GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Isengard 2000 puntenlijst  (gelezen 5565 keer)

Ar-Pharazon

• Hero Member
  • Warriors, advance!
Isengard 2000 puntenlijst
« Gepost op: mei 09, 2010, 06:34:14 pm »

Ik denk dat ik behalve mijn broertje niet zo super snel een tegenstander zal vinden met 2000 punten beschikbaar, maar je weet maar nooit en met de FAQ denk ik dat wel wat meer spelers in de gw het gaan spelen.
2000 punten uit Isengard dus.

epic:
Saruman
Lurtz

common:
4x Uruk-hai warband, captain (shields)

4x Uruk-hai warband, captain (shields)

3x Uruk-hai warband, captain (crossbows)

3x Uruk-hai phalanx

3x Uruk-hai phalanx

rare:
1x Uruk-hai berserker warband

1x Isengard Troll chief

1x Isengard Troll chief

2x Isengard siege ballista

Legendary:
5x Sharkhu`s hunters (shields)

fate:
Sigil of the fallen kings (gaat op 1 van de Uruk-hai warbands met shield)

Een lekker sterk centrum met 8 companies Uruk-hai met schilden, beschermt door 3 pikes aan beide kanten. Dan de berserkers, trollen, wargs en kruisbogen om lekker veel schade aan te richten. Ballista`s maken grote formaties af of mumaks 8) saruman is wat mij betrefd een no brainer qua kracht aan magie en hoge courage. Het zou speltechnisch waarschijnlijk beter zijn om 2 ringwraiths te pakken maar dat is al gelijk zo kazig.
Evt. vervang ik Sharkhu`s hunters nog door een gewone formatie van wargruiters met captain en banner, aangezien Sharkhu`s hunters geen banner mogen en ik heb net zo`n mooi gecoverte wargruiterbanner :cry:

Ik heb bijna alle modellen, 1 company kruisbogen moet nog geconverd worden dmv gewone uruk-hai en empire kruisbogen. Verder gebruik voor de Isengard troll chiefs Mordor troll chiefs met een schild gemaakt van plasticcard. 1 ballista is scratch build uit hout en plastic.
Als het leger af is zal ik er wel een fotootje van maken.
Ook op TC gepost maar omdat hier meer de gamers zitten krijg ik hier misschien wat meer commentaar.
SBG toernooi Baambrugge 3, doe mee!
http://www.gwhobby.net/forum/index.php?topic=20914.0

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
Re: Isengard 2000 puntenlijst
« Reactie #1 Gepost op: mei 09, 2010, 07:02:31 pm »

Ik ben geen fan van captains in wotr ik zou in de plaats eerder banners nemen denk ik.
ook zou ik een troll chief vervangen door een gewone troll, door zijn D blijft hij vaak al dat beetje langer leven.
Sharkus hunters zijn een zalige eenheid, maar verder mis ik wel dat beetje extra snelheid om objectifs te claimen. Hoewel een groep van 5 wel hard kan aankomen.
Urukhai phalanx kan je inderdaad niets mis mee doen.
verder ziet het er een degelijk leger uit.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #2 Gepost op: mei 10, 2010, 03:52:40 pm »

Lijkt mij leuk om een keer tegen te spelen met mijn Gondor leger waar ik nu me bezig ben.
Met een beetje bijpasen kunnen we er dan ook wel 2500 van maken. dan neem ik wat extra uruk-hai mee voor bij jouw leger erbij en dan breid ik mijn gondor leger iets uit.

Ik zou denk ik wel wat epic formations in je leger stoppen ipv formaties met een captain.

Ar-Pharazon

• Hero Member
  • Warriors, advance!
« Reactie #3 Gepost op: mei 10, 2010, 07:58:33 pm »

De laatste 500 punten heb ik ook wel hoor :D
Nameli een Winged Nazgul, nog een troll chief en nog wat leuke stuf (banners en fates
)

Ik ben niet zo onder de indruk van de legendary formations behalve Sharku`s hunters.
Ugluk en Mauhur`s formaties zijn niet super met maar 3 companies en ik heb ook geen scouts.
SBG toernooi Baambrugge 3, doe mee!
http://www.gwhobby.net/forum/index.php?topic=20914.0
Pagina's: [1]