GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 2 3 [4]

Auteur Topic: Utrecht  (gelezen 23312 keer)

SirFailalot

• Newbie
  • *
Re: Utrecht
« Reactie #45 Gepost op: maart 09, 2014, 07:45:52 pm »

Hallo,

Na al mijn Warhammer (Fantasy) verkocht te hebben toen ik eenmaal begon met studeren, ben ik (inmiddels alweer een paar jaar student-af) weer begonnen. Ik heb inmiddels een aardig leger High Elves opgebouwd, het enige dat ik nu nog zoek zijn mensen om tegen te spelen.

Zelf woon ik in Utrecht stad (Tuinwijk). Wegens ruimte gebrek heb ik helaas geen tafel die groot genoeg is om een fatsoenlijke battle op te spelen, bij mij thuis afspreken lijkt me daarom niet echt een handige optie.

Ook goed om van tevoren te weten, is dat ik voor het laatst gespeeld heb toen ik 16 was. Hoewel ik dingen vrij snel oppik, is de kans groot dat je af en toe wat geduld met me moeten hebben.

Mocht bovenstaande je niet afschrikken, laat het me dan vooral weten, dan spreek ik graag wat af :)

Groetjes,

Luc

Bruijnj

• Newbie
  • *
« Reactie #46 Gepost op: september 26, 2014, 09:48:36 am »

Hoi hoi!

Naam; Jan-Willem
Woonachtig in ; Amersfoort
Leetijd ; 33

Leger WHF ; Dark Elves
Punten ; 1000 tot 2000

Stuur een pm of mail me op jw_de_bruijn@outlook.com als je eens geinteresseerd bent in een battle!

Groet,
JanWillem

FunnyGhost

• Newbie
  • *
« Reactie #47 Gepost op: juni 12, 2015, 09:30:11 am »

Hello,

I do not speak Dutch, so I will do this in english.
I bought a few months ago some warmachine minis and after a demo and a lot of tutorial watching I started to really like it. However I cannot find anyone to play with. I live in Utrecht Terwijde.
You can contact me at catalinciubot@gmail.com

raven guard

• Hero Member
  • Ride the Lightning !!!
« Reactie #48 Gepost op: juni 12, 2015, 12:08:36 pm »

Utrecht has a sizeable Warmachine community. They play at the Labyrinth, not sure which day (I think Thursday).
Anjo ( also his forumname) is the Pressganger, so he is the best person to get in contact with.
"If you're worried about losing, just win."
Jason Flanzer

FunnyGhost

• Newbie
  • *
« Reactie #49 Gepost op: juni 12, 2015, 12:29:46 pm »

Thanks!

I sent him a PM.

undutchable

• Newbie
  • *
« Reactie #50 Gepost op: maart 17, 2016, 03:40:09 pm »

Naam:
-Boy

Plaats:
- t Harde (doordeweeks)
- Woerden (weekends)

Speltypen:
- Warhammer 40k
Space Marines 2000 +

Speelplekken
- LtKol Tonnetkazerne, t Harde
- In de buurt van bovenstaande.

Goedemiddag!

Ik ben Boy. Woonachtig in Woerden. Normaliter werkzaam in Den Haag, maar voor een jaar tijdelijk werkzaam in t Harde waar ik doordeweeks ook verblijf.

Langere tijd verzamelaar van WHFB en WH40K met fases hier en daar van actief knutselen en schilderen, dus an sich heb ik nog niet zo heel veel speel-gereed en gespeeld. Laatste periode voornamelijk gefocust op WH40K Space Marines. Kon een hele SM Company doos goedkoop op de kop tikken bij een rommelmarkt in Engeland. :-)

Aangezien ik alleen weekends thuis ben in Woerden zal ik voorlopig alleen doordeweeks tijd hebben in de regio t Harde om het spel te leren; de vriendin heeft dan ook wat tijd en aandacht nodig. ;-)

Gr!

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #51 Gepost op: maart 18, 2016, 11:54:39 am »

We hadden ooit een defensie topic: http://www.gwhobby.net/forum/index.php?topic=15849.0, maar daar is al zo'n drie jaar geen leven meer te bekennen. Misschien nieuw leven inblazen?

Ik zie dat 't Harde artillerie is, anders kun je misschien even contact opnemen met Usuthu op dit forum, ik weet dat dat ook een artillerist is.

undutchable

• Newbie
  • *
« Reactie #52 Gepost op: maart 18, 2016, 01:28:28 pm »

Die thread had ik inderdaad al gezien. Ook dat er niemand had gereageerd, dus wilde niet reageren op een oud onderwerp. ;-)

Dank! Ik ga hem eens een PM sturen.

Mrlakkie

• Jr. Member
  • **
  • Beginner
« Reactie #53 Gepost op: april 15, 2016, 01:29:15 pm »

Ik kom  Uit Nieuwegein nabij Utrecht en ik ben al heel lang van van wh/40k. Ik heb door de jaren heen heel wat modellen gehad maar ook weer kwijtgeraakt tijdens verhuizingen. Ik ben ook fan van de lore van beid games. Ik heb alleen altijd 1 probleem gehad, ik heb geen vrienden om deze hobby mee te delen, ik ben inmiddels met AoS begonnen met de starter set en ik denk dat dit een goede basis is voor een nieuw begin. Ik ben dus benieuwd of er mensen uit mijn omgeving zijn in een soort gelijke situatie.
Mvg. Michael

Toch maar gezwicht voor AoS vanwege de supercoole modellen, momenteel bezig met het schilderen van de starter set.

General-Lee

• Sr. Member
  • "The enemy is there so I will strike him there"
« Reactie #54 Gepost op: mei 09, 2016, 12:16:50 am »

Ik kom  Uit Nieuwegein nabij Utrecht en ik ben al heel lang van van wh/40k. Ik heb door de jaren heen heel wat modellen gehad maar ook weer kwijtgeraakt tijdens verhuizingen. Ik ben ook fan van de lore van beid games. Ik heb alleen altijd 1 probleem gehad, ik heb geen vrienden om deze hobby mee te delen, ik ben inmiddels met AoS begonnen met de starter set en ik denk dat dit een goede basis is voor een nieuw begin. Ik ben dus benieuwd of er mensen uit mijn omgeving zijn in een soort gelijke situatie.

Bij Wargame club B.O.D. kun je elke vrijdagavond in de oneven week van 19.30 tot 0.00 terecht. Er wordt alleen geen AoS gespeeld maar wel Kings of War, 40k en voornamelijk historische wargames. Als je meer wargamers wilt ontmoeten kom dan vooral een keer langs om te kijken. Deze week, 13 mei is er weer een spelavond. Als je facebook hebt kun je lid worden van onze pagina: https://www.facebook.com/groups/517534221695550/

Rick87

• Newbie
  • *
« Reactie #55 Gepost op: maart 17, 2018, 10:39:37 am »

naam: Rick huizinga
woonplaatse: rhenen
waar: overal waar gespeeld kan worden
leeftijd: 30
legers: Warhammer 40k  space marines en death guard

Pagina's: 1 2 3 [4]