GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 77 78 [79] 80

Auteur Topic: En wat heb jij gespeeld?  (gelezen 76574 keer)

Toby

• Hero Member
    • wittwer.nl
Re: En wat heb jij gespeeld?
« Reactie #1170 Gepost op: januari 31, 2018, 11:31:17 pm »

Zojuist het wekelijkse potje Infinity gespeeld. Ik heb het idee dat ik het spel begin door te krijgen, uiteindelijk 5-2 gewonnen.
3D printen en meer: www.dreid.nl

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #1171 Gepost op: februari 01, 2018, 06:43:53 pm »

Hier afgelopen weekend met Brax en Pil Gorechosen en daarna Mythic Battles. De dag erna nog een keer Mythic Battles met Brax. Ben er wel enthousiast over.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Rag D'Mezzegis

• Hero Member
  • Exiles Unite! KOEKTROMMEL
« Reactie #1172 Gepost op: februari 05, 2018, 02:32:56 pm »

Laatst een pot Twilight Imperium 4th ed gespeeld. Echt supertof spel.  Andere hier dit dit ook spelen. en zo ja zin om keer af te spreken :-p
We are the Exiles. You will be assimilated.
Lower your dice, and surrender your miniatures.
Your gaming capabilities are unable to withstand us.
We will add your plastic and metallic models to our own collection.
Resistance is futile.
You will comply.
Resistance is futile.

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #1173 Gepost op: februari 05, 2018, 02:50:41 pm »

Mansions of Madness DLC. Was gaaf! Intrigerend verhaal

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #1174 Gepost op: februari 05, 2018, 03:14:56 pm »

Yedo:
Geniale worker placement met daadwerkelijk goede player-interaction. Heel gaaf. Thematisch sterk en goed uitgewerkt.

Robinson Crusoe:
Toffe Co-op waarbij je als groep schipbreukelingen moet zien te overleven op een onbekend eiland. Leuk is dat er verschillende "levels" zijn, waardoor je echt verschillende spellen krijgt.

Vikings 787:
Soort Risk voor 2 spelers, maar dan veul beter. Leuke asymmetrie ook. De vikings zijn mobiel en met véél. De Britten hebben niet veel troepen, zijn verspreid maar hebben wel leuke truucjes ter beschikking.

Anachrony:
Eigenlijk nog niet gespeeld, vooral doorgekeken hoe het allemaal moet. Veelbelovend.
Een worker placement waar je resources van jezelf uit de toekomst kunt lenen. Wil je extra goud? PLOP! Extra goud, vers uit de toekomst. Wel zorgen dat je, als je daadwerkelijk in die toekomst bent aangekomen, goud naar het verleden stuurt, anders gaat het fout. D:

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
« Reactie #1175 Gepost op: februari 05, 2018, 09:45:37 pm »

Dat Vikings lijkt interessant.
Groetjes,

Aerandirloriusmetdeonspelbarenaam

Erelid van de ouwelullenbrigade.

Club: www.amsterdam6shooters.nl

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #1176 Gepost op: februari 07, 2018, 09:20:25 am »

@Dane: tnx for the invite! Gorechosen staat hier ook nog op de lijst om eens te proberen. En zag net dat er Skaven uitkomen voor Shadespire... :D

Gisteravond de laatste twee scenarios gespeeld van de campaign van Devil's Run. Heerlijke potjes met een hoop mayhem en lol! Vanaf de volgende keer gaan we eigen lijstjes bouwen voor Destruction Derby en losse potjes. Dus we kunnen los met het uitproberen van alle opties in het spel 8)

Daarnaast in de tussentijd weer een potje Frostgrave gespeeld. We spelen nu al meer dan 1,5 jaar en het is telkens heerlijk vermaak. Komende vrijdag de laatste twee scenarios van de huidige minicampaign. Daarna gaan we op drakenjacht!
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
« Reactie #1177 Gepost op: februari 07, 2018, 02:34:57 pm »

@Raz: hoe tackle jij bij FG dat probleem dat de advancement zo uiteen kan lopen?
Groetjes,

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #1178 Gepost op: februari 09, 2018, 03:41:06 pm »

@AV: Bedoel je verschillen in wizard level of in totale warband (soorten henchmen, magic items, etc)? Malebolgia en ik spelen het met z'n tweeën. In de twee campaigns die we tot nu toe hebben gespeeld, bleven de wizards aardig dicht bij elkaar, hoogstens een of twee levels verschil.
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
« Reactie #1179 Gepost op: februari 20, 2018, 11:03:18 am »

Bij ons vloog het alle kanten op. Naja, dank.

