GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1] 2 3 ... 11

Auteur Topic: Post je terrein / Inspiratie thread  (gelezen 45656 keer)

Lavinia

• Full Member
  • *schilder schilder*
    • Silva Sacra
Post je terrein / Inspiratie thread
« Gepost op: november 17, 2007, 10:34:30 am »

Edited by EntertainMe:
Het grote terrein inspiratie topic. Opgestart door Lavinia. Plaats hier foto's van terrein ter inspiratie van anderen.

Regels:

Je mag alle soorten terrein plaatsen, Fantasy, 40k, medival, heden. Alles is welkom.

Je mag gewoon reageren in deze thread. De reacties zonder foto's of links zullen echter na enkele dagen verwijderd worden om de thread 'mooi' te houden.

Ere wie ere toekomt: Zet duidelijk bij een terrein stuk of het van jezelf of van anderen is.

Links:

Inspiratie & tutorials, zeer mooie scenery (Duits, maar wel veel foto's)
Zombie stad, met tutorials

Ik zal in ieder geval de spits afbijten met een toren en een labyrinth. De foto's zijn niet geweldig, maar het idee zal hopelijk wel duidelijk zijn  :D

Toren

Labyrinth

PS: Let maar niet op de tekst bij het Labyrinth, ik was geloof ik nogal in een wazige bui toen ik de foto in elkaar plakte...
« Laatste verandering: december 04, 2007, 11:12:21 am door EntertainMe »
Yay! Toch niet voor niets geschilderd =D

Blueboots

• Newbie
  • *
  • One tequila, two tequila, three tequila, floor.
Re: Terrein foto's
« Reactie #1 Gepost op: november 17, 2007, 05:42:19 pm »

die toren is echt wel nice  ;D
het labirynt vindt ik minder maar de mogenlijk heden zijn wel fantastich moest je een labirynt hebben ter grootte van een speelbord
in ieder geval dit geeft al een idee coor een projectje  :)
Why is lemon juice made with artificial flavor, and dishwashing liquid made with real lemons?

Pil

• Hero Member
  • Hell's Last Survivor
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2007, 11:56:13 am »

Leuk idee voor een thread, scenery wordt wat minder uitgebreid behandeld in dit forum dan schilderwerk (wel begrijpelijk overigens). De terreinstukken die ik heb gefotografeerd hebben sommigen van jullie wel eerder gezien, maar altijd leuk ter inspiratie:

Voertuigen:

De batmobile :)
Een flink opgeknapt Corgi model, of dit nou als terrein geldt of als een voertuig, tsja, dat verschilt per keer, maar mijn wagentjes zijn toch meestal terrein :)

Een Alfa-romeo wrak :)

Een wrak van een heel lelijk modelwagentje, gelukkig is ie als wrak nog wel geslaagd, vooral de plastic wieltjes waren makkelijk te smelten  :D

Een uitgebrande mercedes, doet het altijd goed natuurlijk :)

Een lelijk eendje :)

Een Ford Capri met doorgebroken chassis, deed me erg denken aan de Dukes Of Hazzard, dus vadaar de oranje kleur (dit model was al doorgebroken toen ik hem schilderde)

Een gestripte mercedes op bakstenen, geen lak meer, veel graffiti, ook een favoriet van mij.

Twee geplette wagentjes (een volvo en een BMW), ze zijn niet aan elkaar vastgelijmd

Rudi's Riesen Hot-Dogs & Currywurst, een omgebouwde VW microbus :)

Op de achtergrond zie je nog wat echte wrakken, deze zijn van gips gemaakt in een mal van aluminiumfolie (worm de folie over een wagentje, haal het wagentje eruit, verkreuk je 'mal' en vul hem met gips). Betere foto's en een tutorial volgen misschien een keer in de toekomst. Ik heb de techniek niet zelf bedacht, maar van Terragenesis overgenomen: http://terragenesis.co.uk/infopages/page423.html

Gebouwen

Een overzichtje, in het midden een Bart Smit parkeergarage (Dickie Toys), geschilderd maar verder niet echt verbouwd. Links wat gebouwen van Foamcore, rechts een kleine garage van Cararama (Intertoys), rechtsboven bakstenen ruines uit Combat Zone. Verder veel wagentjes. De gestreepte wegen zijn van zwart hard PVC schuim (3mm dik Foamalux), gespoten met bumperspray en gelijnd met correctietape. De metalen wegen zijn gewoon van karton :)

Nog een foto van een Intertoys garage (ik heb er twee, deze als politiegarage en de andere als burgergarage). De deuren kunnen open en dicht :)

De andere kant van de parkeergarage, de onderste plaat heb ik nooit afgeschilderd  :-[

Ruskin Arms, een wapenhandel van een Plasticville gebouwtje (Plasticville zijn amerikaanse spooorweggebouwtjes in ongeveer 1:43 schaal).

WPLA TV, een klein TV stationnetje, eveneens Plasticville.

