GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 ... 78 79 [80] 81

Auteur Topic: En wat heb jij gespeeld?  (gelezen 91306 keer)

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
Re: En wat heb jij gespeeld?
« Reactie #1185 Gepost op: juli 02, 2018, 01:20:06 pm »

Goeie omdraaiing.

Interessant.
Groetjes,

Aerandirloriusmetdeonspelbarenaam

Erelid van de ouwelullenbrigade.

Club: www.amsterdam6shooters.nl

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #1186 Gepost op: juli 02, 2018, 04:06:22 pm »

T.I.M.E  agents: The Marcy case gespeeld.

Was weer een leuke ervaring.
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #1187 Gepost op: juli 31, 2018, 08:46:00 am »

Klinkt erg interessant, Spirit Island, inderdaad leuke omkering van de meer geijkte spellen.

Afgelopen week Star Saga en 9th Age gespeeld. Dat laatste was een flink terugzien van de jaren dat ik WHFB heb gespeeld. De regels zijn grotendeels bekend en het schuiven met de blokken miniaturen was een bekende sensatie. Ik speelde het met twee vrienden die ook jaren WHFB hebben gespeeld. Iedereen was enthousiast en vond het leuk om hier weer eens mee bezig te zijn. We speelden Dread Elves tegen Skaven, 1000 punten om de regels eens te ervaren. Dread Elves slaan hard zeg, telkens to hit op 2+... Maar mijn tegenstander gooide dermate slecht dat het met de slachtoffers doorgaans meeviel. Mijn Skaven deden het daarentegen erg goed en beukten aardig door. Aan het einde van beurt 4 stond er enkel nog een bolt thrower in een hoekje.

Van Star Saga hebben we vorige week het introductiepotje gespeeld, dat ging lekker vlot. Leuk spel! Deze week eens ervaren hoe een reguliere missie speelt. Gezien het aantal opties in een beurt, de kaartjes voor de bad guy en interactie met scenery verwacht ik een erg leuk potje! Een aanrader wat mij betreft, voor wie Mazon Labs gaat spelen in Deadzone is het een must buy 8) 
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #1188 Gepost op: augustus 02, 2018, 11:30:40 am »

Green Horde met Brax, is wel iets harder dan de Black Plague. Leuk, maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met al die Zombicide uitgaves, we kennen het nu wel.
Daarna Darklight-Memento Mori. Wat een geweldig spel is dat zeg, heerlijke Dungeon Crawler. Even wennen - het boekhouden van de dashboards - maar dan speelt het zichzelf en wordt je erin meegezogen. En we hadden nog bijna gewonnen ook, ware het niet dat Brax wel het model van de Dreadworm neerzette als eindbaas maar het kaartje van de Colossal Dreadworm gebruikte; verschil van 50 hitpoints en mijn beuker kreeg er in het meest gunstige geval maar 1 wond in. Auwch. Desalniettemin toch nog voor ruim 1/5e kunnen zepen.  ;D
Kan niet wachten op een vervolg van ze...
Very 'Eavy,
Very Metal!

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #1189 Gepost op: augustus 06, 2018, 01:36:22 pm »

Skye

en toen

Scythe
Scythe
Scythe
Scythe
Scythe
t/m 12

;D
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #1190 Gepost op: augustus 17, 2018, 02:13:08 pm »

Gisteren eerst een paar spelletjes Sagrada. Grappig spel: met dobbelstenen en kleurtjes een glas-in-lood raam maken.

Daarna een potje Zombicide: Black Plague, scenario 4: Famine. Liep allemaal best goed, we hadden vrij snel de nodige supplies, en toen trokken we een extra activation en trokken 4 Walkers Xuxa aan stukken en waren we ook de helft van de supplies kwijt, wandelde een necromancer van het veld af en de ene na de andere Abomination het veld op. De eerste daarvan kregen we nog wel dood met Dragon Fire, voor de tweede konden we alleen nog maar wegrennen, terwijl we "in het rood" schoten door de eindeloze stroom walkers. Tja, dan wordt het zinloos...

