De kracht van de evil-legers is vele malen groter dan dat van de good-legers en het is daarom ook geen pretje om als bezitter van een good-leger het spel te spelen. Bij ons op de club is het spel daarom alweer naar de kast verwezen en is het volledig doodgebloed.

Weten jullie of er rumors zijn over aanpassingen, errata's o.i.d.?

phantom_lord

• Hero Member
  • 'No sacrifice, no victory'
Re: Balans
« Reactie #1 Gepost op: februari 26, 2010, 04:12:17 pm »

het enige wat ze aangekondigt hebben, is de aankomende battlehost uitbreiding, maar of ze daar de blans van het spel verbeteren, lijkt me vrij twijfelachtig.
"Welcome to where time stands still
No-one leaves and no-one will"
- Sanitarium, Metallica

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
Re: Balans
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2010, 10:40:50 am »

Er komt inderdaad binnenkort een uitbreiding betreft battlehost waarbij er denk ik diverse Nieuwe legendary formations aan het spel worden toegevoegd. en aangezien dat denk ik vooral ook god formations zullen zijn zullen de good guys wel iets sterker kunnen worden.
Verder denk ik dat de kracht tussen evil en good nog wel in balans is maar dat er vooral nog veel geoefend moet worden en dat bij beide kanten van die tricky mogelijkheden zijn waar je nog aan moet wennen.
Heb met beide kanten wel gespeeld en zie nog steeds genoeg mogelijkheden voor beide kanten om leuke dingen te doen.
Pagina's: [1]