M.
Groetjes,

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #1180 Gepost op: juni 14, 2018, 11:17:53 pm »

Net een potje Soldiers of God gespeeld tegen Rutger.

Interessant systeem, waarbij kaarten bepalen wat je kan doen.

We speelden legers van 100 punten, wat eigenlijk veel te klein is.
Het begin ging goed, ik wist een unit Turcopolen in de val te lokken, maar uiteindelijk bleken de professionele ridders te sterk voor mijn vooral uit militia bestaande leger.

Conclusie: meer Ghulams en een iets ander battle plan, aangezien mijn linker- en zijn rechterflank de hele slag niets gedaan hebben... 
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #1181 Gepost op: juni 15, 2018, 11:16:18 am »

Het begin ging goed, ik wist een unit Turcopolen in de val te lokken, maar uiteindelijk bleken de professionele ridders te sterk voor mijn vooral uit militia bestaande leger.

Ik weet niet hoe je dat uitspreekt, maar het klinkt als iets waar Wilders nachtmerries over heeft.  ;D
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Kaleb

• Sr. Member
« Reactie #1182 Gepost op: juni 19, 2018, 12:29:43 pm »

Ik weet niet hoe je dat uitspreekt, maar het klinkt als iets waar Wilders nachtmerries over heeft.  ;D
Huurlingen die voor kruisvaarders werkten? Dat is voor de ideologische vader van Breivik denk ik best acceptabel, hoor.
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #1183 Gepost op: juni 24, 2018, 03:43:33 pm »

Sinds enige tijd spelen we hier Deadzone van Mantic. Dat bevalt uitstekend: vlotte, spannende potjes met telkens veel om uit te kiezen en dus om overna te denken, maar zonder dat het spel stroop wordt. We spelen inmiddels met drie man: rebs, orcs/asterians en enforcers.

Daarnaast heb ik anderhalve week geleden eindelijk een begin gemaakt met het scenario  Barbarossa voor Unconditional Surrender Europe, een spel met en monsterachtig grote Grand Campaign. Daar waren we al eens mee begonnen, maar met beide een jong gezin en ook andere dingen te doen is dat voor nu een brug te ver. Barbarossa moet echter wel lukken.

We hebben nu de eerste drie maanden gespeeld. De eerste twee dobbelsteenworpen zorgden voor slecht weer, waardoor de Duitse tanks gelijk dat aan de tandwielen in de Russische modder zaten. Wat een tegenvaller, een beurt vechten en amper een Rus van het bord... laat staan dat er sprake is van een opmars. De tweede en derde beurt verliepen voor mij veel beter. Onder een stralend zonnetje marcheert het stukken beter. Met efficiënte luchtsteun braken de tanks overal door de Russische linies, Russische eenheden vielen uiteen, steden werden veroverd en industrie uitgeschakeld. Dat lijkt er meer op. De Russische nationale wilskracht staat na 3 beurten op 72 (van 95). Zakt deze onder de 50 dan winnen de Duitsers. Lukt dat niet, dan winnen de Russen. Nog 3 beurten om steden te veroveren en eenheden uit te schakelen, dan komt de Russische winter...

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #1184 Gepost op: juli 02, 2018, 11:19:51 am »

Gisteren een paar potjes Spirit Island gespeeld. Je speelt ieder één spirit (earth, river, forest, shadow, etc.) en gaat samen het gevecht tegen het bord aan. Setting is een eiland waar kolonisten zich op proberen te settlen, ten kostte van de natives en de natuur (wat je als spirit natuurlijk niet oké vind). Dus moet je kolinisten, dorpjes en steden vernietigen van de alsmaar uitbreidende kolonisten voordat ze het eiland te veel schade aangedaan hebben.

Zeer vet in elkaar gezet, met veel replay value vanwege de verschillende spirits die je kan spelen, en de mogelijkheid om random power cards te krijgen. Daarnaast kan je het spel op veel verschillende moeilijkheids graden spelen, waardoor er voor de die hard gamers altijd nog wat uitdaging uit te halen is.
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!
Pagina's: 1 ... 77 78 [79] 80