Zombicide lijkt heel simpel, maar als het eenmaal tegenzit werkt zelfs de "Torch doorgeven en verder zoeken"-tactiek niet meer. Aaargh...
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #1191 Gepost op: augustus 18, 2018, 12:49:37 am »

;D
Wat zei ik nou, niet met die Xena-kloon gaan frommelen maar gewoon met Milo. Vanaf het begin Van Blazenstein met S3, wat wil je nog meer? Standje eigenwijs  :P
Enfin, je mag je vanaf zondag met de zusjes van Libitha vermaken, dus prepare  :-*
« Laatste verandering: augustus 18, 2018, 12:51:28 am door Duncan McDane »
Very 'Eavy,
Very Metal!

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #1192 Gepost op: augustus 18, 2018, 01:28:19 am »

Blood Bowl en Mansions of Madness.

Blijven fantastische games.

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #1193 Gepost op: augustus 18, 2018, 12:31:54 pm »

;D
Wat zei ik nou, niet met die Xena-kloon gaan frommelen maar gewoon met Milo. Vanaf het begin Van Blazenstein met S3, wat wil je nog meer? Standje eigenwijs  :P
Enfin, je mag je vanaf zondag met de zusjes van Libitha vermaken, dus prepare  :-*

Mila is lelijk.

Kom maar met die zusjes...  ;)
Could you be there

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #1194 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:14:34 am »

Vorige week ook een potje Mansions of Madness gedaan (nog niet afgemaakt, though). Echt super vet! Dat hele Lovecraft sfeertje is geweldig, en het gebruik van de app geeft een extra diepte aan het spel.
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #1195 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:41:24 am »

Vorige week ook een potje Mansions of Madness gedaan (nog niet afgemaakt, though). Echt super vet! Dat hele Lovecraft sfeertje is geweldig, en het gebruik van de app geeft een extra diepte aan het spel.

En dan eens proberen met de muziek uit en zelf creapy atmosphere geluiden/muziek op de achtergrond. Extra dimensie :D

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #1196 Gepost op: augustus 20, 2018, 10:00:15 am »

En dan eens proberen met de muziek uit en zelf creapy atmosphere geluiden/muziek op de achtergrond. Extra dimensie :D

Ik vind de achtergrond geluiden die bijgeleverd zijn al best wel oké, maar ik ben dan ook wel echt een pussy als het op zulk soort dingen aankomt. Ik krijg nog nachtmerries van Goosebumps en de Griezelbus.
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Nova_Prime

• Jr. Member
  • **
« Reactie #1197 Gepost op: augustus 20, 2018, 01:23:33 pm »

Dit weekend, met de vaste speelgroep, verder gedaan met Rise of Moloch (CMON) we hebben het 5de scenario gespeeld, Grand Guignol, super spannend, spel werd gewonnen door de "Gentlemen" met hun allerlaatste actie/aanval! Nog 1 scenario te gaan (scenario 6 bestaat uit 2 delen) en we hebben alles van de basisdoos gedaan, dan gaan we verder met de uitbreidingen.

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #1198 Gepost op: januari 02, 2019, 11:06:45 pm »

Vorige week weer even lekker wat uitgeprobeerd bij Brax ( qua spelen dan  ;) ): Zombicide Green Horde, Village Attacks 3x, Vampire Hunters ook 3x en de eerste stapjes 40K ( introductiedoosje ). Ben bang dat er toch naast Necromunda en straks Kill Team ook gewoon 40K gedaan moet worden, beviel te goed.
Village Attacks, erg leuk en eens wat anders dan dat eeuwige Zombicide, ben daar eigenlijk wel klaar mee.
Vampire Hunters, geweldig. Elke move telt, vanwege de beurtenmax - verschilt per scenario - en keuzes te over. 3x 1e scenario gespeeld, verschillende tactieken geprobeerd, nog niet gehaald, laatste scheelde 1 vakje lopen. Balen dat ik die niet heb gebacked destijds , wat een wereldspel is dat zeg!
Very 'Eavy,
Very Metal!

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #1199 Gepost op: januari 02, 2019, 11:21:47 pm »

Village Attacks stond toch voor komend weekend op programma?

Maar leuk dat je ook aan 40K ruikt, goede motivatie om verder te gaan met mijn Consecrators.
Could you be there
Pagina's: 1 ... 78 79 [80] 81