Fantasy

Twee piepschuimen Lizardmen standbeelden. Ik heb veel meer fantasy terrein maar dat is niet allemaal op de gevoelige chip vastgelegd :)

Diversen

Ra-ra wie ben ik? ;)
There were demons with guns
Who marched through this place
Killing everything that breathed
They're an inhuman race

EntertainMe

• Nosy person
  • Moderator
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: november 20, 2007, 01:33:53 pm »

Mkay, ook wat terrein van mij.

Warhammer en aanverwante:

Hmm. blijkbaar geen foto's van m'n heuvels en zo. Zal ik (ooit) nog wel plaatsen.

Modrheim (zal niet alles posten!)

(url=http://home.westbrabant.net/~besem/images/house16-2.jpg]back[/url])

(back)

(binnenkant in progress

En nog wat diverse voor Mordheim:

Tevens nog mijn Mordheim terrein in vol gebruik:

Zo, hopelijk heb ikde thread niet meteen overbelast ;D
In 2172, a crack Kommando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. They promptly escaped from a maximum security prison. If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Mod-Team.

roon

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2007, 01:56:23 pm »

Wordt zo een leuke verzameling en inspiratiebron voor anderen.
Dit zijn mijn 2 daadwerkelijk afgemaakte stukken scenery, met nog een berg CoD als WIP.
Hierbij mijn afgemaakte stukjes dan voor een ieder die het wil zien.

Eerste stukje scenery ever:

Ruine (m'n 2e stuk ever) nog een keer:

Edzard

• Hero Member
  • "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
« Reactie #5 Gepost op: november 20, 2007, 05:58:12 pm »

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #6 Gepost op: november 20, 2007, 07:13:36 pm »

Voor mijn japanse tafel heb ik al een aantal dingen gemaakt waaronder:

De onderste heb ik ondertussen het dak weer van aangepast
-=IF YOU MAKE SOMETHING IDIOTPROOF, THEY KEEP MAKING BETTER IDIOTS=-

Shifter

• Jr. Member
  • **
    • BeachCruisers
« Reactie #7 Gepost op: november 20, 2007, 07:53:00 pm »

@ Roon, heb je ergens een bouwbeschrijving van je ruine. Ik ben namelijk wel heel nieuwsgierig hoe je het eea hebt gemaakt.

Mijn Scenery tot dusver:

En nog een

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: november 20, 2007, 08:10:22 pm »

@ Shifter: wat voor materiaal heb je gebruikt voor de dode bladeren op de grond?

Ik ga binnenkort ook weer verder aan mijn jungleterrein namelijk en daar moet nogal wat bos bodem voor bedekt worden.
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Shifter

• Jr. Member
  • **
    • BeachCruisers
« Reactie #9 Gepost op: november 20, 2007, 09:07:35 pm »

Gewoon echte bladeren, dus snel naar buiten en verzamelen. daarna de bladeren met een vijzel fijn maken. Ik hoop dat je er wat mee kan. Groeten ardon

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: november 20, 2007, 10:14:23 pm »

Ben je niet bang dat dat na verloop van tijd gaat rotten? Of zeg ik nu iets heel raars?  ???
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

jurian

• Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: november 21, 2007, 07:51:08 am »

Citaat
Ben je niet bang dat dat na verloop van tijd gaat rotten?
ze zijn zo klein en droog. Dus je hoeft je geen sorgen te maken da ze gaan rotten. ;)

roon

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: november 21, 2007, 09:06:05 am »

@Shifter:
Zal ik mijn tekst en uitleg via de mail doen? Dan kan ik nog wat WIP foto's meesturen en hoef ik er dit topic niet mee te bevuilen.

EntertainMe

• Nosy person
  • Moderator
  • Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: november 21, 2007, 11:03:06 am »

Roon, wat mij betreft mag je dit gewoon in dit topic doen. Ik zal hier binnenkort een fatsoenlijke sticky van maken en daarna wordt hij zo eens in de zoveel tijd opgeschoond.

En als leuke link, kijk hier eens:
http://gidian-gelaende.de/Material_HP/Wolfgang/Hochelfenburg/album/index.html
En ook verder op de site rondklikken voor leuke pics + WIPs.

Grtz
 -EM-
In 2172, a crack Kommando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. They promptly escaped from a maximum security prison. If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Mod-Team.

the one

• Sr. Member
  • sex: zeker :)
« Reactie #14 Gepost op: november 21, 2007, 11:13:58 am »

@Shifter:
Zal ik mijn tekst en uitleg via de mail doen? Dan kan ik nog wat WIP foto's meesturen en hoef ik er dit topic niet mee te bevuilen.
Stuur je tuutje naar IC die zal hem vast met veel liefde op de frontpage plaatsen.

Als er meer mensen zijn die nog tutorials hebben gewoon naar IC sturen (mag ook in Word formaat) dan kan er via de frontpage een database met tutorials aangelegd worden.
Pagina's: [1] 2 3 ... 11